Gå til innhold

V.S.P

Gjest Xavia

Anbefalte innlegg

Nei her er det ikke fullt for tiden, mange har forlatt oss... bra for dem da.

Jeg regnes vel ikke som vanlig prøver siden jeg driver med prøverør, men...

Satser på en fruktbar november.

Får håpe du snart får regelmessige syklusser Epica, det er så slitsomt når man aldri helt vet når mensen dukker opp, eller om man har EL.

:klem:

Jo, jeg mener du regnes som prøver da ;)

Ja, jeg vet.. Men etterhvert skal jeg ta el-tester osv..

4.dag med tante rød.. virker lovende vertfall ;)

LYKKE TIL MED PRØVERØR!

Vet om flere som blir gravide ved hjelp av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anerikke

Jeg er her jeg også! Skjer lite å skrive om, men er inne og titter likevel.

Er litt redd for å tenke for mye på denne prøvinga, og så bli kjempeskuffa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg også! Skjer lite å skrive om, men er inne og titter likevel.

Er litt redd for å tenke for mye på denne prøvinga, og så bli kjempeskuffa...

jeg også...

tror vi må prøve å tenke mer på andre ting.. ;)

Nyyyte tiden før barn & mindre frihet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg blir helt tullerusk - og fryktelig utolmodig - av å vente og vente. "Kanskje denne måneden klaffer?" Og vi er bare i pp 4, så det er jo godt mulig at det tar litt tid.

Jeg har ikke så mye å fortelle om, forrige menstruasjon kom litt brått på. Bare 20 dagers syklus, som egentlig ikke er normalt for meg. Jeg testet for EL den perioden, men begynte selvfølgelig for sent til at det ville ha blitt registert (om jeg nå hadde EL). Jeg er forløpig på dag 9 i denne syklusen. Testet i dag, men ingen tegn til EL. Har ikke merket noe på kroppen til det heller. Men håper EL er her snart, da. Vanskelig å finne ut av når det kan klaffe når syklusen ikke vil være regelmessig! :klø:

Endret av Cymbidium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, oj, oj, i dag fikk jeg positiv EL-test! Første gangen faktisk, etter at vi begynte å prøve, at jeg vet sikkert at jeg har EL. De to første pp testet jeg ikke, men merket at jeg hadde det som kunne være EL-slim. Forrige pp testet jeg, men begynte altså for sent. Men denne pp, på dag 11, er det EL på gang! Så da blir det litt :hjerte: og litt :kline: på oss!

Endret av Cymbidium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten IKM i morgen!

Er så spent at jeg går helt rundt meg selv her.... Er det mulig jeg har litt ømme pupper? Er det mulig jeg kjenner noen stikkinger her og der?

Oj... oj... det er nesten for spennende... Har SÅ lyst til at det skal klaffe! NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å elske er å beundre med hjertet. Å beundre er å elske med hjernen

Det du har skrevet i signaturen din er så flott, Cymbidium ! :)

Og... JA!!! Det er veldig spennende om dagen... Kryss fingre og tær for meg 'a! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Oioioi!! Krysser alt for deg nå cr@sh!!

Så må jeg si til Xavia at det er nå veldig koselig om du blir her inne med oss fortsatt ja...Blir ikke det samme uten deg!

Nå er det plutselig bare fire dager til gu...Så lurer jeg på om det er EL tider nå..

Puppene har vært ømme som fy noen dager. Betyr det at EL har vært? Eller at den er påtur?

De har jo vært ømme så mange pp at jeg tar ikke det som noe symptom på bebis..Mer som at da er det begynt å gå mot tantetid..Men har ikke ikm på enda lenge så..Vet itj j nei :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Puppene har vært ømme som fy noen dager. Betyr det at EL har vært?

Hmmm...har aldri hørt om ømme pupper ifbm EL. Kanksje det er et symptome på noe annet??

*Krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser for deg, Crash, og alle som prøver!

:sprettoy: (<- meg som konsentrerer meg om å krysse fingre og tær og skrive på tastaturet på en gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...