Gå til innhold

Er Sverige ødelagt av gjengkriminalitet?

Gjest Vuling

Anbefalte innlegg

Potetjinta skrev (Akkurat nå):

Men, hvordan kunne en borgerkrig ha hjulpet tenker du?

En borgerkrig- en krig mellom to grupperinger/folkegrupper i et land. I Sverige en krig mellom lovlydige svenske borgere og kriminelle borgere som jeg håper de lovlydige vinner og tar over landet og utarbeider nye regler og styresett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøndere1 skrev (1 minutt siden):

En borgerkrig- en krig mellom to grupperinger/folkegrupper i et land. I Sverige en krig mellom lovlydige svenske borgere og kriminelle borgere som jeg håper de lovlydige vinner og tar over landet og utarbeider nye regler og styresett. 

Aw, men det tror jeg ikke hjelper de på dette punktet - og tror det kunne ha vært dumt mtp at de kriminelle hadde dratt til Norge. Som de allerede nå hat begynt å gjøre. For min del ser jeg hvor dette går, og er litt irritert over at Norge er påvei i samme retning. Er veldig fortvilet over at det er vanskelig å ha den debatten uten at venstresiden skal være helt ekstreme i ordbruken. Men i mine øyne brenner det nå på dass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetjinta skrev (På 18.5.2024 den 21.37):

Aw, men det tror jeg ikke hjelper de på dette punktet - og tror det kunne ha vært dumt mtp at de kriminelle hadde dratt til Norge. Som de allerede nå hat begynt å gjøre. For min del ser jeg hvor dette går, og er litt irritert over at Norge er påvei i samme retning. Er veldig fortvilet over at det er vanskelig å ha den debatten uten at venstresiden skal være helt ekstreme i ordbruken. Men i mine øyne brenner det nå på dass

Nei en slik krig må føres brutalt. Utrydding av kriminelle elementer må til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesntresidens kjør på å åpne grensene for fri innvandring er den direkte årsaken.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits å dømme Sverige. Nå begynner det så smått å få grobunn i Norge også! Støre ødelegger Norge kun for å fremstå veldedig og solidarisk. Fy faen. Som å se bilder av Sverige dette her

https://www.ao.no/politiet-ute-med-store-styrker-pa-bryn-har-brukt-taregass-mot-demonstranter/s/5-128-804841

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/nyA4Xa/feiret-eritreas-nasjonaldag-hvorfor-blir-vi-stemplet-som-regimestoettere

Endret av Potetjinta
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...