AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #1 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg skal "passe" en hest til uka, dvs jeg skal ta den inn fra innhegningen den står i på dagtid og sette den i bås. Men innhegningen er stor, sølete og glatt (nedoverbakke). Hvordan får jeg hesten til å komme selv til porten? Plystrer man, lokker mann eller roper man navnet på hesten? Og om hesten kommer, vil alle andre hester som også står ute også komme? Jeg er redd for mange store dyr samtidig, og jeg vil ikke miste kontrollen. Anonymkode: 99882...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #2 Del Skrevet 23. oktober 2021 Utfra tittelen trodde jeg dette innlegget handlet om noe helt annet. Anonymkode: cef9d...dde 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utfra tittelen trodde jeg dette innlegget handlet om noe helt annet. Anonymkode: cef9d...dde haha, ja godt vi er flere! Jeg tenkte å spørre om det ikke skulle ligge under seksualitetsforumet Anonymkode: fe7a6...927 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 23. oktober 2021 #4 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Utfra tittelen trodde jeg dette innlegget handlet om noe helt annet. Anonymkode: cef9d...dde Jeg også.. Ble lettet nå, egentlig 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #5 Del Skrevet 23. oktober 2021 Kan du få noen til å hjelpe deg å holde de andre unna så du får din hest ut gjennom porten/gjerdet? Jeg ville ropt på de eller raslet med noe papir i plast eller noe, men stor fare for at alle kommer samtidig og fort da. Enten må du tre på deg gummistøvler og hente den eller få hjelp om det er vanskelig å få vekk de andre samtidig. Anonymkode: 9def4...101 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #6 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du få noen til å hjelpe deg å holde de andre unna så du får din hest ut gjennom porten/gjerdet? Jeg ville ropt på de eller raslet med noe papir i plast eller noe, men stor fare for at alle kommer samtidig og fort da. Enten må du tre på deg gummistøvler og hente den eller få hjelp om det er vanskelig å få vekk de andre samtidig. Anonymkode: 9def4...101 Ja huff, det er det jeg er redd for. Jeg kan sikkert høre med noen der om de kan hjelpe meg, men synes det er litt kleint å spørre også. Det er nok lurest usnsett. Tusen takk for hjelpen 😊 Anonymkode: 99882...b86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #7 Del Skrevet 23. oktober 2021 De har ikke noen andre som kan hente hesten siden du er redd da? Så slipper du å gjøre det siden du er redd Anonymkode: 82e94...490 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #8 Del Skrevet 23. oktober 2021 Min hest kom løpende til gjerdet når jeg ristet på noen gulrotbiter i en bøtte ☺️ Anonymkode: 5cde0...c64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå