Gå til innhold

V.S.P

Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Da syns jeg at du skal få positiv test så fort som fy, og komme hit å spre det litt rundt deg!!  :sjarmor:

Er nok en goood stund til jeg evt. skal teste... Har ikke hatt EL ennå denne perioden... men venter i spenning... :humpe:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok en goood stund til jeg evt. skal teste... Har ikke hatt EL ennå denne perioden... men venter i spenning... 

Skal sende noen gode EL-vibber over til deg jeg, kanskje det hjelper litt... Aner igrunn ikke hvordan det er med meg å EL, men det er jo lov til å håpe at jeg får det etterhvert jeg også. Hvordan er det enklest å finne ut av om man har EL når man har PCOS tro? Er det temping som er tingen kanskje...?

Noen som vet om man får EL-utflod/slim uten at EL kommer på ordentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å ha peiling på når jeg har EL.... :( Men nå har jeg begynt å tempe, så jeg håper det skal bli lettere å kjenne syklusene mine etter hvert...

Denne PP'n er jeg forøvrig på trippel-pergokur, så jeg hååååper virkelig at EL kommer når den skal ca dag 10-15.... og at vi får "gutta" til å finne fram... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å ha peiling på når jeg har EL.... :( Men nå har jeg begynt å tempe, så jeg håper det skal bli lettere å kjenne syklusene mine etter hvert...

Denne PP'n er jeg forøvrig på trippel-pergokur, så jeg hååååper virkelig at EL kommer når den skal ca dag 10-15.... og at vi får "gutta" til å finne fram... ;)

Tror jeg skal skaffe meg et sånt termometer jeg også, og begynne å tempe for å se om noe skjer. Er det noen vits i å ta sånne eggløsningstester tro? Jeg kjøpte inn en hel masse av dem, men vet lissom ikke om det har noe for seg å teste..

Vel, ny uke på gang, håper alle her får en fruktbar førjuls-uke :kline::humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.. Selve undersøkelsen var veldig fort gjort, og ikke noe ekkel i det hele tatt, men jeg har jo pcos da. TYYYYYYPISK! Ble ordentlig lei meg, gikk rundt  i byen etterpå, og så bare en hel masse skjønne småbarn og stooore gravide mager overalt. Har ringt homeopaten min og skal begynne med behandling hos henne etter nyttår, både med homeopati og fotsoneterapi. Har fått veldig god hjelp fra henne tidligere med andre ting, så jeg håper det hjelper på dette også.

:klem::troest:

Jeg har en svak type PCO - det behøver ikke være verdens undergang, men jeg skjønner du ble lei deg.

Jeg har også en svak type PCOS, er en slank PCOS'er med manglende EL og typiske Poly Cystiske Eggstokker med flere små folikkler (eggposer) i eggstokken enn vanlig. Synes ikke du skal fortvile, det er mye hjelpe å få!!! :)

Men selveste beskjeden om at man har PCOS er ikke spesielt hyggelig å få... :tristbla:

SKal du prøve mer enn homepati og fotsoneterapi, f.eks. pergotime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... vi er visst litt uforsiktige enda,... :sjarmor:

hvem vet hva som skjer. jeg tester ikke for el..

han hopper ikke av i svingen.. alt det blir så stress.. :ler:

uff, men jeg er litt redd for det kan ta lang tid, så jeg tenker, pytt pytt om det skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også en svak type PCOS, er en slank PCOS'er med manglende EL og typiske Poly Cystiske Eggstokker med flere små folikkler (eggposer) i eggstokken enn vanlig. Synes ikke du skal fortvile, det er mye hjelpe å få!!!  :)

Men selveste beskjeden om at man har PCOS er ikke spesielt hyggelig å få...  :tristbla:

SKal du prøve mer enn homepati og fotsoneterapi, f.eks. pergotime?

Jeg tror jeg skal prøve kun alternativt i første omgang, men om det ikke skjer noe før våren (altså at jeg ikke får noen eggløsing, babylaging kan jo ta tid uansett) så kommer jeg nok til å be om å få noe pergotime tror jeg. Vi har jo nettopp begynt å prøve, og jeg vil ikke begynne å stresse med dette ennå. Min kjære er overaskende nok litt mer utolmodig enn det jeg er, så vi får vel se hvordan det går fremover. Gynekologen min sa hvertfall at jeg bare skulle komme tilbake når som helst, og han sa også at det ikke var helt usannsynlig at jeg kunne bli gravid i løpet av våren helt på egenhånd. Om han sa det for å berolige meg eller hva vet jeg ikke, men det er jo hvertfall lov til å håpe.

