Cr@sh Skrevet 6. februar 2006 #761 Del Skrevet 6. februar 2006 Innom for å hilse på jentene.... Legger igjen noen babyvibber også: ((((((((((((((((((((((((((baby))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((baby))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((baby))))))))))))))))))))) Tenker på dere stadig vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2006 #762 Del Skrevet 6. februar 2006 Innom for å hilse på jentene.... :kyss: Trenger masse babystøv i april! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. februar 2006 #763 Del Skrevet 6. februar 2006 Suger til meg litt babystøv jeg Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. februar 2006 #764 Del Skrevet 6. februar 2006 Innom for å hilse på jentene.... Legger igjen noen babyvibber også: ((((((((((((((((((((((((((baby))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((baby))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((baby))))))))))))))))))))) Tenker på dere stadig vekk... ← Tusen takk... Vi tenker på deg og, men det er misunnelig tanker :kyss: Trenger masse babystøv i april! ← Det er greit det Epica, Jeg og MissBumblebee tar det som kommer så lenge vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 6. februar 2006 #765 Del Skrevet 6. februar 2006 *plukker opp litt babystøv jeg også*!!! Men kanskje jeg ikke trenger det.... Er en smule forvirret, skulle hatt mensen i dag, men har ikke engang et snev at spotting. Heller ikke andre PMS-tegn som sur og gretten, sliten, større bryst og tåkelagt hode. Det eneste jeg merker noe på er at jeg er litt øm i ryggen og at det stikker litt i underlivet Jeg er temmelig sikker på når jeg hadde EL denne syklusen, og legen jeg var hos i dag sa at jeg høyst sannsynlig har hatt EL da ( ) MEN jeg tok en graviditetstest i dag, og den var veldig negativ... Så da er det vel tre alternativ - jeg ikke hadde EL likevel - jeg får brått mensen i morgen, én dag over tida (så vidt jeg har skjønt vil ikke lutealfasen variere mer enn en dag fra eller til) - jeg er gravid, men har forløpig produsert for lite hormoner til at det slår ut på testen Dette blir en triller de nærmeste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. februar 2006 #766 Del Skrevet 6. februar 2006 - jeg er gravid, men har forløpig produsert for lite hormoner til at det slår ut på testen ← Håper virkelig at det er dette alternativet som er riktig jeg!! Skal teste imorgen tidlig, men er litt usikker på om det kanskje er litt for tidlig... Vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2006 #767 Del Skrevet 7. februar 2006 Saa spennende, Cymbidium!! Jeg trenger ogsaa litt babystoev....eller EL-stoev... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #768 Del Skrevet 7. februar 2006 2 blå Peony Cr@sh *MissS* Murmelmy De som prøver Missbumblebee Grace Cymbidium Popelka Xavia (prøver i mai) Epica (prøver i april) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #769 Del Skrevet 7. februar 2006 Spennende Cymbidium!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 9. februar 2006 #770 Del Skrevet 9. februar 2006 Nope, ikke gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. februar 2006 #771 Del Skrevet 9. februar 2006 Nope, ikke gravid ← Troeste- fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2006 #772 Del Skrevet 9. februar 2006 Nope, ikke gravid ← bedre lykke neste pp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 12. februar 2006 #773 Del Skrevet 12. februar 2006 2 blå Peony Cr@sh *MissS* Murmelmy Missbumblebee De som prøver Grace Cymbidium Popelka Xavia (prøver i mai) Epica (prøver i april) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2006 #774 Del Skrevet 13. februar 2006 2 blå Missbumblebee :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2006 #775 Del Skrevet 13. februar 2006 2 blå Peony Cr@sh *MissS* Murmelmy Missbumblebee Liv De som prøver Lovebird Grace Cymbidium Popelka Xavia (prøver i mai) Epica (prøver i april) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. februar 2006 #776 Del Skrevet 15. februar 2006 Bare innom for spre om meg med babystøv jeg... :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2006 #777 Del Skrevet 15. februar 2006 Bare innom for spre om meg med babystøv jeg... :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: ← Er sååå klar for baby.... Men skal være tålmodig to mnd til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2006 #778 Del Skrevet 15. februar 2006 Takk for babystoev, MissB! Jeg begynner aa bli saa klar for den legetimen paa fredag...blir sannsynligvis bare henvist videre, men blir jo mulighet for aa diskutere hva staa-a er. Har bestemt meg for aa faa pergo eller hva det skal vaere saa fort som mulig dersom det trengs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2006 #779 Del Skrevet 15. februar 2006 Håper det ordner seg Popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 17. februar 2006 #780 Del Skrevet 17. februar 2006 Heia! henger meg på her jeg også! Håper det er greit..... Har IKM til uka, men kjenner ingen symptomer så det er vel bare å forberede seg på mensen igjen... ja ja. Godt vant 2 blå Peony Cr@sh *MissS* Murmelmy Missbumblebee Liv De som prøver Lovebird Grace Cymbidium Popelka Xavia (prøver i mai) Epica (prøver i april) Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå