Gå til innhold

Kjendismanager Erland Bakke

Hummingbird2

Anbefalte innlegg

WTF? 😳😳 Når bløff er en forretnings-strategi er det godt det endelig er under lupen nå! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

Det er jo heller ikke spesielt påfallende at han skal tale sin sak med opplysninger som ikke lar seg kontrollere, ref påstanden om samtaler. #ironi

Jeg leste gjennom gravesaken fra VG på nytt og det er jo om mulig verre enn jeg husket det. Det han står tiltalt for nå er jo bare barnemat i forhold til det han gjorde mot Wigaard. 

Endret av CecilieX
La til #ironi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.tv2.no/nyheter/14752101/

Flott oppmøte på tilhørerbenken! Skulle gitt mye for å ha vært der selv 😇 Må være meget tilfredsstillende for Wigaard og Rekdal å være tilstede i retten ❤️

Endret av Hummingbird2
  • Liker 20
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (3 timer siden):

Flott oppmøte på tilhørerbenken! Skulle gitt mye for å ha vært der selv 😇

Tilhørerne ser veldig fornøyde ut. Forståelig nok.

– Hvis hans formål hadde vært å blåse opp et økonomisk krav så hadde dette vært en ganske dum måte å gjøre det på. Da hadde man blåst det opp på en annen måte enn man gjorde her, sa Bakkes forsvarer, advokat Jan Erik Teigum under sin prosedyre.Forsvareren hevder at Bakke må være uskyldig fordi metoden som er 

Altså, man er ikke uskyldig bare fordi man er for dum til å svindle på mest effektive måte... Forsvareren mener også at Bakke må slippe unna fordi det har vært en belastning med alt mediekjøret. Hva er det med sånne som Bakke og media? Han har vært ekstremt mediekåt i alle år, men så fort omtalen er negativ, så er det ikke gøy lenger. Vi så det samme med Anne Brith. Men da må jeg minne på at det ikke er media som har skapt denne situasjonen, det har Bakke gjort selv. Media refererer bare til hva som har skjedd. Så moralen er nok å huske på å ha rent mel i posen hvis man jakter etter berømmelse.

• Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddefreaken skrev (28 minutter siden):

Når kommer dommen?

12/5 må han møte i retten for å få dommen forkynt. Bare å handle inn bobler 🥂

Få ting gleder meg mer enn å se noen som har herjet og vært så jævlig mot så mange uskyldige mennesker bli satt på plass. 

Tror faktisk jeg skal samle en gjeng for en bedre middag hvis han blir dømt. 

• Liker 20
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hummingbird2 skrev (6 minutter siden):

12/5 må han møte i retten for å få dommen forkynt. Bare å handle inn bobler 🥂

Få ting gleder meg mer enn å se noen som har herjet og vært så jævlig mot så mange uskyldige mennesker bli satt på plass. 

Tror faktisk jeg skal samle en gjeng for en bedre middag hvis han blir dømt. 

Takk! Skal ta en liten feiring jeg også😂 Bare ergerlig at det ikke blir "juridisk rettferdighet" for Kim Wigaard og aupairen. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Bakgrunnen for at han sendte e-posten er en konflikt han havnet i med Mads Hansen etter at sistnevnte antydet på Instagram at Bakke blant annet er «sleip».»

I denne saken reagerer han på å bli kalt «sleip» og risikerer nå fengsel fordi han drar det så langt og forfalsker bevis for å kunne slå Mads Hansen i retten. Tina Rekdal kalte han «en ekkel manager» på jodel og blir saksøkt på flekken og får samme behandling som Mads Hansen med anklagelser om å være skyldig i mistet arbeid og mistede klienter. Uten bevis. Hun fikk til og med skylden for at han mistet nyra si. Alt dette i tillegg til at han innrømte til VG at han hadde løyet om at han hadde politianmeldt henne. Kun for å true og få det som han vil. 

La oss si det sånn, ingen skal anklage han for å være hardhudet. 

Endret av Licorne
Utfyllende setning.
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddefreaken skrev (53 minutter siden):

Takk! Skal ta en liten feiring jeg også😂 Bare ergerlig at det ikke blir "juridisk rettferdighet" for Kim Wigaard og aupairen. 

Enig! Men er han ikke anmeldt for falsk voldtektsanklage? 

Må legge til at man er i en egen kategori av rasshøl når man saksøker en aupair fra Filippinene…! 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.nettavisen.no/nyheter/slik-avslorte-mads-hansen-kjendismanager-erland-bakkes-falske-mail/s/12-95-3424269989

Fint klipp med Morten Ramm fra rettssalen, han står fortsatt for at Bakke er en «bitter jugefaen». Og det er vel kun Bakke selv som kan si seg uenig i den karakteristikken. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Er det noen som vet utfallet av saken fra forliksrådet? Altså den der det falske beviset ble brukt? Antar at han ikke vant frem, eller at saken ble frafalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, CecilieX said:

Er det noen som vet utfallet av saken fra forliksrådet? Altså den der det falske beviset ble brukt? Antar at han ikke vant frem, eller at saken ble frafalt?

Saken ble innstilt så den kom aldri opp. De fant ut av bedrageriet og politiet tok over, slik jeg tolket det. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (13 timer siden):

Flott oppmøte på tilhørerbenken! Skulle gitt mye for å ha vært der selv 😇 Må være meget tilfredsstillende for Wigaard og Rekdal å være tilstede i retten ❤️

Jeg føler sånn med Wigaard. Han burde få oppreisning på mange hundre tusen kroner.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
Licorne skrev (8 timer siden):

Saken ble innstilt så den kom aldri opp. De fant ut av bedrageriet og politiet tok over, slik jeg tolket det. 

Takk for svar, jeg hadde lett etter det, men fant ikke ut av det. 

Mads Hansen la ut på sin IG i går en lenke til Nettavisen sin artikkel om hva som skjedde i den saken og du har helt rett. Da det ble oppdaget at eposten var fabrikkert ble det ingen sak men i stedet ble EB anmeldt. 

https://www.nettavisen.no/nyheter/slik-avslorte-mads-hansen-kjendismanager-erland-bakkes-falske-mail/s/12-95-3424269989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.seher.no/kjendis/jeg-lo-ikke-av-bakke/75951898

- I går kveld fikk jeg opplyst at Hansen hadde invitert fire personer som jeg har vært i konflikt med og som VG har laget sak om til å sitte på tilskuerbenken for å se på meg som en «ape i bur». At de bruker tid på en sak de ikke er involvert i tyder på at de ønsker mer oppmerksomhet på min bekostning, mener Bakke.

I forklaringen nevnte han for øvrig også Tina Rekdal og Morten Ramm, blant annet ved å forklare seg om tidligere konflikter.

Så nå surver han over at noen som han selv nevner i denne rettssaken, er tilstede når han gjør det? Lurer på hvorfor. 
Var sikkert nyttig for Ramm og Rekdal å selv høre hva han sa om de. 

Endret av Licorne
Endret skriftstørrelse. :)
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig 🥳🥂🎉 Jeg er helt enig med retten, det er i fengsel han hører hjemme. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra🙌 Gode tanker til Mads Hansen og alle de andre som stod frem og tok kampen. Det nytter når man står sammen. Alltid godt når rettferdigheten seirer og man må stå til ansvar for det man gjør mot andre. 

• Liker 21
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...