Pepita Skrevet 23. januar 2006 #741 Del Skrevet 23. januar 2006 Kaster masse babystøv over VSP gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. januar 2006 #742 Del Skrevet 23. januar 2006 Tenkte å informere dere.. Testa positivt for el dag 15, OG idag, som er dag 19! Første gang forberedte nok kroppen seg på el, men kom ikke... Så lurt å teste oftere! ← Testet du negativt imellom de gangene? Ble litt nysgjerrig jeg nå! Har jo hørt at kroppen kan forberede EL, men så utsette det og at det er derfor man skal teste etter positivt utslag til det blir negativt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. januar 2006 #743 Del Skrevet 23. januar 2006 Kaster masse babystøv over VSP gjengen! ← Tusen takk!! *Danse og lage engler i babystøvet til MissS* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #744 Del Skrevet 23. januar 2006 Testet du negativt imellom de gangene? Ble litt nysgjerrig jeg nå! Har jo hørt at kroppen kan forberede EL, men så utsette det og at det er derfor man skal teste etter positivt utslag til det blir negativt igjen... ← ja, det ble negativt men da hadde jeg vert på do to timer før.. da var det en svakere strek. Testa ikke mer før idag, da var den klart positiv... Så jeg regner med at el ikke kom første gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. januar 2006 #745 Del Skrevet 23. januar 2006 Kaster masse babystøv over VSP gjengen! ← Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. januar 2006 #746 Del Skrevet 27. januar 2006 Kaster masse babystøv over VSP gjengen! ← Takk takk takk!! Går det bra med deg og lillen i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. februar 2006 #747 Del Skrevet 3. februar 2006 Nei nå var det lenge siden det har skjedd noe her inne, så jeg tenkte jeg skulle live opp litt her! Håper alt står bra til med alle sammen! Det er vel kanskje ikke så mange igjen her, siden så mange har fått spiren de ønsket seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2006 #748 Del Skrevet 3. februar 2006 (endret) 2 blå Peony Cr@sh *MissS* Murmelmy De som prøver Missbumblebee Grace Cymbidium Popelka Xavia (prøver i mai) Epica (prøver i april) Endret 7. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2006 #749 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg er her fortsatt. Men vi får jo ikke lov til å begynne å prøve før i mai vi da. Sukk....det virker så lenge til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2006 #750 Del Skrevet 3. februar 2006 Vi begynner i april Xavia.. Ikke lenge til april, mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2006 #751 Del Skrevet 3. februar 2006 Neida, tiden nå mot våren pleier å gå fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. februar 2006 #752 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg er innom her og følger med dere! Skal se det går fort når dere setter i gang, Epica og Xavia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2006 #753 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg er innom her og følger med dere! Skal se det går fort når dere setter i gang, Epica og Xavia! ← Håper det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. februar 2006 #754 Del Skrevet 4. februar 2006 Skal vi leke førstemann Missbumblebee??? Vet ikke om det hjelper, men en av oss må jo vinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. februar 2006 #755 Del Skrevet 4. februar 2006 Skal vi leke førstemann Missbumblebee??? Vet ikke om det hjelper, men en av oss må jo vinne... ← JA, det er gøy!!! Klar...... Ferdig........ GÅ! (trenger en løpe-smilie...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2006 #756 Del Skrevet 4. februar 2006 Gleder meg å følge med.. hvem som vinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. februar 2006 #757 Del Skrevet 4. februar 2006 Det gikk for oss også....var med i begynnelsen av denne dagboken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2006 #758 Del Skrevet 4. februar 2006 2 blå Peony Cr@sh *MissS* Murmelmy De som prøver Missbumblebee Grace Xavia (prøver i mai) Epica (prøver i april) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. februar 2006 #759 Del Skrevet 5. februar 2006 Gleder meg å følge med.. hvem som vinner... ← Du og Xavia kan få være med fra mai/april om vi ikke har fått det enda da... Kjære gud, håper ikke det!! 2 blå Peony Cr@sh *MissS* Murmelmy De som prøver Missbumblebee Grace Xavia (prøver i mai) Epica (prøver i april) ← ← Vi er jo nesten ingen igjen nå... Kanskje vi må begynne vervekampanje..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2006 #760 Del Skrevet 6. februar 2006 Kanskje vi må begynne vervekampanje..... ← Yes! Kan starte et tema på prøvere.. hinte om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå