Gå til innhold

Hvordan får jeg hesten til å komme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal "passe" en hest til uka, dvs jeg skal ta den inn fra innhegningen den står i på dagtid og sette den i bås. Men innhegningen er stor, sølete og glatt (nedoverbakke). Hvordan får jeg hesten til å komme selv til porten? Plystrer man, lokker mann eller roper man navnet på hesten? Og om hesten kommer, vil alle andre hester som også står ute også komme? Jeg er redd for mange store dyr samtidig, og jeg vil ikke miste kontrollen. 

Anonymkode: 99882...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utfra tittelen trodde jeg dette innlegget handlet om noe helt annet. 

Anonymkode: cef9d...dde

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

haha, ja godt vi er flere! Jeg tenkte å spørre om det ikke skulle ligge under seksualitetsforumet :P

Anonymkode: fe7a6...927

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg også.. Ble lettet nå, egentlig 😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du få noen til å hjelpe deg å holde de andre unna så du får din hest ut gjennom porten/gjerdet? Jeg ville ropt på de eller raslet med noe papir i plast eller noe, men stor fare for at alle kommer samtidig og fort da. Enten må du tre på deg gummistøvler og hente den eller få hjelp om det er vanskelig å få vekk de andre samtidig.

Anonymkode: 9def4...101

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du få noen til å hjelpe deg å holde de andre unna så du får din hest ut gjennom porten/gjerdet? Jeg ville ropt på de eller raslet med noe papir i plast eller noe, men stor fare for at alle kommer samtidig og fort da. Enten må du tre på deg gummistøvler og hente den eller få hjelp om det er vanskelig å få vekk de andre samtidig.

Anonymkode: 9def4...101

Ja huff, det er det jeg er redd for. Jeg kan sikkert høre med noen der om de kan hjelpe meg, men synes det er litt kleint å spørre også. Det er nok lurest usnsett. Tusen takk for hjelpen 😊

Anonymkode: 99882...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har ikke noen andre som kan hente hesten siden du er redd da? Så slipper du å gjøre det siden du er redd :)

Anonymkode: 82e94...490

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hest kom løpende til gjerdet når jeg ristet på noen gulrotbiter i en bøtte ☺️

Anonymkode: 5cde0...c64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...