Gå til innhold

Womanizer….er det bare oppskrytt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hørt så mye bra om den. En kollega sa den er «must have». Jeg kjøpte en…og, jeg får det ikke til🙈 får ikke orgasme, og jeg føles ikke noe særlig heller. Jeg nå gjør det feil? Men det er jo ikke akkurat så mange måter å gjør det på? 
har du? Liker du den?

Anonymkode: 208ea...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ingenting ut av den, og har null problemer med å komme ellers. Sendte den tilbake og fikk igjen pengene, da butikken hadde 100% orgasmegaranti 😅

Anonymkode: 59f8e...dc9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var skikkelig oppskrytt. Får den til, men det kjennes på ingen måte noe bedre enn hvilken som helst annen vibrator.

Jeg tviler ikke på at jeg hadde altfor høye forventninger, men det var vanskelig å ikke ha det etter så mange lovende anbefalinger over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å gi opp da jeg kjøpte den og sendte mail til der jeg kjøpte den og sa at jeg var skuffet. De sa jeg bare kunne sende den inn igjen. Men. Så prøvde jeg igjen, satte opp hastigheten litt - og DA funket det som bare dét. Etter det har jeg kjøpt flere varianter... 

Jeg får ikke til med vanlig vibrator lengre, det er bare Womanizer som funker for meg nå. 

Anonymkode: 384bf...651

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh, har kastet ut (dvs resirkulert i el-avfall) alle mine tidligere leketøy, nå er det denne som gjelder - nesten for effektiv  😋

Anonymkode: cc893...14a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns den er helt fantastisk. Har slitt mye med å komme men er null problem med womanizer. Etter å ha brukt den så kommer jeg nå også lettere på andre måter. 

 

Inntrykket mitt er at de som kommer lett på andre måter ikke har like stort utbytte av womanizer, som de som er som meg og strever mer. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satisfyer, og den er fantastisk ihvertfall 😀

Anonymkode: cd2bd...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Mange damer elsker den (meg selv inkludert) mens mange ikke liker den i det heletatt. Har inntrykk av at det er veldig enten/eller om man liker den eller ikke. 

Om du ikke kjenner så mye selv på høyere innstillinger så er det ikke sikkert den tar skikkelig tak. 

Jeg kan komme på ett par minutter om jeg vil med den lille rakkaren 🤣🙈😬🤩😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pia mater skrev (4 minutter siden):

Inntrykket mitt er at de som kommer lett på andre måter ikke har like stort utbytte av womanizer, som de som er som meg og strever mer. 

Det er det jeg har hørt og, har flere venninner som har den og de er kjempebegeistret men de sliter alle med å komme både når de er alene og når de er sammen med noen. Det "problemet" har ikke jeg derfor gidder jeg heller ikke å investere i den heller. 😄 

Anonymkode: 6ba98...9e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pia mater skrev (14 minutter siden):

Syns den er helt fantastisk. Har slitt mye med å komme men er null problem med womanizer. Etter å ha brukt den så kommer jeg nå også lettere på andre måter. 

 

Inntrykket mitt er at de som kommer lett på andre måter ikke har like stort utbytte av womanizer, som de som er som meg og strever mer. 

Kanskje det er derfor. Komme alltid av sex, onanering (uten leketøy) og oralsex. Jeg trenger jo forsåvidt ikke womanizer, men ble litt fristet. Skal sies at organsene jeg får av oralsex er i en helt annen liga enn ved samleie og jeg håpEg at womanizer kanskje skulle gi meg noe lignende 😅

Anonymkode: 208ea...028

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med den egentlig? Stimulere klitoris? Hvorfor ikke bruke fingrene 🤷‍♀️

Anonymkode: e5c6b...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer under sex og med andre leketøy, men eomanizer… WOW🤩🤩🤩

den har rett og slett ødelagt sexlivet mitt fordi orgasmene jeg får med den er så sykt intense. Jeg kommer veldig fort med den, og jeg kan ligge med konstante orgasmer i en halvtime før jeg er så sliten at jeg ikke klarer mer. Nå ser jeg nesten ikke vitsen med å ha sex lengre, for dette er det mest fantastiske verktøyet jeg noen gang har vært borti😍😍

Anonymkode: a8201...907

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg kommer under sex og med andre leketøy, men eomanizer… WOW🤩🤩🤩

den har rett og slett ødelagt sexlivet mitt fordi orgasmene jeg får med den er så sykt intense. Jeg kommer veldig fort med den, og jeg kan ligge med konstante orgasmer i en halvtime før jeg er så sliten at jeg ikke klarer mer. Nå ser jeg nesten ikke vitsen med å ha sex lengre, for dette er det mest fantastiske verktøyet jeg noen gang har vært borti😍😍

Anonymkode: a8201...907

Kunne skrevet dette selv. Den er nesten for bra. 

Men du har skjønt dette med ulik styrke, ts, at dette kan justeres?

Anonymkode: 15d32...737

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er poenget med den egentlig? Stimulere klitoris? Hvorfor ikke bruke fingrene 🤷‍♀️

Anonymkode: e5c6b...efc

Fordi fingre ikke funker på samme måte som womanizer. 

Fingre funker ikke uansett - blir kjedelig å gnikke klitoris i en halvtime uten at det skjer noe... 

Anonymkode: 384bf...651

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er poenget med den egentlig? Stimulere klitoris? Hvorfor ikke bruke fingrene 🤷‍♀️

Anonymkode: e5c6b...efc

Når du først har begynt å bruke vibrator, duger ikke fingrene lenger. Jo, jeg kan få orgasme med bruk av fingrene, men det tar jo en evighet, sammenliknet med hvordan det var før jeg skaffet meg vibrator. 

Jeg har aldri prøvd Womanizer, men har en annen vibrator som er minst like bra. Tar meg omtrent 30 sekunder før den første orgasmen kommer.

Anonymkode: eb25c...d31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hørt så mye bra om den. En kollega sa den er «must have». Jeg kjøpte en…og, jeg får det ikke til🙈 får ikke orgasme, og jeg føles ikke noe særlig heller. Jeg nå gjør det feil? Men det er jo ikke akkurat så mange måter å gjør det på? 
har du? Liker du den?

Anonymkode: 208ea...028

ja jeg kjøpte meg denne etter masing fra en jeg datet. drit dyr. 

den er veldig intens og jeg får egentlig bare veldig vondt av den. Synes det blir helt sykt intens. Jeg kan jo komme av den men det er gjerne bedre å bare bruke egne hender synes jeg.

Anonymkode: 76b46...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok lang tid før jeg fikk den der helt til, men når det først gikk så ble jeg avhengig av den for å komme. Jeg anbefaler den ikke. 

Anonymkode: 548fa...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenlignet med vibrator føles womanizer mer likt oralsex og fingring, synes jeg, selv om 'the real thing' er å foretrekke :) Jeg kan bli nummen av vibrator, men ikke av womanizer. Det kan kreve litt øvelse å finne 'rett sted' og styrke, så prøv litt forskjellig, og så er det best med litt glid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...