Gjest gjesta Skrevet 17. februar 2006 #781 Del Skrevet 17. februar 2006 Heia! henger meg på her jeg også! Håper det er greit..... ← Welcome!! Håper du får to blå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. februar 2006 #782 Del Skrevet 17. februar 2006 Velkommen, Minnie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. februar 2006 #783 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei og velkommen til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 18. februar 2006 #784 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) 2 blå Peony Cr@sh *MissS* Murmelmy Missbumblebee liv De som prøver Lovebird Grace Cymbidium Popelka Xavia (prøver i mai) Epica (prøver i april) Minnie Nominella Endret 18. februar 2006 av Nominella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #785 Del Skrevet 19. februar 2006 Nominella ← Velkommen! Kanskje vi kan skrive ned hvilken pp vi er i også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. februar 2006 #786 Del Skrevet 19. februar 2006 Syns så tydelig jeg leste på IKM- lista at Nominella har fått to blå i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #787 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) 2 blå Peony Cr@sh *MissS* Murmelmy Missbumblebee liv Nominella - 2pp De som prøver Lovebird Grace Cymbidium Popelka Minnie Geri Xavia (prøver i mai) Epica (prøver i april) Endret 19. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 20. februar 2006 #788 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei! Kanskje jeg skal slenge meg på?? Jeg fikk tante rød på besøk 16 februar, akkurat 14 dager etter el.Så mest sannsynlig hadde jeg vertfall el når jeg trodde Det blir vår 5 pp nå, og vi kjører på for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. februar 2006 #789 Del Skrevet 20. februar 2006 Velkommen Bertine.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #790 Del Skrevet 20. februar 2006 2 blå Peony Cr@sh *MissS* Murmelmy Missbumblebee liv Nominella - 2pp De som prøver Lovebird Grace 1 pp Cymbidium Bertine - 5 pp Popelka Minnie Geri Xavia (prøver i mai) Epica (prøver i april) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 21. februar 2006 #791 Del Skrevet 21. februar 2006 Så gøy å lese på IKM-listene at så mange har blitt gravide denne måneden! Og det mener jeg selv om... Blir jo litt misunnelig skulle ønske at det var en selv som kunne (endelig) lese av de 2 blå... For min del kom mensen kom for fullt i går, var jo noe jeg regna med... Ja ja... Får kose meg med rødvin til helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. februar 2006 #792 Del Skrevet 21. februar 2006 Så gøy å lese på IKM-listene at så mange har blitt gravide denne måneden! Og det mener jeg selv om... Blir jo litt misunnelig skulle ønske at det var en selv som kunne (endelig) lese av de 2 blå... For min del kom mensen kom for fullt i går, var jo noe jeg regna med... Ja ja... Får kose meg med rødvin til helga... ← Vet kjempegodt hva du mener, jeg blir ikke bare litt misunnelig jeg blir KJEMPEmisunnelig!!!! Rødvin ja, det er jo en liten trøst da.... Skål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. februar 2006 #793 Del Skrevet 23. februar 2006 Er det lov aa ha litt blandede foelelser naar man finner ut at svigerinnen venter sin fjerde?? Merker en liten del av meg, ikke saa bitteliten heller, skulle oenske det var meg i steden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 23. februar 2006 #794 Del Skrevet 23. februar 2006 Ja, det er lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2006 #795 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg vil helst ikke stå på disse listene dere lager.... Selv om jeg håper vi kan starte prøving i mai, så er det ingenting som er sikkert. Vi holder på å bli utredet. 2 blå Peony Cr@sh *MissS* Murmelmy Missbumblebee liv Nominella - 2pp De som prøver Lovebird Grace 1 pp Cymbidium Bertine - 5 pp Popelka Minnie Geri Xavia (prøver i mai) Epica (prøver i april) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2006 #796 Del Skrevet 24. februar 2006 Er det lov aa ha litt blandede foelelser naar man finner ut at svigerinnen venter sin fjerde?? Merker en liten del av meg, ikke saa bitteliten heller, skulle oenske det var meg i steden? ← Jeg tror det er veldig naturlige følelser du beskriver her. Kjenner meg igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. februar 2006 #797 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg tror det er veldig naturlige følelser du beskriver her. Kjenner meg igjen.... ← Jeg tror nok det er ganske naturlig jeg ogsaa. Men jeg synes jeg er litt "barnslig" som reagerer saann, da. Misunnelse er liksom ikke en dyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. februar 2006 #798 Del Skrevet 24. februar 2006 2 blå Peony Cr@sh *MissS* Murmelmy Missbumblebee liv De som prøver Lovebird Grace Cymbidium Popelka Epica (prøver i april) Minnie Nominella ← Jeg vil helst ikke stå på disse listene dere lager.... Selv om jeg håper vi kan starte prøving i mai, så er det ingenting som er sikkert. Vi holder på å bli utredet. ← Saann, naa er du borte! Lykke til med utredning, Xavia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 24. februar 2006 #799 Del Skrevet 24. februar 2006 Er det lov aa ha litt blandede foelelser naar man finner ut at svigerinnen venter sin fjerde?? Merker en liten del av meg, ikke saa bitteliten heller, skulle oenske det var meg i steden? ← Ja det er lov! Det er jo dine innerste tanker! Og slik føler jeg det og i blandt. samtdidig som man selvfølgelig gleder seg på andre sine vegne... kan jo bli schizofren av mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. februar 2006 #800 Del Skrevet 25. februar 2006 Saann, naa er du borte! Lykke til med utredning, Xavia! ← Takk, jeg hadde jo klart det selv også, men ville bare si ifra siden jeg aldri har satt meg opp på noen liste. Andre har visst gjort det for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå