Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2006 #721 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg så det... Krysser fingrene for dere neste pp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 12. januar 2006 #722 Del Skrevet 12. januar 2006 Her var det lite liv om dagen da... Ingen som har noe morsomt å si, eller litt babystøv å dele ut til oss sårt trengende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2006 #723 Del Skrevet 12. januar 2006 Lenge siden jeg har vært innom. Eller kanskje ikke? Har ikke så veldig mye morsomt å si (), men jeg er vel fortsatt i kategorien prøver, selv om tilstanden har forandret seg noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 13. januar 2006 #724 Del Skrevet 13. januar 2006 Lenge siden jeg har vært innom her også... Jeg har nylig vært hos lege og fått henvisning til gynekolog for mine korte sykluser (25 d)... Så da får jeg bare se hva som skjer fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2006 #725 Del Skrevet 13. januar 2006 ...og jeg har nylig fått henvisning til Rikshospitalet. De skal prøve å finne ut hvorfor jeg mister gang på gang, på gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 13. januar 2006 #726 Del Skrevet 13. januar 2006 Så bra at dere får hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. januar 2006 #727 Del Skrevet 14. januar 2006 Og Liv har blitt gravid, og Cr@sh har blitt gravid!!! Og jeg, er bare misunnelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. januar 2006 #728 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Og Liv har blitt gravid, og Cr@sh har blitt gravid!!! Og jeg, er bare misunnelig.... ← Kom inn og rull deg i babystøvet!!! ~ Jeg sender deg masse baby-vibber også.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~Straks er det din tur... Endret 14. januar 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2006 #729 Del Skrevet 16. januar 2006 Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 16. januar 2006 #730 Del Skrevet 16. januar 2006 Kom inn og rull deg i babystøvet!!! ~ Jeg sender deg masse baby-vibber også.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~Straks er det din tur... ← Knabber noen vibber, jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. januar 2006 #731 Del Skrevet 17. januar 2006 Kom inn og rull deg i babystøvet!!! ~ Jeg sender deg masse baby-vibber også.... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~Straks er det din tur... ← Rapper litt støv jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 18. januar 2006 #732 Del Skrevet 18. januar 2006 Melder meg inn her jeg også... Og siden det er så mye baby støv ute og flyr, rapper jeg litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. januar 2006 #733 Del Skrevet 19. januar 2006 Melder meg inn her jeg også... Og siden det er så mye baby støv ute og flyr, rapper jeg litt.... ← Hei Tyren, jeg husker deg fra Bryllupsforumet for noen aar siden! Velkommen tilbake! Haaper det klaffer for dere snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 19. januar 2006 #734 Del Skrevet 19. januar 2006 Melder meg inn her jeg også... Og siden det er så mye baby støv ute og flyr, rapper jeg litt.... ← Velkommen i gjengen!!! Håper du får et kort og fruktbart opphold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 19. januar 2006 #735 Del Skrevet 19. januar 2006 Innom og stjeler babystøv jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #736 Del Skrevet 19. januar 2006 Rapper litt støv jeg også.... ← Tror det funka.......... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. januar 2006 #737 Del Skrevet 19. januar 2006 Tenker jeg kommer til aa snike meg litt inn her fra tid til annen....har jo vaert en del paa proeverforumet allerede (ikke babysyk jeg nei! ). Synes det er litt skummelt aa bli proever ogsaa, for naa KAN det jo skje at vi har en baby foer utgangen av 2006! Som foerstegangsproever er det kanskje naturlig aa ha litt blandede foelelser? Litt om meg selv: er nettopp fylt 27, jobber som journalist, bor i Skottland og er gift med en engelskmann, T, som er 30. Jeg har nettopp faatt diagnosen "lettere" pcos, dvs. jeg har muligens ikke regelmessig el. Det kan jo bli et problem, det er derfor vi starter proevingen naa. Jeg gleder meg til aa komme skikkelig i gang med proevingen , blir liksom en annen dimensjon... Naa er T skikkelig gira paa aa sette i gang ogsaa, tror det hjalp aa se Pingvinenes marsj i gaar! Den filmen setter i gang foreldreinnstinktet i de fleste skulle jeg tro! Lykke til videre til alle dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. januar 2006 #738 Del Skrevet 21. januar 2006 Og jeg som har liggi her og gurgla i babystøv i en hel uke, men hjalp det?? Neida... Ja, jeg vet det. Jeg er utålmodig som søren og burde ikke klage for det er mange som har prøvd mye lenger enn meg... Men det får ikke meg til å føle meg bedre nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #739 Del Skrevet 23. januar 2006 Tenkte å informere dere.. Testa positivt for el dag 15, OG idag, som er dag 19! Første gang forberedte nok kroppen seg på el, men kom ikke... Så lurt å teste oftere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. januar 2006 #740 Del Skrevet 23. januar 2006 Godt tips, Epica. Skal begynne aa teste i morgen jeg. Men tror dere ikke han mannen min har delvis ombestemt seg igjen mht. proeving? Blir saa oppgitt altsaa! Naa vil han vente til april...Det er jo ikke lenge til, men jeg begynner aa bli gal av lunene hans...vil ikke tvinge ham heller, det funker hvertfall ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå