Gika Skrevet 28. desember 2005 #661 Del Skrevet 28. desember 2005 Lykke til Xavia! Jeg har positiv EL-test i dag, og altså i PP1. Det betyr at vi er i gang for alvor! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. desember 2005 #662 Del Skrevet 28. desember 2005 Hmmm...jeg fikk visst en strek..... Og det uten at vi hadde prøvd denne måneden. Men med de erfaringene jeg har pådradd meg i løpet av dette året, så er jeg ikke altfor opptimistisk, og ønsker vel heller ikke noen gratulasjoner enda. Heller en klem bare..... ← Ojj , så spennende!!! 1000 er til deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. desember 2005 #663 Del Skrevet 28. desember 2005 Lykke til Xavia! Jeg har positiv EL-test i dag, og altså i PP1. Det betyr at vi er i gang for alvor! Spennende! ← Så gøy at du er over startstreken!!! Klar for bryllupet da frøken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. desember 2005 #664 Del Skrevet 28. desember 2005 Hmmm...jeg fikk visst en strek..... Og det uten at vi hadde prøvd denne måneden. Men med de erfaringene jeg har pådradd meg i løpet av dette året, så er jeg ikke altfor opptimistisk, og ønsker vel heller ikke noen gratulasjoner enda. Heller en klem bare..... ← :hoppe: :klem: :hoppe: Cr@sh; Skal smitte deg alt jeg kan! Blåser babystøv din vei! ← *rulle, rulle, lage engler i babystøvet fra Skytte!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. desember 2005 #665 Del Skrevet 28. desember 2005 Tenker på å starte min egen prøvedagbok... har tenkt på det en stund... Hva syntes dere, jenter? Skal jeg? Eller skal jeg holde meg her i V.S.P? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. desember 2005 #666 Del Skrevet 28. desember 2005 START DAGBOK, CR@SH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 28. desember 2005 #667 Del Skrevet 28. desember 2005 Tenker på å starte min egen prøvedagbok... har tenkt på det en stund... Hva syntes dere, jenter? Skal jeg? Eller skal jeg holde meg her i V.S.P? ← Kan du ikke både starte dagbok OG bli her da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 29. desember 2005 #668 Del Skrevet 29. desember 2005 Heisann! Så det er her jeg finner alle dere prøvere! Hvordan går det med dere? Jeg har mange tanker nå for tiden. En gang før har vi vært "uforsiktige", men ble ikke gravid da. Da hadde jeg heller ingen symptomer. Nå derimot, så føler jeg meg så rar..... skal ikke ha mensen før 5. januar, så det er vel litt tidlig å merke symptomer allerede nå? Tror jeg hadde eggløsning 21. desember. Jeg er så "dårlig i magen". Jeg pleier vanligvis å gå på do litt for sjelden (ofte 1 uke mellom hver gang). Nå derimot er jeg på do mange ganger daglig, og føler meg ekkel i magen..... har hatt det slik nesten 1 uke.... jeg er også oppblåst i magen. I tillegg har jeg pupper som veksler mellom å være øm, for så neste time ikke være øm. Syns det er så rart at det skal variere sånn. Jeg pleier vanligvis å ha ømme bryst 1 uke før IKM, men nå har jeg hatt det snart 1 uke allerede. Må vel også innrømme for dere at jeg tross at vi prøver, er redd for å gå gravid...høres sikkert dumt ut for dere, men jeg er nå hvertfall det. Har skrevet om det inne på forumet for noen måneder tilbake, men årsaken er hvertfall pga at jeg har vært plaget med invalidiserende angst 3 perioder i livet. jeg har vært bra nå i 3 år, og bruker ikke medisiner. Angst for å miste kontroll. He he, og det gjør man jo absolutt når en er gravid! Jeg er redd for å bli kvalm og spy hver dag, og jeg er redd for å besvime......har lavt blodtrykk, men aldri hatt noen plager av den grunn. Jenta27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2005 #669 Del Skrevet 29. desember 2005 Lykke til Xavia! Jeg har positiv EL-test i dag, og altså i PP1. Det betyr at vi er i gang for alvor! Spennende! ← hoppet dere til køys igår. hvis ikke bør dere gjøre det idag! Hva dag du er på? jeg fikk el på dag 15 sist. denne gangen hadde vi sex 3 ganger på dag 15, skulle tro vi prøvde for alvor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2005 #670 Del Skrevet 29. desember 2005 Jenta27 ← det kan være psykisk.. eller det kan være symptomer på graviditet.. får vente å se... og ta en test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 29. desember 2005 #671 Del Skrevet 29. desember 2005 Hei! Ja vet det kan være psykisk, og det er det nok og. Hvorfor skal liksom JEG bli gravid på første forsøk når jeg ser hvor lenge mange av dem som er her inne prøver før de blir gravid? Og jeg vet at så lenge man ser etter symptomer, så kan de dukke opp selv om det bare er psyken som lager dem. Likevel, syns det er litt rart, kjennes så virkelige ut! Og jeg har EKSTREMT regelmessig menstruasjon. Hadde på dag 12, og tror eggløsningen var på dag 13. Hatt regelmessig 28 dagers syklus siden jeg var 12 år!!! Jeg får vente å se, og håper dere på KG kan komme med noen oppmuntrende ord til meg etterhvert (hvertfall om jeg er gravid). Ønsker oss barn, men jeg er som sagt ganske livredd for å gå gravid og ikke ha kontroll over kroppen min.... men jeg MÅ jo bare takle det da, ellers blir det ingen egenproduserte barn på oss nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2005 #672 Del Skrevet 29. desember 2005 det at du alltid har hatt regelmessig mens lover bra jeg syns også det er skummelt at jeg kan bli gravid.. feks ikke drikke & røyke på mange mnd, år! men det er jo så stort at jeg tror mange får roen over seg Symptomene kan jo være virkelige også, hvis du merker de godt og de er der ofte er det nok ikke bare psykisk.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. desember 2005 #673 Del Skrevet 29. desember 2005 Kan du ikke både starte dagbok OG bli her da??? ← Jo, jeg vil nok ikke forsvinne helt herfra nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 29. desember 2005 #674 Del Skrevet 29. desember 2005 Jo, jeg vil nok ikke forsvinne helt herfra nei... ← Det var godt å høre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2005 #675 Del Skrevet 30. desember 2005 Gøy at du fikk deg dagbok Cr@sh Håper det har klaffet for alle her!! Utenom meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. desember 2005 #676 Del Skrevet 30. desember 2005 Gøy at du fikk deg dagbok Cr@sh ← Takk for besøk, og velkommen igjen! Status herfra: Ca 1 uke til IKM - ingen tegn på noe som helst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. desember 2005 #677 Del Skrevet 30. desember 2005 Forresten: GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. desember 2005 #678 Del Skrevet 31. desember 2005 Godt nyttår alle sammen!!! Ønsker dere alle et år fylt med osv. I går kom ei venninne innom med bursdagsgave til meg, og det var jo kjempekoselig, men hva sier man når man får en stor flaske vodka og venninnen sier "den skal vi feste opp sammen!"??? Jeg har egentlig aldri tenkt over at denne prøvingen innebærer at jeg må lyve for venner. Det er igrunn sjelden jeg drikker til vanlig, men nå er det ikke snakk om at jeg kommer til å drikke (og ihvertfall ikke vodka) på en gooood stund. Min kjære satt i sofaen da jeg åpnet gaven og sendte meg verdens mest lattermilde blikk, men heldigvis klarte han å la være å le, for da hadde jeg nok ikke klart å holde maska jeg heller. Gruer meg litt til hun foreslår en fest, jeg er jo så utrolig dårlig til å lyve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. januar 2006 #679 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nytt år alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #680 Del Skrevet 2. januar 2006 GODT NYTTÅR!! Uff Missbumblebee.. Må være vanskelig.. Kanskje du kan finne på unnskyldninger, som at du går på pencilin.. Eller er syk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå