Cr@sh Skrevet 29. oktober 2005 #221 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Grattis Eliza, og takk for baby- Endret 29. oktober 2005 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 30. oktober 2005 #222 Del Skrevet 30. oktober 2005 Trenger litt hjelp her.. Fikk utrolige smerter i nederste mageregion i natt, har aldri kjent noe lignende, hva i alle dager er dette?? Det er 14 dager siden EL, og slike "festesmerter" jeg har hørt om skulle vel ha vært mye tidligere??? Som om ikke dette var nok fikk jeg en svakt positiv graviditetstest i dag :grine2: Men hverken jeg eller min kjære tør helt å tro på den pga smertene i natt... Har ikke flere graviditetstester i huset, kan jeg ta en EL-test? Vil den slå ut om jeg er gravid? (skal vente 4 timer etter at jeg sist var på toalettet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 30. oktober 2005 #223 Del Skrevet 30. oktober 2005 Positivt er positivt, er det ikke det da Wasabi? Jeg har også hatt mye vondt nederst i magen, noe av det har vært skikkelig smertefullt. Om det er festesmerter veit jeg ikke, men noe har jo festet seg, så det kan godt være!! Får jeg lov til å ymte frem på med et lite gratulere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 30. oktober 2005 #224 Del Skrevet 30. oktober 2005 Tusen takk, Eliza, men jeg tørr ikke tro det enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 30. oktober 2005 #225 Del Skrevet 30. oktober 2005 Spennende da Wasabi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 30. oktober 2005 #226 Del Skrevet 30. oktober 2005 Herregud for en fantastisk prøverdagbok dette her - nå har jeg tatt en ny graviditetstest og den var helt tydelig positiv - JEG ER GRAVID!!!! :grine2: Tusen takk for støtte og gode ord alle dere her inne - og lykkke lykke til alle dere andre som det ikke har klaffet for enda - jeg vet det må være beintøft å se at "ALLE" blir gravide denne måneden... Det tenkte jeg nemlig selv før jeg fikk to blå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 30. oktober 2005 #227 Del Skrevet 30. oktober 2005 Så gøy, SÅ GØY!!!! :hoppe: Koselig at så mange har fått det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 30. oktober 2005 #228 Del Skrevet 30. oktober 2005 Trenger litt hjelp her.. Fikk utrolige smerter i nederste mageregion i natt, har aldri kjent noe lignende, hva i alle dager er dette?? Det er 14 dager siden EL, og slike "festesmerter" jeg har hørt om skulle vel ha vært mye tidligere??? Som om ikke dette var nok fikk jeg en svakt positiv graviditetstest i dag :grine2: Men hverken jeg eller min kjære tør helt å tro på den pga smertene i natt... ← GRATULERER!!!! For en sprø måned! Jeg hadde også sånne smerter, våknet om natta og grein fordi det gjorde så vondt og jeg ikke fikk sove. Var helt sikker på at det var mensen, men det var noe helt annet, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 30. oktober 2005 #229 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. oktober 2005 #230 Del Skrevet 30. oktober 2005 Gratulerer!! Utrolig at så mange har blitt gravide i oktober altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. oktober 2005 #231 Del Skrevet 30. oktober 2005 Grattis Wasabi!!! Moro!!!! (Håper jeg også blir en del av gjengen snart - IKM 14. nov... Håpe, håpe!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 30. oktober 2005 #232 Del Skrevet 30. oktober 2005 Grattis Wasabi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 30. oktober 2005 #233 Del Skrevet 30. oktober 2005 Tusen takk jenter!! GRATULERER!!!! For en sprø måned! Jeg hadde også sånne smerter, våknet om natta og grein fordi det gjorde så vondt og jeg ikke fikk sove. Var helt sikker på at det var mensen, men det var noe helt annet, gitt! ← Åh, så godt å høre! Ikke at du hadde så vondt også altså, men du beskriver det AKKURAT slik jeg hadde det, og jeg ble så redd! Men da var det altså noe annet på gang der nede ja.. :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 31. oktober 2005 #234 Del Skrevet 31. oktober 2005 Gratulerer Wasabi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 31. oktober 2005 #235 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jammen skjer det litt her nå! Gratulerer Wasabi !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 31. oktober 2005 #236 Del Skrevet 31. oktober 2005 Tusen takk jenter!! Åh, så godt å høre! Ikke at du hadde så vondt også altså, men du beskriver det AKKURAT slik jeg hadde det, og jeg ble så redd! Men da var det altså noe annet på gang der nede ja.. :grine2: ← Jeg også hadde noen forferdelige smerter når mensen skulle komme. Har faktisk det av og til nå også. Håper det passer seg for en gratulasjon da Wasabi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 31. oktober 2005 #237 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hjertelig takk! Det har begynt å gå opp for meg nå, og selv om jeg vurderte å ta en ny test i morges så bestemte jeg meg for å vente noen dager, jeg fikk jo to positive tester i går! (og så skal jeg til lenge planlagt GU torsdag, regner med hun kan bekrefte det da!) Ellers er det jo rart nå når man endelig er gravid (!!) å kjenne på kroppen - jeg har jo lenge lurt på om man kan "kjenne" at man er gravid. Det er jo garantert veldig individuelt - men jeg har altså hatt en god del ubehag som jeg trodde var nye sterkere mens-på-veg-smerter helt siden EL. Jeg har derimot ikke hatt ømme pupper. Men en god del ubehag, som toppet seg natt til søndag med kjempesmerter i hele nedre mageregion. Og etter det har jeg kjent at "det er noe der nede" - litt ubehag, men nå tar jeg det jo som et sikkert tegn på at det er en liten spire da! For å beskrive det litt nærmere så kjennes det ut som om jeg må fryktelig tisse, uten at jeg må det. En til alle dere her inne - og en godt dryss med babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 31. oktober 2005 #238 Del Skrevet 31. oktober 2005 ......jeg tillater meg å stjele masse babystøv!! Var til legen i dag.............onsdag settes eggløsningssprøyten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. november 2005 #239 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg testet negativt i dag, 1 dag før IKM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 1. november 2005 #240 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg testet negativt i dag, 1 dag før IKM... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå