Gå til innhold

V.S.P

Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Jeg går og tripper og er veldig spent. Det ene øyeblikket er jeg sikker på at jeg er gravid, det neste tenker jeg at det er altfor tidlig å vite. Jeg har IKM til helgen antagelig, men akkurat nå er det veldig lenge til synes jeg!

Grunnen til at jeg er så spent, er at jeg vet at jeg hadde eggløsning for ca en uke siden (tok test). Og denne helgen kunne jeg se en liten rød blodprikk på papiret når jeg var på do. Det skjedde flere ganger på lørdagen, og litt utover på søndagen.

I tillegg hadde jeg vondt i magen lørdagskvelden (men kan være for mye popcorn på kino!) og jeg hadde og har fortsatt litt vondt i korsryggen (men det kan være bare vanlig pms-tegn).

Men de prikkene med blod er jo lovende da, innbilder jeg meg. Og jeg har heller ikke hatt noe tegn til spotting - som pleier å være i en helt annen farge enn det jeg så i helgen. Dessuten har det forsvunnet igjen, og hvis det hadde vært spotting ville det vel ha blitt mer og mer. Og spotting ville vanligvis ha begynt nå.

Så alt i alt synes jeg det virker lovende - men kanskje jeg legger altfor mye i det. Veldig spennende er det iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene!! ;)

Jeg har tatt el tester siden fredag.. første gangene var det en strek.

nå , de siste gangene, en svak strek itillegg. Det er negativ, men.. lurer på om det er mulig at el er på vei..?..

Håper ikke syklusen er på bærtur.. :tunge1:

1.mensdag var 7.nov.

Fikk mens 40 dager etter pilleslutt sist.

(brukte el test fra billigteste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene!! ;)

Jeg har tatt el tester siden fredag.. første gangene var det en strek.

nå , de siste gangene, en svak strek itillegg. Det er negativ, men.. lurer på om det er mulig at el er på vei..?..

Takk, takk!

Hmmm.... jeg kjenner ikke de el-testene, men det høres jo sånn ut?? Jeg tok den digitale fra Clearblue. Det var veldig greit, for det er lett å se forskjell på el eller ikke-el tegnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigteste.dk..

De er negative når den ene streken er svakere, og hvis det kun vises en strek.

MEN.. den svake streken har kommet siste dagene, og idag var den sterkere, men likevel svak iforhold til den andre.

vet ikke om det betyr at jeg får EL snart, eller om det ikke har noe å si..

Har du hatt flere symptomer idag Cymbidium?

Spennende!! Høres lovende ut... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe på snarlig EL!

Jeg lever fortsatt i håpet - har nettopp vært en tur på toalettet, og fortsatt ingen tegn til spotting! Kom også på at lørdag kveld ble jeg fryktelig svimmel og uggen, ikke noe jeg pleier å ha som pms-tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ja nå har jeg kommet tilbake fra julebord og koset meg skikkelig i helgen, med god mat og drikke. Spa time på lørdag og det var deilig. Fikk jo koblet ut litt og det tror jeg er bra.

5 dager igjen til IKM og er i grunn litt spent....hva om?

Åssen står det til med dere andre da, hatt en fiin helg dere også?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke

Fikk mensen i dag. Noe så skikkelig også!!!!!!

Har så vondt nå at jeg driter i det meste...

Better luck next time

Endret av Geri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da Geri :kose:

Håper det går bedre neste pp.. :kyss:

Jeg skal ta en el test til senere idag.

det er som den svake streken blir sterkere, men ikke sterk nok.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anerikke
Uff da Geri  :kose:

Håper det går bedre neste pp.. :kyss:

Jeg skal ta en el test til senere idag.

det er som den svake streken blir sterkere, men ikke sterk nok.. :tunge1:

Takk for det! Håper også det går bedre neste gang. Hadde glemt hvor forferdelig vondt det er å ha mensen når man ikke går på pilla!!!!

Masse lykke til med EL testinga! Kjør på!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok nettopp el test, og den ble tydelig positiv! :sjarmor:

Så godt å vite at jeg har el...

Bare dumt sambo er borte noen dager nå.. :ler:

Hadde sex lørdag og søndag.. Det kan kaaanskje klaffe,,,?

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er jeg bare kvalm og slapp. Har ligget på sofaen omentrent i heile dag, skal lage vaffel-røre nå men mannen må desverre finne seg i å steke for nå orker jeg ikke å gjøre noe mer.

Jeg orker ikke å ha noen forhåpninger ang en spire i magen, for skuffelsen blir bare så stor hvis det viser seg at det ikke klaffet. Jeg er sikkert bare litt slapp etter en lang spa-behandling og ellers en krevende helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...