Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2005 #541 Del Skrevet 1. desember 2005 Skriver meg ikke opp i desember eller noe jeg, for blir ikke så mye prøving og når mannen har brukket skulderen (kan knapt ligge inntil han før han hyler av smerte så...). Men, jeg fortviler ikke av den grunn, det kommer nye sjanser. ← ja og tiden går så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mathea- Skrevet 1. desember 2005 #542 Del Skrevet 1. desember 2005 Så morsom bok dette var. Får jeg også være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2005 #543 Del Skrevet 2. desember 2005 Ja! Velkommen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 2. desember 2005 #544 Del Skrevet 2. desember 2005 Et lite dikt til oppmuntring når TR kommer ubedt: When things go wrong, as they sometimes will, when the road you`re trudging seems all uphill, When the funds are low, and the debts are high, and you want to smile, but you have to sigh, When care is pressing you down a bit- Rest if you must, but don`t you quit. Life is queer with its twists and turns, As every one of us sometimes learns, And many a failure turns about When he might have won had he stuck it out; Don't give up though the pace seems slow-- You may succeed with another blow, Success is failure turned inside out- the silver tint in the coulds of doubt, And you never can tell how close you are, it might be near when it seems afar, So stick to the fight when you`re hardest hit- it`s when things seem worst that you must not quit Så vidt jeg vet er det en ukjent forfatter bak diktet, så da kan det kanskje få stå? Hvis det blir slettet, kan det også lese her ← Nydelig dikt Cymbidium.... du er så omtenksom Vi skal ikke gi opp, vi må huske det noen sa her men husker ikke hvem...., "Det tar tid å lage kvalitet" Synd med testen til Jayli... men de symptomene da? Hmmm.... *håpe...håpe* ← Ja skjønner ikke hva som feiler meg, T.R kom i natt men føler meg veldig dårlig enda. Klarte ikke å spise kvelds igår pga kvalmen. Skal til legen senere idag og er spent på hva han sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 2. desember 2005 #545 Del Skrevet 2. desember 2005 ja og tiden går så fort ← Helst sant. Og nesten fortere nå som det nærmer seg jul syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 2. desember 2005 #546 Del Skrevet 2. desember 2005 Ja skjønner ikke hva som feiler meg, T.R kom i natt men føler meg veldig dårlig enda. Klarte ikke å spise kvelds igår pga kvalmen. Skal til legen senere idag og er spent på hva han sier. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2005 #547 Del Skrevet 2. desember 2005 Pleier test å vise rett resultat noen dager før IKM? Venter tanta den 6.des. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 2. desember 2005 #548 Del Skrevet 2. desember 2005 Det tror jeg kan variere, Epica. Noen får positivt før, andre ikke før på IKM dagen sånn jeg har skjønt det (og hos noen enda senere). Man kan vel godt teste før IKM, men da er ikke resultatet helt sikkert (hvis det er negativt selvfølgelig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 2. desember 2005 #549 Del Skrevet 2. desember 2005 Så morsom bok dette var. Får jeg også være med? ← Hei, hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 2. desember 2005 #550 Del Skrevet 2. desember 2005 Pleier test å vise rett resultat noen dager før IKM? Venter tanta den 6.des. ← Løp og test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2005 #551 Del Skrevet 2. desember 2005 Skal teste imorgen tidlig tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 2. desember 2005 #552 Del Skrevet 2. desember 2005 God helg til alle, både de som skal teste og de som ikke skal teste! Jeg tar helg og kommer sterkere tilbake rundt EL i neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2005 #553 Del Skrevet 2. desember 2005 God helg til alle, både de som skal teste og de som ikke skal teste! Jeg tar helg og kommer sterkere tilbake rundt EL i neste uke! ← Welcome back!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. desember 2005 #554 Del Skrevet 2. desember 2005 Skal teste imorgen tidlig tror jeg.. ← JAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. desember 2005 #555 Del Skrevet 2. desember 2005 Så morsom bok dette var. Får jeg også være med? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2005 #556 Del Skrevet 2. desember 2005 JAAA! ← men lurer på om det ER vits.. dager FØR IKM:. Men skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. desember 2005 #557 Del Skrevet 2. desember 2005 men lurer på om det ER vits.. dager FØR IKM:. Men skal prøve ← Imorgen tidlig altså? Da må du ile rett inn her og fortelle.... *XXXXXX* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2005 #558 Del Skrevet 3. desember 2005 Oj, jeg følger spent med Epica. Er du gravid, så kan jo en test slå ut nå. Den gjorde det hos meg sist gang jeg var gravid, men ikke første. Da måtte jeg pent vente til selve IKM dagen før de to strekene ga seg tilkjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2005 #559 Del Skrevet 3. desember 2005 Oj, jeg følger spent med Epica. Er du gravid, så kan jo en test slå ut nå. Den gjorde det hos meg sist gang jeg var gravid, men ikke første. Da måtte jeg pent vente til selve IKM dagen før de to strekene ga seg tilkjenne. ← Testet idag, negativ Er ca 3 dager til IKM.. Blir ikke deppa om den blir negativ senere (siden den ikke alltid kan slå ut nå), men på den annen side hadde det vert en deiilig følelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2005 #560 Del Skrevet 3. desember 2005 Bra du ikke fortviler. Som sagt, jeg testet negativt dagen før IKM, og positivt på IKM datoen. Det er da enda håp! Er samboeren spent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå