Gjest Anerikke Skrevet 1. november 2005 #241 Del Skrevet 1. november 2005 Fillern... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 1. november 2005 #242 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg testet negativt i dag, 1 dag før IKM... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 1. november 2005 #243 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg testet negativt i dag, 1 dag før IKM... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2005 #244 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg testet negativt i dag, 1 dag før IKM... ← Krysser fingrene for neste EL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 1. november 2005 #245 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg testet negativt i dag, 1 dag før IKM... ← Det gjorde jeg også, Peony. Og du veit hvorden det endte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 1. november 2005 #246 Del Skrevet 1. november 2005 Og Peony; forrige gang jeg var gravid testet jeg også neg dagen før ikm, men positivt på ikm dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. november 2005 #247 Del Skrevet 1. november 2005 Det gjorde jeg også, Peony. Og du veit hvorden det endte! ← Og Peony; forrige gang jeg var gravid testet jeg også neg dagen før ikm, men positivt på ikm dagen. ← NEEEI! Dere må ikke gi meg forhåpninger... Klarte nemlig å bevare fatningen og ikke bli veldig lei meg! Men... ... når testet du positivt til slutt, Eliza? I forhold til IKM, mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 1. november 2005 #248 Del Skrevet 1. november 2005 Ikke før tre dager etter. Jeg var jo så sikker på at det det ikke hadde klaffet denne månden så da gadd jeg ikke teste. Men der lurte jeg megselv godt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 1. november 2005 #249 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg testet også negativt på IKM-dagen min (dag 12), Eliza! Og dagen etter også! Så da var jeg helt overbevist om at jeg ikke var gravid og drakk rødvin og koste meg. Men SÅ - på dag 14 testet jeg to postive.. Ikke gi HELT opp håpet enda da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 1. november 2005 #250 Del Skrevet 1. november 2005 xxxx enda for positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2005 #251 Del Skrevet 2. november 2005 Hva er IKM?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 2. november 2005 #252 Del Skrevet 2. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 2. november 2005 #253 Del Skrevet 2. november 2005 Gratulerer Peony !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. november 2005 #254 Del Skrevet 2. november 2005 Må gratulerer deg her inne også Peony! Så utrolig, utrolig gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. november 2005 #255 Del Skrevet 2. november 2005 Hva er IKM?.. ← Se her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 2. november 2005 #256 Del Skrevet 2. november 2005 Gratulerer Peony!! Får håpe du strør ennå mer lykke over oss her i dagboka! Jeg har nettopp fått mensen ( ) - på dag 20! Tullesyklus! Jeg håpet på at spottingen jeg hadde først skulle være festeblødning, men visste egentlig at det ikke var det. Jeg hadde nemlig ikke registrert noen eggløsning, og da er det jo vanskelig å bli gravid Det er bare tredje syklus etter at jeg sluttet med p-ring, og det tar jo litt tid for kroppen å stablisere seg. Det rare er at jeg for noen dager siden fikk helt panikk, og synes plutselig det ville være veldig skummelt å være gravid og ansvarlig for et helt lite menneske! Men når jeg fikk mensen nå, så ble jeg likevel skuffet. Rart, igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2005 #257 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg testet også negativt på IKM-dagen min (dag 12), Eliza! Og dagen etter også! Så da var jeg helt overbevist om at jeg ikke var gravid og drakk rødvin og koste meg. Men SÅ - på dag 14 testet jeg to postive.. Ikke gi HELT opp håpet enda da!! ← Jeg har testa negativt 3 dager etter IKM. (jeg tror ikke jeg er gravid uansett men), er de virkelig så lite å stole på? Må ta tester 2 uker etter IKM for å få positivt resultat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 2. november 2005 #258 Del Skrevet 2. november 2005 Gratulerer så masse Peony! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. november 2005 #259 Del Skrevet 2. november 2005 Må ta tester 2 uker etter IKM for å få positivt resultat?? ← Jeg tror hun snakker om dag 14 etter EL. Ikke dag 14 etter IKM. Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2005 #260 Del Skrevet 2. november 2005 GRATTIS PEOOOOOOOONY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå