Gå til innhold

Kollega ignorerer meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er stille mobbing,og slik "voksne" mobber veldig ofte (Bortsett fra baksnakking da) På min arbeidsplass har dette vært et betent tema,da "høvdingen" les: "Den alle ser opp til" bestemte seg for en ny meddarbeider ikke var god nok for hen,slik at han rett og slett ble frosset ut. Oss (Normale) som forøvrig ikke jobbe rsamme avdeling så dette tydelig,noe som er vondt og direkte flaut. Vi pratet med vedkommende som normale mennesker,men i den aktuelle avdelingen ble han fullstendig ignorert. 

Det ble hvisket i øret til vedkommende at hen burde ta dette opp på øverste plan. Noe som ble gjort. Tror det ble gjort noen samtaler og advarsler,men dette endret seg ikke over tid. Hen som ble utsatt for dette ble naturlig nok sykemeldt. Endte til slutt med at noen modige anonyme sjeler presset sjefene såpass at denne høvdingen ble sparket. Såpass alvorlig kan dette gå. Det blir tapere i hver ende. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk i denne tråden legger alt for mye inn i slike situasjoner. 

Personlig hilser jeg, men prater ekstremt sjelden med folk utenfor min avdeling på jobb, og da kun hvis vi er trommet sammen av ledelsen. For meg handler dette om at jeg er på jobb for å jobbe, ikke for få utløp for noe sosialt behov. Er derfor heller aldri med på lønningspilser, julebord og sommerfester. 

For noen er det overlapp med jobb og fritid, for andre ikke.

Anonymkode: da514...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det også!

Hvis jeg for eksempel sier "god morgen!" til noen, så bare overser de meg og går videre. Gidder ikke en gang å se på meg, eller respondere med et hallo! eller noe som helst tilbake igjen.    

Anonymkode: ffc39...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...