Cr@sh Skrevet 21. desember 2005 #641 Del Skrevet 21. desember 2005 Her i gården føler jeg meg litt rar i dag. Har lissom fått det for meg at det ikke er noe stress med noenting, for jeg tror ikke egentlig at det kommer til å skje noe av seg selv etter at jeg fikk beskjed om at jeg har PCOS. Det ene øyeblikket tenker jeg jaja, det går som det går, og i neste sekund kjenner jeg tårene presse på, for tenk om det aldri skjer noe. Utrolig merkelig å ha så ambivalente følelser. Det roer seg sikkert snart (håper jeg...), det er jo ganske nytt alt sammen ennå. ← De aller fleste med PCO/S som ønsker seg barn... får det... selv om mange må ha hjelp på veien... Ønsker deg lykke til...og du... Ikke kvern og tenk så mye på det... Jeg krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. desember 2005 #642 Del Skrevet 21. desember 2005 De aller fleste med PCO/S som ønsker seg barn... får det... selv om mange må ha hjelp på veien... Ønsker deg lykke til...og du... Ikke kvern og tenk så mye på det... Jeg krysser fingrene for deg! ← Tusen takk. Jeg tror jo egentlig at det vil gå seg til på et eller annet vis, det MÅ det jo bare gjøre. Det å få barn har bestandig stått for meg som det største i verden, så det SKAL skje, før eller siden! I dag regner det her, og det frister ikke så voldsomt å komme seg ut på tur med vofsene, men jeg får vel bite i det sure eplet og dra på meg gummistøvlene... Ha en fin kveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2005 #643 Del Skrevet 21. desember 2005 Tusen takk. Jeg tror jo egentlig at det vil gå seg til på et eller annet vis, det MÅ det jo bare gjøre. Det å få barn har bestandig stått for meg som det største i verden, så det SKAL skje, før eller siden! I dag regner det her, og det frister ikke så voldsomt å komme seg ut på tur med vofsene, men jeg får vel bite i det sure eplet og dra på meg gummistøvlene... Ha en fin kveld alle sammen! ← Tror det beste er å ikke tenke formye og stresse med det. det ordner seg for snille jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 21. desember 2005 #644 Del Skrevet 21. desember 2005 God jul og godt nyttår, alle prøvere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. desember 2005 #645 Del Skrevet 22. desember 2005 Takk og god jul og godt nytt år til deg og!! Og til resten av gjengen. Jeg skal i følge en internettkalkulator ha EL lille julaften, så jeg er en svært "aktiv" prøver i disse dager Fikk jo ikke mens denne mnd men kan vel få EL nå for det?!?! :klø: Håper noen her får en ekstra strek i julepresang.. Det hadde vært gøy Nok en gang god jul folks.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. desember 2005 #646 Del Skrevet 22. desember 2005 Fikk jo ikke mens denne mnd men kan vel få EL nå for det?!?! :klø: ← Men...hvordan beregner du da når EL skal være? Når du ikke har noen mens å "gå etter" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 22. desember 2005 #647 Del Skrevet 22. desember 2005 GOD JUL OG GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. desember 2005 #648 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Håper noen her får en ekstra strek i julepresang.. Det hadde vært gøy Nok en gang god jul folks.. ← Ja, vi vil ha ekstra streker i julepresang!!! GOD JUL OG GODT NYTT ÅR ALLE PRØVERE!!! Endret 22. desember 2005 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 22. desember 2005 #649 Del Skrevet 22. desember 2005 God jul alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. desember 2005 #650 Del Skrevet 22. desember 2005 GOD JUL ALLE SAMMEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. desember 2005 #651 Del Skrevet 23. desember 2005 Men...hvordan beregner du da når EL skal være? Når du ikke har noen mens å "gå etter" ? ← Det var en eller anne sånn side jeg var inne på, og den beregnet El i 5-6 mnd framover. Ikke sikkert det stemmer da men Beregnet den fra forrige mnd`s mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. desember 2005 #652 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Endret 24. desember 2005 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. desember 2005 #653 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul da prøvere... Håper som sagt noen får en strek til jul!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. desember 2005 #654 Del Skrevet 27. desember 2005 Ja, da var julaften over, håper dere alle har hatt det kjempetrivelig! Jeg er i strålende humør i dag, og tenkte jeg bare skulle "smitte" dere andre litt med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. desember 2005 #655 Del Skrevet 27. desember 2005 Ja, da var julaften over, håper dere alle har hatt det kjempetrivelig! Jeg er i strålende humør i dag, og tenkte jeg bare skulle "smitte" dere andre litt med det ← Se, du har smittet meg!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. desember 2005 #656 Del Skrevet 27. desember 2005 Forresten fint om noen kan "smitte" meg med baby også.... 10 dager til IKM.... *håper og håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. desember 2005 #657 Del Skrevet 27. desember 2005 Håper som sagt noen får en strek til jul!!!!!!!!! ← Hmmm...jeg fikk visst en strek..... Og det uten at vi hadde prøvd denne måneden. Men med de erfaringene jeg har pådradd meg i løpet av dette året, så er jeg ikke altfor opptimistisk, og ønsker vel heller ikke noen gratulasjoner enda. Heller en klem bare..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. desember 2005 #658 Del Skrevet 27. desember 2005 Hmmm...jeg fikk visst en strek..... Og det uten at vi hadde prøvd denne måneden. Men med de erfaringene jeg har pådradd meg i løpet av dette året, så er jeg ikke altfor opptimistisk, og ønsker vel heller ikke noen gratulasjoner enda. Heller en klem bare..... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. desember 2005 #659 Del Skrevet 27. desember 2005 Cr@sh; Skal smitte deg alt jeg kan! Blåser babystøv din vei! Xavia; Nok en din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 27. desember 2005 #660 Del Skrevet 27. desember 2005 Hmmm...jeg fikk visst en strek..... Og det uten at vi hadde prøvd denne måneden. Men med de erfaringene jeg har pådradd meg i løpet av dette året, så er jeg ikke altfor opptimistisk, og ønsker vel heller ikke noen gratulasjoner enda. Heller en klem bare..... ← Krysser alt jeg har for deg og sender en klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå