Gå til innhold

V.S.P

Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trenger litt hjelp her.. Fikk utrolige smerter i nederste mageregion i natt, har aldri kjent noe lignende, hva i alle dager er dette?? Det er 14 dager siden EL, og slike "festesmerter" jeg har hørt om skulle vel ha vært mye tidligere??? Som om ikke dette var nok fikk jeg en svakt positiv graviditetstest i dag :grine2: Men hverken jeg eller min kjære tør helt å tro på den pga smertene i natt...

Har ikke flere graviditetstester i huset, kan jeg ta en EL-test? Vil den slå ut om jeg er gravid? (skal vente 4 timer etter at jeg sist var på toalettet).

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivt er positivt, er det ikke det da Wasabi?

Jeg har også hatt mye vondt nederst i magen, noe av det har vært skikkelig smertefullt. Om det er festesmerter veit jeg ikke, men noe har jo festet seg, så det kan godt være!!

Får jeg lov til å ymte frem på med et lite gratulere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en fantastisk prøverdagbok dette her - nå har jeg tatt en ny graviditetstest og den var helt tydelig positiv - JEG ER GRAVID!!!! :grine2: Tusen takk for støtte og gode ord alle dere her inne - og lykkke lykke til alle dere andre som det ikke har klaffet for enda - jeg vet det må være beintøft å se at "ALLE" blir gravide denne måneden... Det tenkte jeg nemlig selv før jeg fikk to blå.. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær
Trenger litt hjelp her.. Fikk utrolige smerter i nederste mageregion i natt, har aldri kjent noe lignende, hva i alle dager er dette?? Det er 14 dager siden EL, og slike "festesmerter" jeg har hørt om skulle vel ha vært mye tidligere??? Som om ikke dette var nok fikk jeg en svakt positiv graviditetstest i dag  :grine2: Men hverken jeg eller min kjære tør helt å tro på den pga smertene i natt...

GRATULERER!!!! For en sprø måned! :ler:

Jeg hadde også sånne smerter, våknet om natta og grein fordi det gjorde så vondt og jeg ikke fikk sove. Var helt sikker på at det var mensen, men det var noe helt annet, gitt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter!! :klem:

GRATULERER!!!! For en sprø måned!  :ler:

Jeg hadde også sånne smerter, våknet om natta og grein fordi det gjorde så vondt og jeg ikke fikk sove. Var helt sikker på at det var mensen, men det var noe helt annet, gitt!  ;)

Åh, så godt å høre! Ikke at du hadde så vondt også altså, men du beskriver det AKKURAT slik jeg hadde det, og jeg ble så redd! Men da var det altså noe annet på gang der nede ja.. :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk jenter!!  :klem:

Åh, så godt å høre! Ikke at du hadde så vondt også altså, men du beskriver det AKKURAT slik jeg hadde det, og jeg ble så redd! Men da var det altså noe annet på gang der nede ja..  :grine2:

Jeg også hadde noen forferdelige smerter når mensen skulle komme. Har faktisk det av og til nå også.

Håper det passer seg for en gratulasjon da Wasabi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjertelig takk! :)

Det har begynt å gå opp for meg nå, og selv om jeg vurderte å ta en ny test i morges så bestemte jeg meg for å vente noen dager, jeg fikk jo to positive tester i går! :hoppe: (og så skal jeg til lenge planlagt GU torsdag, regner med hun kan bekrefte det da!)

Ellers er det jo rart nå når man endelig er gravid (!!) å kjenne på kroppen - jeg har jo lenge lurt på om man kan "kjenne" at man er gravid. Det er jo garantert veldig individuelt - men jeg har altså hatt en god del ubehag som jeg trodde var nye sterkere mens-på-veg-smerter helt siden EL. Jeg har derimot ikke hatt ømme pupper. Men en god del ubehag, som toppet seg natt til søndag med kjempesmerter i hele nedre mageregion. Og etter det har jeg kjent at "det er noe der nede" - litt ubehag, men nå tar jeg det jo som et sikkert tegn på at det er en liten spire da! For å beskrive det litt nærmere så kjennes det ut som om jeg må fryktelig tisse, uten at jeg må det.

En :dagens-rose: til alle dere her inne - og en godt dryss med babystøv :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: ......jeg tillater meg å stjele masse babystøv!!

Var til legen i dag.............onsdag settes eggløsningssprøyten :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...