Gå til innhold

Håndvask av tøy


Gjest Varg-Menja

Anbefalte innlegg

Gjest Varg-Menja

Er det noen som har noen tips for hvordan man kan håndvaske tøy på en enkel men likevel effektiv måte? Jeg har vært uten vaskemaskin en god stund nå, og det blir noen uker til jeg får skaffet meg en, desverre. Prøver å håndvaske tøyet, men føler at det ikke blir skikkelig rent, så jeg lurer på om noen har tips til forbedringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Very Victoria

Å håndvaske alt tøy i flere uker er fryktelig mye jobb. Jeg ville undersøkt om det fantes et vaskeri/renseri i nærheten. Hvis ikke hadde jeg spurt pent om å få låne maskinen til venner/familie.

Hadde en venninne av meg spurt om å få vaske klærne sin hos meg inntil hun fikk ny maskin hadde det ikke falt meg inn å si nei.

Endret av Very Victoria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja

Har brukt vaskeri en gang nå, men det blir for dyrt i lengden. (Og det nærmeste ligger ett stykke unna det også.) Har også vasket noen maskiner hos venner, men kjenner ingen som bor her i nærheten godt nok til å spørre. Prøver å vaske når vi likevel kjører for å besøke folk, men må ta noe for hånd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Jeg bodde uten vaskemaskin eller tilgang på vaskekjeller i to og et halvt år, og vasket da hos ei venninne. En kveld annenhver uke sendte jeg henne og mannen på kino mens jeg passet barn og vasket klær. Gjett om de var lei seg da jeg flyttet til leilighet med vaskekjeller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Jeg bodde uten vaskemaskin eller tilgang på vaskekjeller i to og et halvt år, og vasket da hos ei venninne. En kveld annenhver uke sendte jeg henne og mannen på kino mens jeg passet barn og vasket klær. Gjett om de var lei seg da jeg flyttet til leilighet med vaskekjeller ;)

Det var utrolig lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Varg-Menja

Hm, den var ikke så dum...

Kunne man leid seg ut som barnvakt til folk på samme vilkår tro?

Åh, nå fikk jeg en kjempegod ide her, skal sjekke om den virker i morra...

Takk for forslaget Dalwhinnie! :klappe:

Endret av Varg-Menja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...