Gå til innhold

V.S.P

Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

men har du ikke tatt flere tester??  :hoppe:

Ta en ny test!!  :sjarmor:

:ler: Har lovet meg selv at jeg skal vente litt til... Har ikke mensen kommet til helga... tar jeg en ny test. Og da på morgenen. (Men tør ikke å ha noen form for forhåpninger....*sukk*) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tatt fra et annet forum:

Jeg testet negativt 2 dager etter IKM, og positivt først 11 dager over IKM.

Vel... det betyr jo egentlig ikke noe for meg da... annet enn at det faktisk er håp da... *prøve å ikke skape forventninger for meg selv* :sjenert:

Men er jo spennende tider...

Har ingen symptomer egentlig. Ikke ømme pupper, men det hadde jeg ikke forrige svangerskap heller...

Ellers er jeg trøtt for tida... men det har nok mest med noveeeember å gjøre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

redd for å måtte prøve lenge?

8 av 10 gravide som bruker BarniMagen.com brukte mindre enn et halvt år på å bli gravide. Det viser BabyMedias store Mor- og Barn Undersøkelse som ble offentliggjort i Dagbladet i januar 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 35 i dag...

Testet 2 ganger, negativt og tester igjen i morgen tidlig hvis mensen ikke har kommet enda.

Har skikkelig mensen-mage.

Litt halvvond og rar, og slik har den vært en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel... det betyr jo egentlig ikke noe for meg da... annet enn at det faktisk er håp da... *prøve å ikke skape forventninger for meg selv*  :sjenert:

Men er jo spennende tider...

Har ingen symptomer egentlig. Ikke ømme pupper, men det hadde jeg ikke forrige svangerskap heller...

Ellers er jeg trøtt for tida... men det har nok mest med noveeeember å gjøre... ;)

Skjønner hva du mener. Jeg har fortsatt ingen tegn til TR, og føler veldig at det går rette veien. Men samtidig så blir jeg veeeldig skuffet denne gangen hvis det ikke er klaff. Er liksom så sikker på at det er en liten en i magen.

Testet 2 ganger, negativt og tester igjen i morgen tidlig hvis mensen ikke har kommet enda.

Hmmm....uff, da. Kanskje bedre å vite sikkert ene eller andre veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ta test idag? ;)

Tror nok du blir like skuffet uansett... Kanskje mer, hvis du venter..

Tenk om du ER gravid, og ikke VET det fordi du venter.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til alle prøvere her inne.

Er så fordømt usikker nå... det er 3 dager igjen til IKM og jeg kjenner ikke noen tegn til at den kommer heller. Bruker jo å ha murringer og vondt. Men nå kjenner jeg ikke noe i det hele.

Føler med bare litt oppblåst og rar. og tjukk..... :sjenert:. Mannen mente sikkert ikke noe vondt med det men han spurte meg igår om jeg er gravid.

Nei.... jeg har nok bare spist mye i det siste da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vanskelig å vente på IKM!

Jeg testet i dag tidlig, selv om jeg vet at det er for tidlig (den var forøvrig negativ). Jeg burde tidligst teste i morgen, kanskje ikke før til helgen. Men det er så lenge til! Kjenner på alle mulige (og umulige?) symptomer i mellomtiden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten mensen i går... Så da var den bare litt sen.

:klem: til deg Soul! Tenk positivt! Ny PP - nye muligheter.... :humpe:;)

Åh... det er ille å gå sånn og vente på mensen. Særlig når man har tatt to negative tester.... Men ingen mens betyr fremdeles håp! :klem: til deg!

Ja, det er vanskelig å vente på IKM!

Jeg testet i dag tidlig, selv om jeg vet at det er for tidlig (den var forøvrig negativ). Jeg burde tidligst teste i morgen, kanskje ikke før til helgen. Men det er så lenge til! Kjenner på alle mulige (og umulige?) symptomer i mellomtiden  :sjenert:

Kjenner meg igjen... Derfor bare måtte jeg teste på IKM-dagen (den var altså negativ) Idag er det 8 dager siden IKM og fremdeles ikke mens eller tegn til den... Epica "maser" ;) om at jeg skal teste igjen.... og har veldig veldig lyst. Men jeg har lovet meg selv å vente til helga... Selv om jeg kommer til å bli like skuffa uansett... (det har du rett i, Epica!) :klem: til deg også, Cymbidium!

Jayli: *XXXXXXX* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...