Gå til innhold

V.S.P

Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Her i gården føler jeg meg litt rar i dag. Har lissom fått det for meg at det ikke er noe stress med noenting, for jeg tror ikke egentlig at det kommer til å skje noe av seg selv etter at jeg fikk beskjed om at jeg har PCOS.

Det ene øyeblikket tenker jeg jaja, det går som det går, og i neste sekund kjenner jeg tårene presse på, for tenk om det aldri skjer noe. Utrolig merkelig å ha så ambivalente følelser. Det roer seg sikkert snart (håper jeg...), det er jo ganske nytt alt sammen ennå.

:klem: De aller fleste med PCO/S som ønsker seg barn... får det... selv om mange må ha hjelp på veien... Ønsker deg lykke til...og du... Ikke kvern og tenk så mye på det... Jeg krysser fingrene for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: De aller fleste med PCO/S som ønsker seg barn... får det... selv om mange må ha hjelp på veien... Ønsker deg lykke til...og du... Ikke kvern og tenk så mye på det... Jeg krysser fingrene for deg! :klem:

Tusen takk. :klem: Jeg tror jo egentlig at det vil gå seg til på et eller annet vis, det MÅ det jo bare gjøre. Det å få barn har bestandig stått for meg som det største i verden, så det SKAL skje, før eller siden!

I dag regner det her, og det frister ikke så voldsomt å komme seg ut på tur med vofsene, men jeg får vel bite i det sure eplet og dra på meg gummistøvlene... Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.  :klem:  Jeg tror jo egentlig at det vil gå seg til på et eller annet vis, det MÅ det jo bare gjøre. Det å få barn har bestandig stått for meg som det største i verden, så det SKAL skje, før eller siden!

I dag regner det her, og det frister ikke så voldsomt å komme seg ut på tur med vofsene, men jeg får vel bite i det sure eplet og dra på meg gummistøvlene... Ha en fin kveld alle sammen!

Tror det beste er å ikke tenke formye og stresse med det.

det ordner seg for snille jenter... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og god jul og godt nytt år til deg og!!

Og til resten av gjengen.

Jeg skal i følge en internettkalkulator ha EL lille julaften, så jeg er en svært "aktiv" prøver i disse dager :ler:

Fikk jo ikke mens denne mnd men kan vel få EL nå for det?!?! :klø:

Håper noen her får en ekstra strek i julepresang..

Det hadde vært gøy ;)

Nok en gang god jul folks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jo ikke mens denne mnd men kan vel få EL nå for det?!?! :klø:

Men...hvordan beregner du da når EL skal være? Når du ikke har noen mens å "gå etter" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper noen her får en ekstra strek i julepresang..

Det hadde vært gøy ;)

Nok en gang god jul folks..

Ja, vi vil ha ekstra streker i julepresang!!! :hoppe:

GOD JUL OG GODT NYTT ÅR ALLE PRØVERE!!!

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...hvordan beregner du da når EL skal være? Når du ikke har noen mens å "gå etter" ?

Det var en eller anne sånn side jeg var inne på, og den beregnet El i 5-6 mnd framover. Ikke sikkert det stemmer da men :ler:

Beregnet den fra forrige mnd`s mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var julaften over, håper dere alle har hatt det kjempetrivelig!

Jeg er i strålende humør i dag, og tenkte jeg bare skulle "smitte" dere andre litt med det ;)

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var julaften over, håper dere alle har hatt det kjempetrivelig!

Jeg er i strålende humør i dag, og tenkte  jeg bare skulle "smitte" dere andre litt med det ;)

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Se, du har smittet meg!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe:

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper som sagt noen får en strek til jul!!!!!!!!!

:klem:

Hmmm...jeg fikk visst en strek..... :overrasket::overrasket::overrasket: Og det uten at vi hadde prøvd denne måneden. Men med de erfaringene jeg har pådradd meg i løpet av dette året, så er jeg ikke altfor opptimistisk, og ønsker vel heller ikke noen gratulasjoner enda. Heller en klem bare.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...jeg fikk visst en strek..... :overrasket:  :overrasket:  :overrasket:  Og det uten at vi hadde prøvd denne måneden. Men med de erfaringene jeg har pådradd meg i løpet av dette året, så er jeg ikke altfor opptimistisk, og ønsker vel heller ikke noen gratulasjoner enda. Heller en klem bare.....

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...jeg fikk visst en strek..... :overrasket:  :overrasket:  :overrasket:  Og det uten at vi hadde prøvd denne måneden. Men med de erfaringene jeg har pådradd meg i løpet av dette året, så er jeg ikke altfor opptimistisk, og ønsker vel heller ikke noen gratulasjoner enda. Heller en klem bare.....

Krysser alt jeg har for deg og sender en klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...