Gå til innhold

U.B.J

Calla

Anbefalte innlegg

Gjest Godjenta79

Jeg er sikker på at når den dagen kommer vil han etterhvert glede seg han også, men tror det tar litt lengre tid. Og så er jeg sikker på at når barnet først kommer blir han så glad som noen.

Blir så fortvila, for på en måte sier han jo at det er greit, at jeg bestemmer, men, ja, jeg har det akkurat som deg, skulle ønske han var like ivrig for å si det sånn. Vi har vært sammen i 5 år, han er 28 og jeg er 26, vi har fast jobb begge to, leilighet, stasjonsvogn, ja, alt er klart egentlig.

I tillegg presterte han å si at hvis jeg hadde gitt ham ett år så hadde det vært greit, det samme sa han ifjor på denne tida! Såååå, siste pille på brettet mitt på fredag, har ikke ny resept en gang, så veit ikke hva jeg gjør jeg... mest lyst å slutte selvfølgelig, men så er det det med å lage barn med en som ikke har lyst på enda da?

Bare lyst til å få en avklaring nå kjenner jeg, sliten :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest visma

Hei godjenta79

Skjønner deg veldig godt jeg... Kan du ikke droppe p- pillene å bruke annet prevensjon istedet så lenge da.... mens du venter på at din sambo blir helt klar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjenta79

Tenkt litt på det også , nå har jeg knasket piller i 5 år, så da kan han ta litt ansvar også :)Men, vet ikke hvor villig jeg er til å vente på han heller - ligger ikke til min natur og stille ultimatum. Får gjøre som venninna mi "nå slutter jeg på pillen, så får du gjøre hva du vil..."

Hadde alltid sett for meg at da den dagen kom at jeg ble verpesjuk, så skulle vi prøve sammen, alt skulle bli spennende, og det var en glede vi skulle dele, som skulle gjøre forholdet vårt sterkere. Så skjer det omvendte - og jeg innrømmer det; har rett og slett problemer med å takle dette.

Men, nå skal jeg slutte - ødelegger humøret til alle dere andre inne her også, og det er ikke meningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan man bare klage så mye man vil!

Skjønner jo at frustrasjonen må ut! ;)

Har jo ikke det problemet selv.. men klager jo ofte over at mensen aldri kommer tilbake.

Nå har det gått 8 mnd, og forstatt ingen spor av tante rød.. :sur:

Men regner med at den kommer snart.. stoffene fra p-sprøyten må jo være ute av kroppen nå snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at jeg ikke kan begynne prøvingen før i september!! :grine:

Jobben jeg trodde begyndte i august, begynner i september i stedet! Så da er jeg rimelig nødt til å vente helt til da med å prøve..

Men, men.. jeg tror at så snart sommeren viser seg, og vi får litt lysere og triveligere dager med sol og uteliv, blir det nok fint å kunne ta seg en pils ute blandt venner også, i stedet for å være gravid! ;)

Høsten er vel i grunnen en fin tid å bli gravid på.. Klaffer det med en gang blir jo terminen tidlig i juni.. Og det er jo også en fin tid å få barn på, tror jeg.

Lillegutt som jeg har nå, vart født på vinteren. Var ok det også, men han var fortsatt så liten at vi liksom ikke kunne gjøre noe om sommeren.. (for liten til å kjøre langt i bil, for liten til å gå ute og tasse, for liten til å være med på stranden..)

Barn som er født på sommeren blir jo 1 år når neste sommer kommer, så det er jo perfekt.

Er jeg ikke flink til å finne trøste-argument til meg selv?! ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjenta79

veldig flink :) Håper tiden kommer for deg snart cons - tiden blir lang når man vente på sånn!

Har bestemt meg for at hvis sambo ikke vil ha barn så får han ordne med prevensjon selv, så det så :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra godjenta :klappe:

Sånn skal det være!! Skal hele vårt liv styres av menn hele tiden?? Nå får de se å ta litt ansvar selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjenta79

Ja - dte mener jeg faktisk, hvorfor skal jeg utsette kroppen min for piller etc for at han ikke vil ha barn? nei, da får han ta ansvar selv - rett og slett (litt stri nå altså, hehe). :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa jeg og gojenta ;) Så brukte vi kondom en stund.. og så kan du ta en titt i signaturen min å se hva som skjedde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjenta79

Hehe, ja - tror ikke min kjære holder ut lenge med kondomer selv, fint for meg :) Og da må han ta litt ansvar for egne handlinger også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjenta79

Ja, nå har han fått beskjed - ikke veldig begeistret akkurat, men han hadde venta på det sa han. Jeg har fått streng beskjed om å holde meg unna han når han ikke har kondomer i nærheten :forvirret: Nå har jeg rett og slett ikke tenkt å tenke mer på dette!

........Han er jo litt søt også, sa han hadde vært på nippet til å ringe meg flere ganger for å si at han ville prøve, han vil jo ikke at jeg skal være lei meg, men angsten knyter seg i magen hans hver gang, hm.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest visma

Skjønner meg liksom ikke helt på min sambo jeg, nå sa han plutselig at han ville bli gla hvis jeg ble gravid nå..... skjønner ikke helt hvorfor vi må vente da :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjenta79

....da er det vel bare å sette i gang da? Nei, mannfolk - jeg skjønner meg iallefall ikke på dem!

Har grublet, grått og syntes synd på meg sjøl hele uka, grining forbrenner sikkert kalorier, for jeg har gått ned 3 kg på ei uke, så det kommer jo noe positivt ut av det her ;)

Men, uansett, idag slutta jeg - og jeg NEKTER å tenke på dette mer nå! Fikk hatt en skikkelig lang prat igår, og uansett om han ikke kan gi meg det svaret jeg vil ha nå, veit jeg at han tenker på det - så får jeg bare vente å se når han kaster kondomene - det er ihvertfall i hans hender nå!

:klem: Klem til alle dere som er så gode "lyttere", ha ei vidunderlig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest visma

tror jeg gjør som deg jeg godjenta 79, prøve å ikke tenke så mye... Blir bare dårlig humør av det :sur: Endelig er det helg :) God helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Godjenta79
:) GOD HELG ALLE SAMMEN- i kveld krøller jeg meg sammen i sofaen etter ei treningsøkt, tar meg et glass rødvin og nyter tanken på at jeg kan sove så lenge jeg vil i morgen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...