Gå til innhold

Kjendismanager Erland Bakke

Hummingbird2

Anbefalte innlegg

T1gerlilje skrev (5 minutter siden):

Det som trolig skjer nå er jo at ingen tør å ansette Bakke som manager igjen. Hva skal han jobbe med nå, skal tro?

Er det noen som vil jobbe med han etter dette da? Bare man er litt uenig med han så risikerer man å bli saksøkt. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bonsaijenta skrev (20 minutter siden):

Er det noen som vil jobbe med han etter dette da? Bare man er litt uenig med han så risikerer man å bli saksøkt. 

Man trenger ikke engang være assosiert med han privat eller i jobbsammenheng. Det skal ikke mer til enn at man er uenig med han i et kommentarfelt før den løse kanonen er i gang. Direktemeldinger, vennerequester, blokkering, usanne rykter. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummingbird2 skrev (15 minutter siden):

Man trenger ikke engang være assosiert med han privat eller i jobbsammenheng. Det skal ikke mer til enn at man er uenig med han i et kommentarfelt før den løse kanonen er i gang. Direktemeldinger, vennerequester, blokkering, usanne rykter. 

Helt utrolig at han har hatt tid til å faktisk være manager for noen, så mye tid han må bruke på å saumfare kommentarfelt, stevne folk og trakassere!

• Liker 39
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inkognitoher
T1gerlilje skrev (53 minutter siden):

Det som trolig skjer nå er jo at ingen tør å ansette Bakke som manager igjen. Hva skal han jobbe med nå, skal tro?

Bakke er selvsagt helt ferdig som manager. Og det kommer flere artikler.

Ham må stemple på NAV slik som andre som mister jobben. 
Han stiller vel opp i et «tell all» intervju også etterhvert. Kanskje det vil gi ham ny jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (1 time siden):

Jeg tenkte litt på etter første saken hvordan det må være å være familien. Synes veldig synd på barna. Kona kan ikke unngått å ha visst litt. Når mannen din begynner å saksøke au pairene så skjønner man at man ikke er gift med en bra fyr om man ikke har skjønt det før. Og det har uansett gått i rettsaker og urett mot ham konstant i årevis. Vi som har observert ham i kommentarfelt på facebook og lignende har jo også luktet lunta for lengst. Så her er det ikke mulig å være naiv. Enten er man helt kuet, eller så trives man med enn mann som kan ordne hva som helst i egen favør koste hva det koste vil. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla82 skrev (1 minutt siden):

Jeg tenkte litt på etter første saken hvordan det må være å være familien. Synes veldig synd på barna. Kona kan ikke unngått å ha visst litt. Når mannen din begynner å saksøke au pairene så skjønner man at man ikke er gift med en bra fyr om man ikke har skjønt det før. Og det har uansett gått i rettsaker og urett mot ham konstant i årevis. Vi som har observert ham i kommentarfelt på facebook og lignende har jo også luktet lunta for lengst. Så her er det ikke mulig å være naiv. Enten er man helt kuet, eller så trives man med enn mann som kan ordne hva som helst i egen favør koste hva det koste vil. 

Jeg er helt enig med deg. Har tenkt på barna og kona.

Kona må vel kjenne til hva aupairen ble anklaget for og må vite såpass om disse anklagene er sanne eller ikke. Jeg hadde trukket meg unna slike mennesker, om det har kommet frem hvordan de har holdt på.

Jeg har sett at han er veldig aktiv i kommentarfelt her og der og tenkt først at det måtte ha vært en navnebror. Jeg husker en sak hvor hun ene bloggeren ble anklaget for å ha stjålet av en hun jobbet med i USA/Disneyland. Han gikk hardt ut mot den stakkars jenta og de som støttet henne. 

Bilde av bloggeren ble fjernet til slutt.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Wessel-Aas sier det vil være aktuelt å politianmelde det at Bakke la frem e-posten for retten.

– Det er et naturlig skritt. Det er svært alvorlig å avgi falsk forklaring og fabrikkere bevis overfor retten. Det blir i så fall politiets oppgave å etterforske og konkludere.» (https://www.vg.no/rampelys/i/V95Qe4/modell-og-advokat-anklager-manager-for-bevisforfalskning)

Jeg håper de anmelder dette i dag. Det er enkelt for politiet å få sjekket opp e-post adressen som ble brukt, og IP-adressen den er sendt fra. Så håper jeg absolutt ALLE som har opplevd trakassering, fiktive pengekrav, trusler, falske påstander etc. fra han anmelder. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 47
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unner ingen å bli uriktig saksøkt, men er litt glad han gikk til sak mot Mads Hansen :laugh: 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

– Jeg avviser Vehusheia sine påstander. Hun er advokat, det er ikke jeg. Vi måtte til slutt gå til advokat etter at Vehusheia begynte å kontakte mine leger på Rikshospitalet og oppga feil vertsfamilie som vi ønsket å kalle inn. 

https://www.vg.no/rampelys/i/V95Qe4/modell-og-advokat-anklager-manager-for-bevisforfalskning

Hva slags leger kan det være aktuelt å kontakte i en sak hvor noen fabrikkerer bevis, dikter opp vitner og går til sak for filleting?

Tillegg: Dette var litt flåsete sagt, men fristelsen ble for stor. Det skrives at Bakke trenerte saken, og jeg antar han brukte sin egen helse som unnskyldning, derav henvendelser til hans leger (er han virkelig syk...?) Men igjen, dette er klassisk Erland Bakke, ingenting er hans skyld! Stakkars, han kontaktet jo bare Elden fordi motparten skaffet seg en advokat som virket.... At det var han som dro saken i gang i utgangspunktet, ser ut til å være glemt

Og blir det egentlig mindre alvorlig å fabrikkere bevis, hvis det ikke kommer til retten? Det blir spennende å følge med på!

Endret av Felis
  • Liker 30
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer sikkert mye mer, men forfalske bevis er da ganske alvorlig? Håper de anmelder. Og som manager må han jo være ferdig? Nok en god artikkel av VG, alltid bra når rettferdigheten seirer👍👏

• Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (17 minutter siden):

– Jeg avviser Vehusheia sine påstander. Hun er advokat, det er ikke jeg. Vi måtte til slutt gå til advokat etter at Vehusheia begynte å kontakte mine leger på Rikshospitalet og oppga feil vertsfamilie som vi ønsket å kalle inn. 

https://www.vg.no/rampelys/i/V95Qe4/modell-og-advokat-anklager-manager-for-bevisforfalskning

Hva slags leger kan det være aktuelt å kontakte i en sak hvor noen fabrikkerer bevis, dikter opp vitner og går til sak for filleting?

Jeg visste ikke at man hadde egne leger på Riksen😲

Hva har de med en sak med aupairen å gjøre?🤷‍♀️

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bonsaijenta skrev (4 minutter siden):

Jeg visste ikke at man hadde egne leger på Riksen😲

Hva har de med en sak med aupairen å gjøre?🤷‍♀️

Det står at Bakke trenerte saken, og jeg antar han skyldte på sviktende helse, med tanke på at han har vært svært synlig i media angående tidligere helseutfordringer (nyretransplantasjon). Jeg antar at au pairens advokat forsøkte å komme til bunns i om han virkelig var for syk til å møte, eller om treneringen var et ledd i å få au pairen til å gi opp (vi leser jo at advokatutgiftene hennes økte på grunn av Bakkes trenering).

Han visste nok at han ikke hadde en sak, så for hans del ville det vært best om au pairen ga opp på grunn av økonomi. Vi ser jo at han har lykkes med dette i andre saker.

• Liker 36
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertet blør ved tanken på au pairen😢 For en grusom påkjenning den saken må ha vært for henne!

For et mareritt det må være å havne hos sånne folk🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor lang tid det tar før Bakke og kompani skylder på at kontoene hans har blitt hacket. Det var jo "en kunstner" som overtok FB-kontoen til Ørjan Burøe i sin tid og spredte dritt, og i følge Bakke var det datteren hans sin konto på Jodel som hadde vært i bruk. 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ha fiender, når man kan ha Erland Bakke som en betalt bestevenn? https://www.noblad.no/kjen-dis-man-ager-er-land-42-jeg-blir-som-en-be-talt-bes-te-venn/s/5-56-399669

"Bak­ke for­tel­ler at managerlivet ikke bare be­står av glit­ter og røde lø­pe­re. Han har stått i man­ge kam­per for pro­fi­le­ne sine. Noen av de of­fent­li­ge. Blant an­net fle­re kla­ger til Pres­sens Fag­li­ge Utvalg et­ter me­die­opp­slag om de han re­pre­sen­te­rer."

"– Jeg ha­ter når noen blir behandla urett­fer­dig. Jeg ha­ter det så in­tenst. Det er ikke feil at noen skal få kri­tikk når de har gjort noe galt, men det er feil at 10.000 men­nes­ker an­gri­per én per­son sam­ti­dig."

Mens å gå til skjulte angrep, der man involverer nær familie, og truer med advokat og søksmål er innafor?

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (3 timer siden):

Etter det jeg har hørt så er kona av samme ulla. Jeg synes ikke synd i kona her.

• Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (3 timer siden):

Kona er nok samme ulla

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...