Peony Skrevet 2. november 2005 #261 Del Skrevet 2. november 2005 Tusen takk for alle lykkønskninger - og takk til Xavia som startet denne dagboken, jeg er overbevist om at den har gjort sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2005 #262 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg tror hun snakker om dag 14 etter EL. Ikke dag 14 etter IKM. Skjønner? ← Men hun skrev "på ikm dagen min". Er ikke det forventa mens dag?........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 2. november 2005 #263 Del Skrevet 2. november 2005 Grattis Peony! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 2. november 2005 #264 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Men hun skrev "på ikm dagen min". Er ikke det forventa mens dag?........ ← IKM (ikke mens) er dagen for forventet mens. Den er normalt på dag 12-14 etter EL (eggløsning). Jeg får vanligvis mensen på dag 12 etter EL, men nå testet jeg altså positivt på dag 14. Forstår du nå? Lykke til med prøvingen din - med all lykke her inne så går det nok raskt skal du se! HURRA FOR PEONY!!! Endret 2. november 2005 av Wasabi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2005 #265 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) IKM (ikke mens) er dagen for forventet mens. Den er normalt på dag 12-14 etter EL (eggløsning). Jeg får vanligvis mensen på dag 12 etter EL, men nå testet jeg altså positivt på dag 14. Forstår du nå? Lykke til med prøvingen din - med all lykke her inne så går det nok raskt skal du se! HURRA FOR PEONY!!! ← Ok, 2 dager etter forventa mens? Såg ut som du mente to uker etter IKM (forventa mens dag...) Litt forvirrende.. For da skulle det stått 2 DAGER istedenfor 2 UKER etter IKM?.... Endret 2. november 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. november 2005 #266 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg testet også negativt på IKM-dagen min (dag 12), Eliza! Og dagen etter også! Så da var jeg helt overbevist om at jeg ikke var gravid og drakk rødvin og koste meg. Men SÅ - på dag 14 testet jeg to postive.. Ikke gi HELT opp håpet enda da!! ← Hun skriver vel ikke to uker etter ikm?. Hun sier at ikm dagen er dag 12, så videre at på dag 14 testet hun positivt. See? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2005 #267 Del Skrevet 2. november 2005 oooops... soory. er litt trøtt idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. november 2005 #268 Del Skrevet 2. november 2005 oooops... soory. er litt trøtt idag... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2005 #269 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Hvor mange har blitt gravide i oktober egentlig? Endret 2. november 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. november 2005 #270 Del Skrevet 2. november 2005 Oktober? Sjekk oktoberlista! November? -->Peony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. november 2005 #271 Del Skrevet 2. november 2005 Se her Epica: chouchou- PP6- IKM ca. 2. oktober - Positiv test 2.Okt.!!! Hulderjenta - PP 32 - IKM ca 1.oktober - POSITIV TEST 8.oktober!! Brudulja -dobbel pergo- Positiv test 10. oktober!! Smilepia - pp2 - ikm ca 7.okt - positiv test 11.oktober Felicity - pp4 - (Grattis!!!!!) Fru Biscuit - PP3 - IKM ca. 18. oktober - positiv test 18. oktober Palmen - PP3 - IKM 20. oktober - positiv test 19. oktober! Xavia -PP2 -IKM 28 oktober - positiv test 26. oktober Eliza Doalot - PP3 - IKM 24.okt - positiv test 27.oktober. Imax - PP9 - IKM 25. oktober- 2 positive tester 28. oktober Wasabi - PP6 - IKM 28.okt - 2 positive tester 30.okt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2005 #272 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) 11 stk ja.. så bra! Endret 2. november 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. november 2005 #273 Del Skrevet 2. november 2005 Gratulerer,Peony! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. november 2005 #274 Del Skrevet 2. november 2005 Masse GRATTIS, Peony!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 3. november 2005 #275 Del Skrevet 3. november 2005 Takk, alle sammen! Men... hvor har det blitt av Xavia? Hun har slettet både dagbok og bruker. Jeg håper så inderlig at det går bra med henne og spiren hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 3. november 2005 #276 Del Skrevet 3. november 2005 ...det har jeg også merket... Håper det går bra med deg Xavia!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 3. november 2005 #277 Del Skrevet 3. november 2005 En til deg Xavia, tenker på deg og håper det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2005 #278 Del Skrevet 4. november 2005 Xavia?..... Håper du har det bra!! -- Jeg har også begynt prøvinga.. eller... først må tanta komme.. sambo sa "det som skjer, det skjer".. han ville si det iforigårs så jeg visste at det er det samme om det skjer nå eller senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2005 #279 Del Skrevet 4. november 2005 tenker på deg Xavia... håper vi ser deg snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. november 2005 #280 Del Skrevet 5. november 2005 Ja hvor er Xavia? Skjønner ingen verdens ting her...... Hvis du ser innom Xavia så håper jeg du har det bra...Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå