Cymbidium Skrevet 22. november 2005 #401 Del Skrevet 22. november 2005 En liten oppsummering av min tilstand for tida. Har: * vondt i korsryggen (men også før TR) * stikking/smerter i magen (mellom navel og mellomgulv) * begynnende kvalme i dag * litt hovne bryst (men også før TR) Fravær av: * tungt "tåkehode" (som jeg får før TR) * spotting (pleier å spotte flere dager før TR) * følelsen av å være utslitt (som jeg får før TR) * smerter under "navelnivå" (som jeg får før TR) Hmmm.... har flyttet IKM til torsdag, tror det er en riktigere dato enn søndag 27. Nå er jeg veldig spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #402 Del Skrevet 22. november 2005 Nå er jeg veldig spent! ← Jeg også!! Det høres veldig ut som graviditetssymptomer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #403 Del Skrevet 22. november 2005 -1 er EL dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 22. november 2005 #404 Del Skrevet 22. november 2005 -1 er EL dagen. ← Er ikke det perfekt timing av dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #405 Del Skrevet 22. november 2005 17-20 % sjangse.... Mer sjangse enn på el dagen, men høres likevel liten sjangse ut... hvem vet.... hvordan går det med symptomene dine? det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #406 Del Skrevet 22. november 2005 dagen før el er visst best... jeg tok el test igår og da er det 24-48 timer til el inntreffer, så det blir 2-3 dager før. men hadde vi hatt sex idag, hadde det vert best tror jeg? 30%..... men alikevel lite,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 22. november 2005 #407 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) dagen før el er visst best... jeg tok el test igår og da er det 24-48 timer til el inntreffer, så det blir 2-3 dager før. men hadde vi hatt sex idag, hadde det vert best tror jeg? 30%..... men alikevel lite,, ← Å ja, da misforstod jeg litt. Men 17-20% sjanse er da bedre enn ingenting! Takk, med meg er det det samme! Endret 22. november 2005 av Cymbidium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #408 Del Skrevet 22. november 2005 Leste et annet sted nå... Foreldre & barn for noen måneder siden at doktor Gro Nylander mener det nå er medisinsk dokumentert at den dagen en er aller mest fruktbar er TO DAGER FØR EGGLØSNING. Tre dager før og en dag før er også gode dager, men selve EL-dagen er det visstnok nesten for sent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 22. november 2005 #409 Del Skrevet 22. november 2005 Og dere hadde litt 2-3 dager før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #410 Del Skrevet 22. november 2005 Ca det ja.... Vanskelig å si om det er 2 dager eller 3 dager før, siden el testen slår ut 1-2 dager før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 22. november 2005 #411 Del Skrevet 22. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #412 Del Skrevet 22. november 2005 krysser fingrene for oss begge nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 22. november 2005 #413 Del Skrevet 22. november 2005 Så bra klaff det ser ut til at dere har hatt Epica! Men skulle ikke dere vente til etter påske....? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. november 2005 #414 Del Skrevet 22. november 2005 Innom og sjekker spenningen jeg!! Får håpe det skjer ting nå fremover!! For min egen del er det vel ei uke igje til ikm..tenker ikke så voldsomt mye på det egentlig..Syns bare puppene har vært ømme i en evighet..De ble sikkert ømme før en evt EL og alt. Bare for å irritere liksom..Vi får nå se..Tror ikke det har blitt noe klaff denne gangen heller men..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #415 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Så bra klaff det ser ut til at dere har hatt Epica! Men skulle ikke dere vente til etter påske....? Hehe ← Skulle først vente til påske.. så snakka vi om på nyåret. ooops ja.. vi lar det som skjer, skje.. Haster ikke, men helt ok å begynne nå, itilfelle det tar lang tid. Igår var testen positiv. nå var den negativ. så da hadde jeg el idag? (for testen viser at el inntreffer om 24-48 timer..) det stakk litt nederst i magen, høyre side.,. men har kanskje ingenting med el å gjøre.. Hmmm. Ømme pupper Skytte?.... KRYSSER FINGRENE!! ps. jeg har aldri hatt ømme pupper under el, eller noen gang ... Endret 22. november 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #416 Del Skrevet 22. november 2005 Stikkinger i magen høres i alle fall ut som mine smerter når jeg har el. Lykke til. Nå er det vel bare å hoppe til køys. Vet samboeren at du tester for eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #417 Del Skrevet 22. november 2005 Han er ikke hjemme.. Men haster ikke som sagt. Nei vil ikke bry ham med det. Jeg ville vite om jeg hadde el.... godt å vite! Også er det jo lett å tenke videre, hva om.. 2 dager før el er det mulig.. Tiden får vise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. november 2005 #418 Del Skrevet 22. november 2005 Oj... her skjer det ting. Så spennende! Epica: Flott med EL da! Ser jo ut som dere har klaffet ganske bra med da... Cymbidium: Spennende tider! Det virker på meg som du har en del symptomer da... (ikke for å skape forhåpninger altså, men det virker da som... ) Skytte: Ømme pupper? Hmmm... *håpe*håpe* Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. november 2005 #419 Del Skrevet 22. november 2005 Og sånn for å oppdatere om meg selv: Ingen mens eller tegn til den. 1 uke siden IKM. (Tok negativ test på IKM-dagen.) Ellers intet nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2005 #420 Del Skrevet 22. november 2005 Og sånn for å oppdatere om meg selv: Ingen mens eller tegn til den. 1 uke siden IKM. (Tok negativ test på IKM-dagen.) Ellers intet nytt! ← men har du ikke tatt flere tester?? Ta en ny test!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå