Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

God påske til dere alle :klem:

Mange fridager til bearbeidelse av samboere og menn :ler:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Godjenta79
Skrevet

Hei, alle sammen. Lenge siden det har vært noe aktivitet her nå, har babysyken gått over eller ;)

Slites mellom å være babysyk og ikke bli gravid om dagen jeg, tre uker MC ferie i Europa i august, hadde vært greit å være i form til det, jeg vil ha en baby som er laget i Roma :sjenert:

Skrevet

Hei!

Nei, babysyken har nok ikke gitt seg.. Er nok mer en kronisk sykdom det, når man først har fått den! :ler: Men jeg har generelt vært mindre aktiv på kg i det siste, pga eksamen og diverse.

Meeeen..håper på gode nyheter for min egen del nå da. Begynner med akkupunktur i dag, for å få tilbake mensen. Så vi får krysse fingre for at det funker! :)

Skrevet

Hei

Jeg er fortsatt baby syk jeg...

Jeg og sambo var egentlig enige om å vente til høsten med å prøve, men plutselig her en dag kom han å sa at han var klar til å prøve nå :) Gjett om ei som ble glad a :) Gleder meg kjempe masse til å begynne prøvingen

Gjest Godjenta79
Skrevet

Så bra visma! Heldiggris :)

Krysser fingre for at nålestikk funker for deg cons :klem:

Gjest Godjenta79
Skrevet

Vil ønske alle sammen ei god helg en dag på forskudd, nå titta endelig sola fra igjen her etter to dager med regn :danse:

Skal ha fri noen dager i neste uke, så skal bare jobbe to dager, deilig!

Skrevet

God helg til deg også Godjenta!! Kos deg med sol og fridager! :klem:

• 2 uker senere...
Gjest Markblomsten
Skrevet

Denne tråden har da virkelig roet seg ned... Tipper det ikke er på grunn av manglende babysyke? :ler: Det er det i allefall IKKE her. Det er nesten plagsomt ille om dagen, siden jeg vet det er en stund til vi skal prøve... :tristbla:

Hvordan går det med dere andre utålmodige da??

:vinke:

Gjest Godjenta79
Skrevet

Utålmodig fortsatt ja, det skal jeg love deg :)

Men, det går da - tror kanskje muligens sambo er litt på glid, men det blir nok uansett ikke før i august med oss, som sagt tidligere vil jeg ikke være gravid når jeg skal sitte og humpe på motorsykkel i tre uker.

Etter planen er vi i Roma akkurat rundt EL :sjarmor:

Men, åååå som jeg gleder meg til den dagen kommer. Er helt sjuk, så jeg håper vi får det til ganske fort!

• 2 uker senere...
Skrevet

:vinke:

8 dager til testing her i heimen!! Vil teste nå :sur:

Ellers er alt bra :ler: Tror sambo blir mer og mer klar for barn nå, så det er kjempepositivt! Tror han har tenkt mye på det!!!

Så nå måååå det klaffe igjen snart!!!

• 1 måned senere...
Skrevet

*dytter*

Her var det lenge siden noen hadde vært innom...

Er dere fortsatt like utålmodige, jenter? Er det noen som har satt i gang prøvingen? Kanskje det har klaffet for noen allerede?

Jeg er fortsatt utålmodig, men starter prøvingen om en drøy måned. :overrasket:

Oi, det har jammen gått fort likevel ser jeg nå. :ler:

God sommer til dere alle. :)

• 9 måneder senere...
Skrevet

Hm, typisk at jeg finner denne dagboken nå- når ingen er aktive her lengre :( og jeg som er så babysyk at jeg snart sprekker! :sjenert::grine::sur:

Gjest Anerikke
Skrevet

Oi, så moro å se denne igjen!

Ser at det siste innlegget var fra i juni, ca en mnd før jeg testet positivt. Og nå sitter jeg her med jenta mi... :hjerter:

Skrevet
Oi, så moro å se denne igjen!

Ser at det siste innlegget var fra i juni, ca en mnd før jeg testet positivt. Og nå sitter jeg her med jenta mi... :hjerter:

Heldig du ...

Ser at de fleste i denne tråden (har bare skummet gjennom den) enten har baby nå eller er prøvere ... heldiggriser

Skrevet (endret)

jeg pleide å være litt her og i V.S.P dagboken før, men det har vel dabbet av etter som PP`ne har flydd forbi...

Endret av Grace
Skrevet

Åh, jeg må slutte å gå inn på graviditetsforumet ... :sjenert:

Skrevet

Hei!

Dette var ein interessant tråd.:) Får håpa det blir litt meir aktivitet her inne, i tida framover.

Gratulerer til alle her inne som har blitt gravide/fått barn, etter at denne tråden vart starta! Kryssar fingrane for at det snart blir min tur! Håpar på å starta prøvinga til sommaren. Eg er 30 år, har ingen barn - og har i fleire år vore overklar til å starta prøvinga! Trur eg har fått kjæresten min så mykje på gli no, at det skal gå greit å få han med på babylaging i sommar.;)

Skrevet

Hei Mirabella76!

Fint det er andre her inne ... :)

Håper du får begynt å prøve snart!

jeg vil også! :sur:

Hmfr, dumme dumme jobb!

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Nå må vi gjøre denne tråden aktiv igjen!! Det er vel fortsatt flere som har lyst på barn!!

Jeg følger Freyja- forhåpentligvis gravid i løpet av 5 år:)

Studerer, og har tre år igjen, men får bare mer og mer lyst på barn :)

Endret av Allimac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...