Yrno Skrevet 22. desember 2021 #101 Del Skrevet 22. desember 2021 Kjempefin stigning ja 😄 Sikker på at du får 2-3 om du tester med digital igjen nå 😊 Veldig fint å høre at du klarer å nyte, det er deg vel unt 😄 Og så gøy med TUL! Da har man liksom noe håndfast å se frem til ✨ De mennene altså, vet jo ikke hva godt de skal gjøre for oss stakkars 🙊 Min er helt lik, men måtte sette ned foten da han prøvde å jage meg ut på tur da jeg lå dødskvalm på sofaen. Han hadde visst lest i ei brosjyre fra helsedirektoratet at gravide burde ha 30min fysisk aktivitet hver dag, så jeg måtte pent forklare at det kun gjaldt når formen er fin 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 22. desember 2021 #102 Del Skrevet 22. desember 2021 Så bra at testene stiger! Deilig å passere IKM 💕 Moro å få bestilt TUL 💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #103 Del Skrevet 22. desember 2021 2 hours ago, Yrno said: Kjempefin stigning ja 😄 Sikker på at du får 2-3 om du tester med digital igjen nå 😊 Veldig fint å høre at du klarer å nyte, det er deg vel unt 😄 Og så gøy med TUL! Da har man liksom noe håndfast å se frem til ✨ De mennene altså, vet jo ikke hva godt de skal gjøre for oss stakkars 🙊 Min er helt lik, men måtte sette ned foten da han prøvde å jage meg ut på tur da jeg lå dødskvalm på sofaen. Han hadde visst lest i ei brosjyre fra helsedirektoratet at gravide burde ha 30min fysisk aktivitet hver dag, så jeg måtte pent forklare at det kun gjaldt når formen er fin 😂 Så godt å høre fler som er enig! 😄 Har kjøpt meg flere digitale, hadde vært så stas å få 2-3! 🤩 Gleder meg veldig til TUL, kjenner det er så godt at jeg klarer å slappe av, se fremover og være positiv ❤️ Haha, det er nesten litt synd at de får tak i sånne apper og brosjyrer! Min har også fått for seg at jeg skal trene, men jeg er jo så trøtt! Holder ut arbeidsdagen, resten trenger jeg å slumre på sofa akkurat nå for tiden! De vil oss jo bare alt godt 😅❤️ 2 hours ago, Prøver2021 said: Så bra at testene stiger! Deilig å passere IKM 💕 Moro å få bestilt TUL 💫 Ja, det er så betryggende 🥰 Ser fremover og gleder meg til tiden som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 22. desember 2021 #104 Del Skrevet 22. desember 2021 Så fine tester! Og så moro å allerede ha fått time til TUL, det var jo omtrent i går du fikk den positive testen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 22. desember 2021 Forfatter #105 Del Skrevet 22. desember 2021 23 minutter siden, gyngestolen said: Så fine tester! Og så moro å allerede ha fått time til TUL, det var jo omtrent i går du fikk den positive testen Tusen takk 🥰 hihi ja, det gikk fort i svingene! Men som helsesekretæren jeg snakket med på telefonen sa når jeg spurte om jeg heller burde ringe på nyåret, de ukene går fort! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. desember 2021 #106 Del Skrevet 22. desember 2021 Så fin testerekke ❤️ Og kjempefint å ha en UL-dato å se frem til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 23. desember 2021 Forfatter #107 Del Skrevet 23. desember 2021 4+1 Jeg tok oppfordringen jeg fikk her i går og hoppet i ny digital i dag, den viste 2-3 uker! Det var en god start på lille julaften! 🥰 God jul alle dere flotte damer her inne! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. desember 2021 #108 Del Skrevet 23. desember 2021 Virkelig verdens beste førjulsgave!! ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Tusenfryd Skrevet 24. desember 2021 #109 Del Skrevet 24. desember 2021 Gratulerer med så fin test! For en fin julegave 🌟🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 25. desember 2021 Forfatter #110 Del Skrevet 25. desember 2021 (endret) Takk damer, absolutt sant, kunne ikke drømt om en bedre julegave! 🥰 4+3 Hadde en del smerter i natt, ikke kramper men kraftig stikking i livmor. Ble så bekymret! Hjalp ikke at vi var hos svigers på lytt hytte, så fikk liksom ikke ventilert til mannen heller! Nå er vi heldigvis kommet hjem og jeg har fått tatt en test på veldig utvannet kveldsurin. Den ble sterkt positiv med en gang! Teststrek like sterk som kontrollstrek! 😄 Håper det er et godt tegn på at alt er bra med lille der inne? Synes jeg har så lite symptomer! Litt ømme bryst, litt småmurring, ganske trøtt, noe hyppig tissing, tørste og avsmak for cola zeroen min som jeg ellers er totalt avhengig av …utover det føler jeg at jeg kunne løpt et maraton i morgen! Med det sagt har vi hatt en fin julefeiring! Lurer på om svigermor er mistenksom. Jeg skulle jo ikke ha colaen min som de vet jeg er så glad i, var visst plutselig blitt så glad i Farris i tillegg til at jeg takket nei til alle former for alkohol og i dag måtte jeg bare ta en hvil fordi jeg var så sliten! Til lunsjen i dag satte hun frem roastbiff, sylte, myke oster og gravlaks… alt dette har jeg lest at gravide ikke skal ha, så jeg satt og tygde i meg en skive med eggesalaten tilhørende gravlaksen uten laks da hun påpekte hvor sunn jeg er blitt 😅 Nå håper jeg dagene går fort og at lille spire vokser og koser seg frem til jeg føler meg på trygg grunn! ❤️ Endret 25. desember 2021 av Fiora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngestolen Skrevet 25. desember 2021 #111 Del Skrevet 25. desember 2021 Tipper de ikke kobler det, var sikkert ikke sånne regler på mat da hun var gravid. Med mindre de vet at dere prøver da🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrno Skrevet 25. desember 2021 #112 Del Skrevet 25. desember 2021 Synes det høres ut som du har mye symptomer til å være 4+3, og det høres absolutt ut som det går riktig vei 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 26. desember 2021 #113 Del Skrevet 26. desember 2021 Godt å høre at smertene gav seg ❤️ Er nok bare livmoren som utvider seg og det er jo positivt. Jeg syntes også du har mye symptomer til å være så tidlig. De vil nok variere litt i starten, men det er normalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 26. desember 2021 Forfatter #114 Del Skrevet 26. desember 2021 14 hours ago, gyngestolen said: Tipper de ikke kobler det, var sikkert ikke sånne regler på mat da hun var gravid. Med mindre de vet at dere prøver da🙈 Det er nok mer det at de ønsker seg siden jeg og mannen har vært sammen «i hundre år» 😅 Håper i hvertfall ikke hun har mistanke, vil jo overraske de! 😄 14 hours ago, Yrno said: Synes det høres ut som du har mye symptomer til å være 4+3, og det høres absolutt ut som det går riktig vei 😄 Det var hyggelig å høre! 😄 Du har nok helt rett! Jeg bare venter på denne berømte kvalmen, men burde vel heller nyte at den ikke har dukket opp enda! 😅 2 hours ago, Prøver2021 said: Godt å høre at smertene gav seg ❤️ Er nok bare livmoren som utvider seg og det er jo positivt. Jeg syntes også du har mye symptomer til å være så tidlig. De vil nok variere litt i starten, men det er normalt. Ja, man blir jo skremt av alt mulig sånt Prøver så absolutt å se på både stikk og strekk som positive tegn! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #115 Del Skrevet 30. desember 2021 5+2 I dag våget jeg meg på å ta en ny digital og fikk 3+!!! Var både spent og nervøs når jeg satt og ventet på at testen skulle tenke seg om, utrolig deilig å få den bekreftelsen 🥰 Kvalmen jeg har ventet på har kommet snikende de siste 2-3 dagene. Egentlig mer uggen enn kvalm foreløpig, men ser ut som kroppen har kommet i en rytme - kvalm på formiddagen, ligamentsmerter og murringer på kvelden Kjenner at jeg tør glede meg enda mer nå! Velger derfor å lukke prøvedagboken og her opprettet ny dagbok i graviditetsdagbøkene her. 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. desember 2021 #116 Del Skrevet 30. desember 2021 Gratulerer med perfekt økning på testen! Magisk å komme hit at man har makset ut den! ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #117 Del Skrevet 30. desember 2021 12 minutter siden, Amatariel said: Gratulerer med perfekt økning på testen! Magisk å komme hit at man har makset ut den! ☺️ Tusen takk! En fantastisk start på dagen, lettelse å vite at økningen er som den skal! 😄 Nå er TUL neste! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 15. januar 2022 #118 Del Skrevet 15. januar 2022 Hvordan går det?? Har du vært på TUL enda? 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 16. januar 2022 #119 Del Skrevet 16. januar 2022 Så spennende! Gratulerer så mye 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 17. januar 2022 Forfatter #120 Del Skrevet 17. januar 2022 (endret) On 1/15/2022 at 5:24 PM, Helne90 said: Hvordan går det?? Har du vært på TUL enda? 🤩 Så hyggelig at du spør! Det går bra, er kommet meg til 7+6 i dag! Akkurat nå sitter jeg på jobb og bekjemper formiddagskvalmen 😅 Var på TUL i uke 6+6 og så et bankende hjerte ❤️ Lille ble da målt til å være akkurat 6+6! Hopp gjerne innom graviditetsdagboken min 😊 10 hours ago, Katrin94 said: Så spennende! Gratulerer så mye 🥰 Tusen takk! 🥰🥰 Endret 17. januar 2022 av Fiora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå