Gå til innhold

V.S.P

Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Ikke mensen her ennå.

Hvordan er det forresten? Jeg testet på kvelden på IKM-dagen - kan det ha hatt noe å si? (Sist jeg var gravid testet jeg 1 uke etter IKM, så har aldri testet så nærme IKM før.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan vel kanskje lønne seg å teste med morgenurin Cr@sh. Om du har drukket endel på ettermiddagen, så kan urinen være noe "utvannet" i forhold til hvordan den er på morgenen.

Så lenge det ikke er mens, er det håp! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: alle sammen!

Tror jeg må henge meg på denne dagboken, har lest meg gjennom den og den virker jo veldig fruktbar da :sjarmor:

Har EL nå og egentlig burde jeg har hoppet i køya med mannen men det gjør så fryktelig vondt :grine:

Krysser fingre og tær for alle jentene her inne. Vi går en spennende tid i møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Takk!

Sitter nå og leser gjennom dagbøker til andre prøvere og de som er gravide. Det er så spennende det de går gjennom nå, og håper snart det blir vår tur :)

Fremdeles mye EL-vondt og nå stikker det som p***** der nede. Har glemt hvordan det var å ha EL etter mange år med p-piller. Får håpe den siste kosetiden vår gir noen resultater da... IKM - 26.nov virker så fjernt enda.

Skal på spa i helga sammen med jobben, og er veldig usikker på hvordan jeg skal forholde meg til alkohol og aromaterapien.

Hvordan skal man egentlig leve under prøvetiden? Vil jo heller ikke ta heeelt av og være så måteholden på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vondt rundt EL tid? Mange som har det?

Hmm.. kan aldri huske å hatt vondt utenom første og andre mensdag..

Håper du føler deg bedre snart!! ;)

Vertfall til ikveld.. så dere kan :kline:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også "vondt" når jeg har EL.

ja... det kjennes helt for j**** ut, igår kveld kjente jeg sånne "dingle" greier.

Ikke sikkert alle har vondt rundt EL perioden, og vær glad om du ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du har begynt å prøve Jayli - lykke til. Jeg hadde også smerter rundt EL (eller kun på selve dagen, da). Jeg levde som normalt når vi prøvde å bli gravide - men man trenger jo ikke å drikke seg stupfull frem mot IKM. For alt man vet kan det ta mange måneder å bli gravid, og da er det kjedelig å skulle leve som gravid 50% av tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss Jayli!

Nå er jeg endelig blitt ruger som det kalles. Jeg har to firedelt embryoer i magen. Håper virkelig de har tenkt å holde seg der, skal ikke klage om bare ett blir der heller jeg. :sjenert: Skal ikke være kravstor.

Lykke til med testingen Cr@sh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Peony om det å leve 50% gravid... ;)

Vi hadde sex igår... på dag 10.. men aaaner jo ikke om eller når jeg har EL..

Blir spennende å se fremover.. Regner med det blir noe :kline: til helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: God morgen alle sammen

Peony og Felixa :klem: takk for velkomsten

Vel igår koset vi oss skikkelig uten å måtte utdype detaljer, en liten farvel kos til meg siden jeg drar idag ettermiddag og vi får ikke se hverandre før søndagskveld :grine:

Helt enig med dere om at vi ikke kan leve som 50% gravid og har ikke tenkt å gjøre det. Vi tar ting som de kommer, og blir det klaff så er det bare hyggelig.

Vi snakket en del også igår, jeg og mannen..... og kom frem til at vi bare tar det med ro og tar det som det kommer.

Nå skal jeg bare kose meg med KG, pakke ferdig til spa-helga og rydde litt hjemme slik at mannen har det koselig når han er hjemme alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen Jayli! :klem:

For min del er det pause i prøvingen til etter jul. Var til legen igjen på onsdag, og da oppdaget han en cyste på høyre eggstokk. Så da får jeg ikke begynt på nye runde med Puregon før den forsvinner. Neste torsdag skal jeg til HSG røntgen, og 15. desember er det ny time hos lege og da blir trolig søknad til IVS sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikm den 16. ca tror jeg. Men, er jo ikke helt sikker på om syklusen er i rute ennå. Jeg har ikke fått mensen, men regner med den komer snart(?). Sist gang testet jeg ikke før 10 dager etter ikm og da hade jeg kjent en del symptomer alt (ømme pupper, trøtt, kvalm). Så egentlig hadde jeg lovet meg selv å ikke teste før det er gått minst en uke...men tror dere jeg greide det da. :roll: Tok en test i morges og den var negativ, ikke kjenner jeg noe heller. Så da er det nok bare mensen som kommer litt senere enn jeg trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anerikke
Jeg er nå 5 dager over IKM. Hvis mensen ikke kommer til neste helg, skal jeg ta en ny test... *vente*vente*

Samme her! Kan bli en laaaaang uke, hvis ikke mensen dukker opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!!

Har sittet og lest gjennom alt som står her.. Det var veldig spennende å lese.. Og gratulerer til dere alle som har blitt gravide. Håper også det klaffer for dere som prøver. :)

Hvordan er det med dere da jenter??

Klem. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...