Jeg er også den "slanke" versonen (kunne sikkert gått ned 5 kg, men er ikke overvektig) Har bestemt meg for å prøve å spise mer proteiner og mindre karbohydrater (men ikke før etter jul. ;) ) så får jeg se om det utgjør noen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare kjøre på folkens! :ler:

Lykke til med prøvings iallfall, alle. Og snart må da en eller annen komme inn og strø litt babystøv på oss. :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann sveisann folks.

Jeg er Grace og blir gjerne med i klubben om det er plass..

Jeg er prøver men tar ikke EL tester eller sånn for det gjorde meg litt stressa i toppen!! :ler:

Har gått på p-sprøyte i 3 år men hatt mens likevel.

Det merkelige var at den ikke kom denne mnd.(tok siste sprøyte i september/oktober) Men nå i desember har altså ikke mens kommet er vel 11 dager på overtid nå.

Tok en graviditetstest i dag morges. Kom fra ferie i går og både jeg og sambo trodde vel det var en lite spire i magen siden jeg har vært litt uvel i ferien + at jeg har lagt på meg endel.

Men nei, testen var negativ.. Så jeg er ganske trist i dag.

Som jeg skrev i et annet innlegg her så vet jeg ikke var som var værst;

å finne ut at jeg ikke var gravid eller å få det kastet på meg at jeg rett og slett bare har blitt feit....

Har vært veldig lei meg i dag, prøver å ikke fokusere så mye på at jeg ønsker å bli gravid men syns det er kjempehardt!

Og det at ingen andre enn sambo vet hva vi sliter med gjør det ikke akkurat lettere. Men det hjelper kanskje å snakke med andre i samme situasjon her..

Dette var litt om meg hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mange ukjente og noen kjente ansikter. Jeg kan kanskje få være med jeg også?

Gifter meg på nyttårsaften og har EL ca 29. eller 30. des. Det er så nære at vi kaller det "ettter bryllupet" og starter dermed første prøveperiode i disse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange ukjente og noen kjente ansikter. Jeg kan kanskje få være med jeg også?

Gifter meg på nyttårsaften og har EL ca 29. eller 30. des. Det er så nære at vi kaller det "ettter bryllupet" og starter dermed første prøveperiode i disse dager.

Lykke til med både bryllup og prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! Lykke til med begge deler og velkommen hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste nytt fra denne fronten:

Jeg har hatt en veldig forvirrende "menstruasjon" eller hva jeg skal kalle det. Tre dager med minimalt med spotting rundt IKM. Har tatt grav.test senest i dag (antagelig IKM i går), men den var negativ. Jeg :klø: og vet ikke helt hva jeg skal tro. Har satt meg opp i IKM Januar nå, for tør ikke håpe mer på klaff i denne prøveperioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt fra denne fronten:

Jeg har hatt en veldig forvirrende "menstruasjon" eller hva jeg skal kalle det. Tre dager med minimalt med spotting rundt IKM. Har tatt grav.test senest i dag (antagelig IKM i går), men den var negativ. Jeg :klø: og vet ikke helt hva jeg skal tro. Har satt meg opp i IKM Januar nå, for tør ikke håpe mer på klaff i denne prøveperioden.

Uff, skjønner godt at det der er frustrerende! Det kan jo hende at du er gravid alt, men at det ikke vises på testen ennå?

Her i gården føler jeg meg litt rar i dag. Har lissom fått det for meg at det ikke er noe stress med noenting, for jeg tror ikke egentlig at det kommer til å skje noe av seg selv etter at jeg fikk beskjed om at jeg har PCOS.

Det ene øyeblikket tenker jeg jaja, det går som det går, og i neste sekund kjenner jeg tårene presse på, for tenk om det aldri skjer noe. Utrolig merkelig å ha så ambivalente følelser. Det roer seg sikkert snart (håper jeg...), det er jo ganske nytt alt sammen ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann sveisann folks.

Jeg er Grace og blir gjerne med i klubben om det er plass..

Hei Grace! :vinke: Koselig med flere folk! Masse lykke til med prøving! ;)

Lykke til med både bryllup og prøving... og hjertelig :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...