Gå til innhold

Womanizer….er det bare oppskrytt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk aldri til womanizer, men satisfyer 👌🏻
Og det som er enda bedre enn den igjen: Lelo Enigma Dual Action 🤩

Anonymkode: f76b7...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verste jeg har kjøpt. Den er altfor bra. Klitten var så overstimulert at kjæresten ikke lenger klarte å få meg til å komm veken ved hånd eller tunge. Den gikk i søpla, og noen uker senere var kjæresten og andre leketøy gode nok igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg fungerer den ikke i det hele tatt, men det har mer med meg å gjøre enn med den.

Andre ting som fungerer bedre, som wevibe 

Anonymkode: a3b03...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Womanizer er det vibrator for klitoris, ikke til bruk i skjeden? 

Anonymkode: c342d...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Womanizer er det vibrator for klitoris, ikke til bruk i skjeden? 

Anonymkode: c342d...664

Ikke direkte en vibrator, den bruker trykkbølger til å stimulere klitoris. Det finnes varianter som er litt som en rabbit, at den kan være innvendig med en del, og på klitoris med en annen. Men den klassiske «womanizer» er kun et klitoris leketøy.

Anonymkode: f76b7...0fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

ja jeg kjøpte meg denne etter masing fra en jeg datet. drit dyr. 

den er veldig intens og jeg får egentlig bare veldig vondt av den. Synes det blir helt sykt intens. Jeg kan jo komme av den men det er gjerne bedre å bare bruke egne hender synes jeg.

Anonymkode: 76b46...32d

Jeg har to og jeg liker den billigste godt, men den dyre er altfor intens for meg.

Anonymkode: 88952...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollosalt oppskrytt. Men det er jo blitt en milliardindustri å pushe sånn dritt på kvinner som er usikre på egen seksualitet, og tror det er nødvendig med hjelpemidler for å oppmå seksuell mytelse.

Anonymkode: 9955b...1e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ominous skrev (På 22.10.2021 den 23.32):

Mange damer elsker den (meg selv inkludert) mens mange ikke liker den i det heletatt. Har inntrykk av at det er veldig enten/eller om man liker den eller ikke. 

Om du ikke kjenner så mye selv på høyere innstillinger så er det ikke sikkert den tar skikkelig tak. 

Jeg kan komme på ett par minutter om jeg vil med den lille rakkaren 🤣🙈😬🤩😅

Jeg kan komme på ti sekunder hvis jeg tar på en spesiell måte på klitoris, så da er vel womaniser bortkastet?

Anonymkode: 13cb9...a32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan komme på ti sekunder hvis jeg tar på en spesiell måte på klitoris, så da er vel womaniser bortkastet?

Anonymkode: 13cb9...a32

Spørs det da ja😅 

Neida, jeg liker den for følelsen den gir, den er annerledes enn både fingrer og vibrator, men kan jeg få mannen til å suge på klitten istedenfor så velger jeg heller det alle dager i uka😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kollosalt oppskrytt. Men det er jo blitt en milliardindustri å pushe sånn dritt på kvinner som er usikre på egen seksualitet, og tror det er nødvendig med hjelpemidler for å oppmå seksuell mytelse.

Anonymkode: 9955b...1e0

Altså, for noen så er det jo det. Det er ikke alle som bare kan gnikke litt å komme. Tror du de som faktisk snakker varmt om den lyver? DE har jo en bra opplevelse så hvorfor kalle det dritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElMona skrev (5 minutter siden):

Altså, for noen så er det jo det. Det er ikke alle som bare kan gnikke litt å komme. Tror du de som faktisk snakker varmt om den lyver? DE har jo en bra opplevelse så hvorfor kalle det dritt?

Det kan vel tenkes at noen har glede av disse hjelpemidlene, men svært mange er så opptatt av hva andre (sier de) liker at de føler at de selv må si at de liker det. Paradoksalt nok er folk i individualismens tidsalder mer konforme og slaver av motetrender enn noensinne.

Anonymkode: 9955b...1e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det kan vel tenkes at noen har glede av disse hjelpemidlene, men svært mange er så opptatt av hva andre (sier de) liker at de føler at de selv må si at de liker det. Paradoksalt nok er folk i individualismens tidsalder mer konforme og slaver av motetrender enn noensinne.

Anonymkode: 9955b...1e0

Høres veldig rart ut at noen skal si de liker Womanizer bare fordi andre liker den. Enten kommer man eller så kommer man ikke og hvis Womanizeren ikke hjelper til med å få orgasme så er det vel ingen som vil si at de liker den, bare fordi mange andre sier at de liker den? 

Anonymkode: 384bf...651

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kollosalt oppskrytt. Men det er jo blitt en milliardindustri å pushe sånn dritt på kvinner som er usikre på egen seksualitet, og tror det er nødvendig med hjelpemidler for å oppmå seksuell mytelse.

Anonymkode: 9955b...1e0

Er mange som kjøper for de har lyst til å prøve, som ikke er usikre på sin egen seksualitet.

Det finnes også de kvinner som av fysiske årsaker har problemer me då få til noe med egne he der og fingrer, men med et leketøy, kan de få lov til å utforske kroppen sin.

Anonymkode: f76b7...0fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke villt overbegeistret, men mange av venninnene mine er veldig uenig med meg i det. Det er nok som flere skriver, enten elsker man den eller så gjør man ikke det. For meg fungerer den bare som en teaser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som med det meste annet som kommer til nytelse - whatever floats your boat. 

Jeg har ikke prøvd womanizer, og kommer heller ikke til å prioritere innkjøp med det første. Jeg er så fornøyd med det (solo)sexlivet jeg har at jeg ikke føler behov for noe mer. Orgasme får jeg på den tiden jeg har/lyst til å bruke med fingre, vibrator eller massasjedusj, og da er det for meg bortkastede penger å kjøpe noe mer stæsj. 

Hadde jeg slitt med å få orgasme, hadde kanskje investeringen virket mer fristende, og jeg synes det er flott at det utvikles flere typer produkter rettet mot kvinners seksuelle nytelse - det har vært et underprioritert område alt for lenge.

Anonymkode: 2afd3...453

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har Satisfyer, som skal fungere på samme måte. Elsker den. Kommer lett ellers, både med fingre, tunge eller andre leketøy. Men orgasmene jeg får av denne er bedre enn av en tradisjonell vibrator. 

Anonymkode: 28c4e...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var skuffet i starten, men da jeg omsider vendte meg til den så eeeelsker jeg den! Får helt sinnsykt deilige orgasmer. Nå kommer jeg også mye fortere når kjæresten slikker meg, noe jeg slet med før da jeg brukte vibrator. Jeg kan fortsatt komme av å stimulere klitoris med fingrene, så syntes ikke den har ødeagt noe for meg heller. 

Anonymkode: f621c...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 10/22/2021 at 11:26 PM, Natas_999 said:

Dama liker den i allefall, kommer som en kule hver gang…

Enig, min dame digger også den.

Anonymkode: b7f2f...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...