AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #1 Del Skrevet 24. oktober 2021 Noen som har erfaring me at denne streken kommer ? Er veldi svaak, å må nesten ha den underlys for å se den. Anonymkode: fef4c...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #2 Del Skrevet 24. oktober 2021 Anonymkode: fef4c...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanillafudge_86 Skrevet 24. oktober 2021 #3 Del Skrevet 24. oktober 2021 Jeg har fått den flere ganger, og har da tenkt at det kanskje er det «båndet» som teststripene er festet i eller noe.. Den går jo gjennom hele testen. Men jeg vet ikke sikkert. Aldri fått tydelig positiv test etter disse strekene ihvertfall:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #4 Del Skrevet 24. oktober 2021 Er det meningen at testen skal få kryss, eller bare én strek i testvinduet? Uansett ville jeg regnet det som en defekt test, og tatt en ny. Anonymkode: 79d6e...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Del Skrevet 24. oktober 2021 Nei negativ Anonymkode: d3b44...87b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #6 Del Skrevet 24. oktober 2021 det er en egen tråd her for å diskutere tester. bruk den. Anonymkode: 570fb...66d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå