AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #21 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg trengte ikke å bekymre meg for å aktivisere barnet mitt i helgene, for her jeg bor midt i Bergen sentrum stod barna på ringeklokken fra 9 om morgenen. Så enten kom nabogutten inn til oss og så Legg til guttene inne eller så var det ute på gårdsplassen sammen med mange andre Barna lekte og da kunne jeg sitte i kjøkkenvinduet og følge med på de, eller gå ut å være med på leken eller sitte og snakke med de andre mødrene som også satt ute på gårdsplassen Anonymkode: 37af9...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #22 Skrevet 24. oktober 2021 Du trenger ikke å ha skyhøye forventninger til deg selv, det er lov til å ha noen rolige helger. - Hva med å sette en bolledeig og la ungene bake/rulle ut? Laghjemmelaget kakao med krem mens dere spiser og drikker og hører på musikk/se på en film? Frys ned boller til en annen helg og ta turen ut med boller i nistepakken? - Lage naturbingo av eggekartong? kjøp en liten premie (kjærlighet på pinne, liten sjokolade eller noe). - Ta en tur ut med sitte/liggeunderlag og utstyr til bål/engangsgrill. La barna sysle med det som er rundt seg. Anonymkode: 745e4...807 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #23 Skrevet 24. oktober 2021 Vi kjøpte sesongkort på Leo's. Det har reddet mye av sjelefreden i familien. Med et barn som ikke har ro i ræva og foreldre som er slitne etter lange arbeidsuker så er det flott nå på høsten hvor det blir tidlig mørkt og været er kjipt. Anonymkode: 96bd8...0b0
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #24 Skrevet 24. oktober 2021 Utstyrssentralen/BUA har mange gratis turting og lignende man kan låne! Google ordene Utstyrssentralen eller BUA sammen med navnet på din kommune. Anonymkode: faff6...f9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå