Gå til innhold

V.S.P

Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare kjapt innom og sier hei  :vinke:

Ha en fin uke alle sammen!

:vinke: En fin uke ønskes fra meg også... til ALLE sammen! :nissevink:

:vinke: alle sammen.

Lenge siden jeg har vært her da, har ikke glemt dere.

:klem:

Koselig å se deg. Står bra til vel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen forresten Missbumblebee!!

Takk, takk :)

Jeg er litt frustrert og utolmodig nå... :sur: TR kom på besøk forrige tirsdag (som også var min første dag uten p-pille). I helgen hadde jeg to dager "opphold", men i går kom jaggu TR på besøk igjen!?! :overrasket: Har aldri opplevd noe sånt jeg, og syns det er litt merkelig fordi jeg jo ikke skulle begynt med neste pillebrett før i går. Lurer på om kroppen min har skjønt at jeg driver å planlegger noe her... Håper bare jeg er ferdig før fredag, for da skal jeg på GU for å sjekke forholdene..

Ååååh, jeg vil begynne prøvingen NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en del som skal stabilisere seg etter pilleslutt... så det er sikkert derfor det kan være litt surr i starten... Du får jo sjekket litt når du skal på GU da.... ;)

Blir gøy og spennende med prøving da... Krysser fingrene for deg! (Kryss for meg du også 'a... ;) Har akkurat begynt på PP4...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for oppmuntringen Cr@sh!

Klart jeg krysser fingrene for deg, og alle dere andre som vil bli krysset for ;)

Nå skal jeg se på frusterte fruer, mens mannen blir sendt opp på soverommet for han vil se CSI.. Hehe! Ha en fin kveld alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh Innlegget er lagt til I dag, 21:51 

Missbumblebee:

Hvor gammel er du forresten?

Og er det førstemann dere prøver på?

*nysgjerrig* 

Jeg blir 26 denne mnd, og min kjære er snart 30. Ingen av oss har barn fra før, så vi er ganske ferske i gamet begge to.

(Jeg leser ALT jeg kommer over på nettet, så jeg begynner å få litt mer peil føler jeg... Humlemannen bare ler av meg og sier det er bra jeg blir en kunnskapsrik mamma når den tid kommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!!

Bare innom og sprer litt førjulsglede jeg :)

Håper dere har det bra alle sammen! Og at det blir mye blått snart!

Cr@sh; Maaaassse lykke til nå!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhhh, snakket nettopp med ei venninne av meg, og hadde bare sååååå lyst til å fortelle at jeg har slutta på pilla og at vi har begynt å prøve... Men jeg tror jeg skal avklare det med min kjære på forhånd før jeg begynner å blabre ut til venninner. Tror ikke han vil like det så godt. Vanskelig å holde tett nå, kommer jo til å bli helt grusomt å holde tett hvis/når det klaffer...

Kikka i albumet mitt i dag også, og fant selvsagt babybilder av alle tanteungene mine... *SUKK* Vil ha sånn album med egen hjemmelaget spire jeg.

Imorgen skal jeg på GU og sjekkes for pco... Gruer meg litt til det kjenner jeg, altså ikke selve undersøkelsen, men for resultatet. Noen som vet om man får svar på sånt med en gang? Hva slags prøver tar de lissom? Fastlegen min nevnte noe om innvendig ultralyd, men gjør de noe mer enn det?

Vel jeg håper dere alle har en finfin kveld! :)

Jeg skal se jakten på kjærligheten nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imorgen skal jeg på GU og sjekkes for pco... Gruer meg litt til det kjenner jeg, altså ikke selve undersøkelsen, men for resultatet. Noen som vet om man får svar på sånt med en gang? Hva slags prøver tar de lissom? Fastlegen min nevnte noe om innvendig ultralyd, men gjør de noe mer enn det?

Jeg kan ikke noe om pco, men titter innom for å si lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke noe om pco, men titter innom for å si lykke til.

Tusen takk.. Selve undersøkelsen var veldig fort gjort, og ikke noe ekkel i det hele tatt, men jeg har jo pcos da. TYYYYYYPISK! Ble ordentlig lei meg, gikk rundt i byen etterpå, og så bare en hel masse skjønne småbarn og stooore gravide mager overalt. Har ringt homeopaten min og skal begynne med behandling hos henne etter nyttår, både med homeopati og fotsoneterapi. Har fått veldig god hjelp fra henne tidligere med andre ting, så jeg håper det hjelper på dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tusen takk.. Selve undersøkelsen var veldig fort gjort, og ikke noe ekkel i det hele tatt, men jeg har jo pcos da. TYYYYYYPISK! Ble ordentlig lei meg, gikk rundt  i byen etterpå, og så bare en hel masse skjønne småbarn og stooore gravide mager overalt. Har ringt homeopaten min og skal begynne med behandling hos henne etter nyttår, både med homeopati og fotsoneterapi. Har fått veldig god hjelp fra henne tidligere med andre ting, så jeg håper det hjelper på dette også.

:klem::troest:

Jeg har en svak type PCO - det behøver ikke være verdens undergang, men jeg skjønner du ble lei deg. Jeg har forresten barn, så det er absloutt mulig... og jeg tror på det... og prøver nå gjen..... Greit å prøve homeopati og fotosoneterapi da... Fortell hvordan det går... Ønsker deg uansett massssse lykke til med prøvinga *XXXX*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg håper jo på at det går da, gynekologen jeg var hos var veldig okei, og jeg skulle bare komme tilbake hvis jeg lurte på noe, eller ville begynne med noen sånne medisiner for å få igang eggølsningen. Vet ikke hvilke det er snakk om, men det finner jeg vel ut etterhvert.

Livet er ikke over hvertfall, vi fortsetter å prøve en stund til før vi prøver noe sånt.

Fortalte det til mamma ista og sa at jeg ikke kommer til å gå på pilla mer, det skjønte hun godt. Hun vet jo ikke at vi allerede har begynt å prøve, men det var godt å fortelle det.

Men hvordan går det med dere andre her da?? Håper det er noen med positiv test her snart, som kan danse litt rundt med babystøv til oss andre.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde passet med utmerket!

Da syns jeg at du skal få positiv test så fort som fy, og komme hit å spre det litt rundt deg!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...