Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2005 #561 Del Skrevet 3. desember 2005 Bra du ikke fortviler. Som sagt, jeg testet negativt dagen før IKM, og positivt på IKM datoen. Det er da enda håp! Er samboeren spent? ← Sier ikke noe før det evt slår ut For nå bare lar vi det som skjer, skje.. Så jeg vet ikke om han tenker såmye på det, at det kan skje, hvem vet Han er uansett borte en ukes tid nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. desember 2005 #562 Del Skrevet 3. desember 2005 Testet idag, negativ Er ca 3 dager til IKM.. Blir ikke deppa om den blir negativ senere (siden den ikke alltid kan slå ut nå), men på den annen side hadde det vert en deiilig følelse.. ← Du tester HELT SIKKERT for tidlig!!! *XXXX* Lørdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 3. desember 2005 #563 Del Skrevet 3. desember 2005 Så morsom bok dette var. Får jeg også være med? ← Ja! Velkommen!! ← Hei, hei! ← ← Så mange hilsener her også! Kvinneguiden er et flott sted må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2005 #564 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Håper nå at jeg ikke er gravid... Har funnet drømmekjolen...Stram over magen... Endret 3. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. desember 2005 #565 Del Skrevet 3. desember 2005 Håper nå at jeg ikke er gravid... Har funnet drømmekjolen...Stram over magen... ← Det haster vel ikke, nei...? Er du gravid, så er det meningen!!! Har du bilder av kjolen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2005 #566 Del Skrevet 4. desember 2005 Håper nå at jeg ikke er gravid... Har funnet drømmekjolen...Stram over magen... ← Ja, så får vi håpe du ikke er gravid da! Trodde de feste brudekjoler satt stramt over magen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. desember 2005 #567 Del Skrevet 4. desember 2005 Heisann Gamlegjengen! Ville bare si at nå er jeg her så smått igjen... Kanskje ikke helt enda, sånn på ordentlig, men.. Henger her i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. desember 2005 #568 Del Skrevet 4. desember 2005 Heisann Gamlegjengen! Ville bare si at nå er jeg her så smått igjen... Kanskje ikke helt enda, sånn på ordentlig, men.. Henger her i hvertfall! ← Koselig å se deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. desember 2005 #569 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg tror jeg blir gaaaaaal av å vente på mensen.... Hva er det som feiler kroppen min???? Er jeg likevel ikke gravid, så vil jeg ha ny PP nååååååååååååå!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2005 #570 Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Kjolen er st.patrick dahir. Håper jeg ikke er gravid...! Har du testet Cr@sh? Symptomer? Hvor lenge siden IKM nå? Endret 4. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 4. desember 2005 #571 Del Skrevet 4. desember 2005 Merkelig, Cr@sh! Du må jo være langt over IKM nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. desember 2005 #572 Del Skrevet 5. desember 2005 Kjolen er st.patrick dahir. Håper jeg ikke er gravid...! Har du testet Cr@sh? Symptomer? Hvor lenge siden IKM nå? ← Merkelig, Cr@sh! Du må jo være langt over IKM nå? ← Er snart 3 uker over IKM nå... Nærmer seg 10 dager siden jeg tok en negativ test. Blæhhh... Kanskje hopper den over en mnd? HHmmm Liten sjanse for være gravid kanskje... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2005 #573 Del Skrevet 5. desember 2005 Er snart 3 uker over IKM nå... Nærmer seg 10 dager siden jeg tok en negativ test. Blæhhh... Kanskje hopper den over en mnd? HHmmm Liten sjanse for være gravid kanskje... *sukk* ← OI! Så rart da! Men har du symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. desember 2005 #574 Del Skrevet 5. desember 2005 OI! Så rart da! Men har du symptomer? ← Nei, men det hadde jeg ikke i forrige svangerskap heller... Er bare veldig trøtt... men det kan jo bare være været. Mest sannsynelig. Er det lettere å få riktig resultat på et GT om man tar blodprøve enn urinprøve? Må jo kontakte lege om det ikke skjer noe snart... får teste en gang til hjemme til helga hvis ikke TR er kommet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2005 #575 Del Skrevet 5. desember 2005 Nei, men det hadde jeg ikke i forrige svangerskap heller... Er bare veldig trøtt... men det kan jo bare være været. Mest sannsynelig. Er det lettere å få riktig resultat på et GT om man tar blodprøve enn urinprøve? Må jo kontakte lege om det ikke skjer noe snart... får teste en gang til hjemme til helga hvis ikke TR er kommet.... ← vet ikke, men du bør kontakte lege ja, så du slipper å bekymre deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 5. desember 2005 #576 Del Skrevet 5. desember 2005 Det er nok lurt og ta en tur til legen Cr@sh, med en blodprøve får du vite nøyaktig hvor høy HCG verdien er (hvis det er HCG i blodet da) så det er mer nøyaktig ja. Jeg vet hvordan du har det, det er så irriterende og slitsomt og gå å vente på den dritt tanta, når man likevell ikke er gravid så kan den da bare komme. Du kan få tabletter som setter den i gang igjen av legen hvis hormonene dine er helt på bærtur. Slitsomt det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. desember 2005 #577 Del Skrevet 5. desember 2005 Det er nok lurt og ta en tur til legen Cr@sh, med en blodprøve får du vite nøyaktig hvor høy HCG verdien er (hvis det er HCG i blodet da) så det er mer nøyaktig ja. Jeg vet hvordan du har det, det er så irriterende og slitsomt og gå å vente på den dritt tanta, når man likevell ikke er gravid så kan den da bare komme. Du kan få tabletter som setter den i gang igjen av legen hvis hormonene dine er helt på bærtur. Slitsomt det der... ← Ja, spørs om jeg ikke må til legen en tur. Har fått provera en gang for å sette i gang mensen - men da skal man jo være 110% sikker på at man IKKE er gravid da... Ellers er det noe dritt for å si det sånn... Er jammen ikke lett å la være å vente sånn heller... Kommer den idag? Kjente jeg noe nå? Fly på do... Håper den ikke kommer som en diger foss når den først kommer da... vil gjerne ha et lite varsel for å si det sånn... Takk for god støtte her inne da i hvert fall.... Søte dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2005 #578 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja, spørs om jeg ikke må til legen en tur. Har fått provera en gang for å sette i gang mensen - men da skal man jo være 110% sikker på at man IKKE er gravid da... Ellers er det noe dritt for å si det sånn... ← arhh, kjipt når det er sånn da Finner nok utav det snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 5. desember 2005 #579 Del Skrevet 5. desember 2005 Ja, det er noe ordentlig dritt. Fly på do hele tiden for å sjekke, man er liksom sikker på at NÅ kom den, men nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2005 #580 Del Skrevet 6. desember 2005 da melder jeg meg ut her skal begynne å prøve i april heller.. pga bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå