Gå til innhold

Fun-julebrussaften har kommet!

Fremhevede innlegg

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor finner man denne? Føler jeg har lett "overalt", bor i Oslo. 

Anonymkode: 08a35...ade

Kiwi har den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den, blander med kullsyre vann så synes jeg det smaker rød julebrus liksom. Men jeg liker jo best Hamar sin julebrus da, så en saft med den smaken, det hadde vært noe. 😄 

Her i byen så har jeg bare funnet den på Obs.

Skrevet

Den kommer nok litt etter litt hos de fleste butikkene fremover. Kanskje det blir nok til alle i år,
hvis den egentlig ikke er så veldig god som en trodde? 

Skrevet

Fikk ikke smakt den i fjor. Jeg sverger til andre julebruser (hint: jeg bor i Trøndelag), men synes den smakte veldig godt - nettopp fordi den minnet meg om en av de andre favorittbrusene mine, nemlig eventyrbrus. 😄 

Har gått gjennom flaske nummer 1 nå i dag, og skal nok kjøpe i alle fall 1 til, hvis jeg finner det. Drikker masse saft, men er så lei de klassiske smakene. Veldig spennende med en helt ny saftsmak. Skulle ønske vi hadde den året rundt, for jeg personlig forbinder den ikke med jul uansett.

Anonymkode: 865cf...c74

Skrevet

Synes den var god. Terningkast 4. Den ble bedre og bedre jo mer jeg drakk og kom seg egentlig opp på en 5'er etter noen glass. Jeg foretrekker brun julebrus da. Hamar sin eller Berentsen sin sørlandsjulebrus. Begge kommer i sukkerfri. Faktisk har Berentsen tre typer julebrus og alle finnes med og uten sukker. 

Skal prøve tipset med å tilsette kullsyrevann med bittelitt smak. Jeg synes også at fun light julebrus mangler noe for å nå helt opp.

Anonymkode: c5386...35a

Skrevet

Jeg har ikke så mye å sammenligne med da jeg aldri har pleid å kjøpe julebrus,men denne likte jeg.😀

Anonymkode: f2eb4...d5f

Skrevet
Hvemsomhelst skrev (På 25.10.2021 den 8.51):

Kiwi har den.

Kiwiene jeg har vært på har ikke hatt den inne, men fant den til slutt i en Sparbutikk, så det ordnet seg :)

Anonymkode: 08a35...ade

Skrevet

Fun light, mer som lame light

Anonymkode: fdfff...e1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...