Cr@sh Skrevet 16. november 2005 #361 Del Skrevet 16. november 2005 Ikke mensen her ennå. Hvordan er det forresten? Jeg testet på kvelden på IKM-dagen - kan det ha hatt noe å si? (Sist jeg var gravid testet jeg 1 uke etter IKM, så har aldri testet så nærme IKM før.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. november 2005 #362 Del Skrevet 16. november 2005 Det kan vel kanskje lønne seg å teste med morgenurin Cr@sh. Om du har drukket endel på ettermiddagen, så kan urinen være noe "utvannet" i forhold til hvordan den er på morgenen. Så lenge det ikke er mens, er det håp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2005 #363 Del Skrevet 17. november 2005 Uff... må ikke tenke sånn Xavia, selv om jeg vet det er lett Krysser fingrene Cr@sh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 17. november 2005 #364 Del Skrevet 17. november 2005 alle sammen! Tror jeg må henge meg på denne dagboken, har lest meg gjennom den og den virker jo veldig fruktbar da Har EL nå og egentlig burde jeg har hoppet i køya med mannen men det gjør så fryktelig vondt Krysser fingre og tær for alle jentene her inne. Vi går en spennende tid i møte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. november 2005 #365 Del Skrevet 17. november 2005 Jayli.... og LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 17. november 2005 #366 Del Skrevet 17. november 2005 Takk! Sitter nå og leser gjennom dagbøker til andre prøvere og de som er gravide. Det er så spennende det de går gjennom nå, og håper snart det blir vår tur Fremdeles mye EL-vondt og nå stikker det som p***** der nede. Har glemt hvordan det var å ha EL etter mange år med p-piller. Får håpe den siste kosetiden vår gir noen resultater da... IKM - 26.nov virker så fjernt enda. Skal på spa i helga sammen med jobben, og er veldig usikker på hvordan jeg skal forholde meg til alkohol og aromaterapien. Hvordan skal man egentlig leve under prøvetiden? Vil jo heller ikke ta heeelt av og være så måteholden på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2005 #367 Del Skrevet 17. november 2005 (endret) Vondt rundt EL tid? Mange som har det? Hmm.. kan aldri huske å hatt vondt utenom første og andre mensdag.. Håper du føler deg bedre snart!! Vertfall til ikveld.. så dere kan Endret 17. november 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2005 #368 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg har også "vondt" når jeg har EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 17. november 2005 #369 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg har også "vondt" når jeg har EL. ← ja... det kjennes helt for j**** ut, igår kveld kjente jeg sånne "dingle" greier. Ikke sikkert alle har vondt rundt EL perioden, og vær glad om du ikke har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 17. november 2005 #370 Del Skrevet 17. november 2005 Så gøy at du har begynt å prøve Jayli - lykke til. Jeg hadde også smerter rundt EL (eller kun på selve dagen, da). Jeg levde som normalt når vi prøvde å bli gravide - men man trenger jo ikke å drikke seg stupfull frem mot IKM. For alt man vet kan det ta mange måneder å bli gravid, og da er det kjedelig å skulle leve som gravid 50% av tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 17. november 2005 #371 Del Skrevet 17. november 2005 Velkommen til oss Jayli! Nå er jeg endelig blitt ruger som det kalles. Jeg har to firedelt embryoer i magen. Håper virkelig de har tenkt å holde seg der, skal ikke klage om bare ett blir der heller jeg. Skal ikke være kravstor. Lykke til med testingen Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. november 2005 #372 Del Skrevet 17. november 2005 Enig med deg Peony om det å leve 50% gravid... Vi hadde sex igår... på dag 10.. men aaaner jo ikke om eller når jeg har EL.. Blir spennende å se fremover.. Regner med det blir noe til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 18. november 2005 #373 Del Skrevet 18. november 2005 God morgen alle sammen Peony og Felixa takk for velkomsten Vel igår koset vi oss skikkelig uten å måtte utdype detaljer, en liten farvel kos til meg siden jeg drar idag ettermiddag og vi får ikke se hverandre før søndagskveld Helt enig med dere om at vi ikke kan leve som 50% gravid og har ikke tenkt å gjøre det. Vi tar ting som de kommer, og blir det klaff så er det bare hyggelig. Vi snakket en del også igår, jeg og mannen..... og kom frem til at vi bare tar det med ro og tar det som det kommer. Nå skal jeg bare kose meg med KG, pakke ferdig til spa-helga og rydde litt hjemme slik at mannen har det koselig når han er hjemme alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 18. november 2005 #374 Del Skrevet 18. november 2005 Velkommen Jayli! For min del er det pause i prøvingen til etter jul. Var til legen igjen på onsdag, og da oppdaget han en cyste på høyre eggstokk. Så da får jeg ikke begynt på nye runde med Puregon før den forsvinner. Neste torsdag skal jeg til HSG røntgen, og 15. desember er det ny time hos lege og da blir trolig søknad til IVS sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 18. november 2005 #375 Del Skrevet 18. november 2005 Ville bare gi deg en klem Magolia, håper det ordner seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 18. november 2005 #376 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg hadde ikm den 16. ca tror jeg. Men, er jo ikke helt sikker på om syklusen er i rute ennå. Jeg har ikke fått mensen, men regner med den komer snart(?). Sist gang testet jeg ikke før 10 dager etter ikm og da hade jeg kjent en del symptomer alt (ømme pupper, trøtt, kvalm). Så egentlig hadde jeg lovet meg selv å ikke teste før det er gått minst en uke...men tror dere jeg greide det da. Tok en test i morges og den var negativ, ikke kjenner jeg noe heller. Så da er det nok bare mensen som kommer litt senere enn jeg trodde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. november 2005 #377 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg er nå 5 dager over IKM. Hvis mensen ikke kommer til neste helg, skal jeg ta en ny test... *vente*vente* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 19. november 2005 #378 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg er nå 5 dager over IKM. Hvis mensen ikke kommer til neste helg, skal jeg ta en ny test... *vente*vente* ← Samme her! Kan bli en laaaaang uke, hvis ikke mensen dukker opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 19. november 2005 #379 Del Skrevet 19. november 2005 Samme her! Kan bli en laaaaang uke, hvis ikke mensen dukker opp... ← skriver under på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
84-modell Skrevet 20. november 2005 #380 Del Skrevet 20. november 2005 Hei hei jenter!! Har sittet og lest gjennom alt som står her.. Det var veldig spennende å lese.. Og gratulerer til dere alle som har blitt gravide. Håper også det klaffer for dere som prøver. Hvordan er det med dere da jenter?? Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå