Auri Skrevet 23. oktober 2021 #1 Del Skrevet 23. oktober 2021 Trykket meg litt rundt, men fant ikke ut hvordan jeg kan slette min gamle blogg her inne. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 26. oktober 2021 Hel, er det noen moderatorer som kan svare på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 26. oktober 2021 #3 Del Skrevet 26. oktober 2021 Hei Kan du gi meg link til den? Er det på de litt rare og ukjente bloggsidene, eller er det en dagbok? Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 2. november 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 2. november 2021 Forumansvarlig skrev (På 26.10.2021 den 13.35): Hei Kan du gi meg link til den? Er det på de litt rare og ukjente bloggsidene, eller er det en dagbok? Forumansvarlig Bloggsidene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 10. november 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 10. november 2021 Dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 10. november 2021 #6 Del Skrevet 10. november 2021 (endret) Beklager, jeg glemte denne! Bildet over er bare en miniversjon av forsiden for meg. Kan du sende meg link til den konkrete bloggen? Du kan gjøre det på PM om du ikke vil legge den ut her. Forumansvarlig Endret 10. november 2021 av Forumansvarlig Redigert fordi jeg skreiv feil ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 10. november 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 10. november 2021 https://forum.kvinneguiden.no/blogs/blog/645-this-picture/ Det var den lenken jeg la til der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 11. november 2021 #8 Del Skrevet 11. november 2021 Jeg kommer ikke inn på den, får melding om at Kvinneguiden ikke finner siden. Kanskje du har krysset av her og at bloggen er såpass gammel at ikke det nyeste systemet har tilgang eller noe.. Og at du må legge til at jeg skal ha tilgang. Over ble det bare til et klikkbart bilde der jeg så forsiden på forumet av en eller annen merkelig grunn. Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå