Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #1 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg er en jente som har truffet en fyr fra Oslo på nettet. Jeg bor på andre siden av landet,med andre ord laaang reisevei oss i mellom. Nå er jeg i Oslo og på lørdag traff jeg han ute for første gang.Vi var bare sammen ca. 20 min pga at jeg var egentlig med en vennine så jeg kunne ikke la hun vente. Men nå skal jeg på besøk til han i morgen, og jeg tror han har planer om å lage middag. Han sa at hvis jeg hadde problemer med å finne overnattings plass (bor jo hos søskenbarnet mitt i oslo nå og det kan jeg gjøre den kvelden jeg skal til han også) kunne jeg sove hos han... Og jeg har jo kjempelyst... men alle venninene mine sier at jeg ikke må oppfattes som "lett" og råder meg til ikke å såve der, og søstera mi mente det ville være tøsete!! Så hva gjør jeg? vet jo at jeg kansje ikke ser han før jul, og jeg vil så gjerne ligge inntil han i morgen natt.... siden det er Bergen-Oslo avstand på oss så syns jeg ikke det er så galt å såve over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. oktober 2005 #2 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ettersom du bare har tryffet han 20 min så er det kanskje lurt å i hvert fall ha i bakhånd et annet sted å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #3 Del Skrevet 4. oktober 2005 jamen jeg tror at han faktisk er utrolig snill og grei... ble helt varm når jeg så han... men forstår hva du mener... hmmm.....jeg er litt i tvil...jeg vet han skal kjøpe litt drikke også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #4 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Kanskje ikke det lureste / mest korrekte å si når så mange jenter blir voldtatt... men jeg hadde kommet til å sove over hos ham hvis det var det magefølelsen min ville. Man blir jo med helt ukjente folk hjem fra byen, så hvorfor er dette verre? Grip dagen, det er ikke SÅ ofte man møter menn man blir tiltrukket av! Endret 4. oktober 2005 av soleil~noir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. oktober 2005 #5 Del Skrevet 4. oktober 2005 tusen takk for svarene Jeg hadde gledet meg til dette-men nå er jeg mer skeptisk siden alle sier at jeg må passe på... men jeg vet hvor han jobber, og at han har en jobb som gjør at han ikke kan gjøre noe sånt liksom... og jeg tror jeg hadde kjent det på magefølelsen om han var en dritt... han er veldig ordentlig virker det som! åhhhrr....nå er jeg i tvil. Er redd han og ser på det som litt billig som sover over 2.gang... men jeg er ikke den typen,men jeg likte han!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2005 #6 Del Skrevet 4. oktober 2005 Mulig jeg er litt teit her men hvordan kan det bli BILLIG å SOVE hos noen? Men du tenker kanskje at det skal være mer enn soving? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. oktober 2005 #7 Del Skrevet 4. oktober 2005 kan fort bli det med 3-4 glass rødvin... Jeg hadde nok aldri overnattet hvis jeg hadde min egen leilighet i oslo, for da blir det en litt anderledes setting...men siden jeg er på ferie der..og vi vil ha mest mulig tid med hverandre! Jeg har noen single venniner og jeg har en mistanke om at de ska jekke stemningen litt ned.. Jeg hadde gledet meg til dette .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2005 #8 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg hadde gledet meg til dette .... ← Jammen, så gjør som du selv vil da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 4. oktober 2005 #9 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg sov hos noen 1. gang jeg møtte han.. Har fått ganske mye pepper for det, men det gikk da greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 4. oktober 2005 #10 Del Skrevet 4. oktober 2005 Synes du skal kjenne godt etter på magefølelsen og gjøre det som er riktig for deg Og du kan jo faktisk sove der uten å gjøre noe annet enn sove vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 4. oktober 2005 #11 Del Skrevet 4. oktober 2005 Og du kan jo faktisk sove der uten å gjøre noe annet enn sove vet du ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. oktober 2005 #12 Del Skrevet 4. oktober 2005 å, dere er så snille!! :smile: Nå fikk jeg lyst igjen! gjør det jeg vil-og driter i hva alle plent må si til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pecado Skrevet 4. oktober 2005 #13 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nemlig! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 4. oktober 2005 #14 Del Skrevet 4. oktober 2005 å, dere er så snille!! :smile: Nå fikk jeg lyst igjen! gjør det jeg vil-og driter i hva alle plent må si til meg! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 4. oktober 2005 #15 Del Skrevet 4. oktober 2005 Du kan jo gjøre en avtale med søskenbarnet ditt også da, sånn i verste fall om ting ikke føles greit og ok så har du en back up plan Men gjør som du vil ellers, må ikke sove i samme seng selv om du sover over heller vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Harry_* Skrevet 4. oktober 2005 #16 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvis du bestemmer deg for at du vil ha sex, og ikke endrer mening, slipper du garantert å bli voldtatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 5. oktober 2005 #17 Del Skrevet 5. oktober 2005 alle er så beskymret for dette med voldtekt og jeg er beskymret om det vil virker litt løsaktig... Faktisk er dette nesten akkurat det samme som å bli med en gutt hjem fra byen på en one night stand-bare at i mitt tilfelle har jeg faktisk møtt og skrevet meldinger med han, så jeg har allerede fått ett godt inntrykk jeg.. tror ikke en rekker å få det på byn! Men blir en med en hjem på one night stand er det ingen som advarer så mye-men det kan like godt skje ting der!! jeg vil påstå at dette er litt tryggere... Og faktisk, jeg velger å stole på han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå