Coffee1234 Skrevet 22. oktober 2021 #1 Del Skrevet 22. oktober 2021 13 dager DPO (8+5) negativ test I dag tidlig. Er det fortsatt realistisk håp på at jeg fortsatt kan være gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Del Skrevet 22. oktober 2021 Dessverre ganske lite realistisk egentlig, hvis du er helt sikker på når EL var og har brukt en sensitiv test. Du har likevel de som får senere positive tester enn dette, så helt umulig er det selvfølgelig ikke, men det er ikke normalen. Så alt håp er ikke ute før man får mensen, men jeg ville stålsatt meg for at det gikk med negativ test 13 dpo. Lykke til!✨ Anonymkode: 9b8a7...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Del Skrevet 22. oktober 2021 Kommer an på om det var tidlig test eller ikke. krysser fingrene for deg! Anonymkode: b71c4...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 22. oktober 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 22. oktober 2021 Takk for svar. Tror jeg får begynne å stålsette meg da ja. Er helt sikker, for det er ivf og innsett av blastocyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Del Skrevet 22. oktober 2021 Coffee1234 skrev (2 minutter siden): Takk for svar. Tror jeg får begynne å stålsette meg da ja. Er helt sikker, for det er ivf og innsett av blastocyst. Hva slags test har du testet med? Anonymkode: 9b8a7...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #6 Del Skrevet 22. oktober 2021 Coffee1234 skrev (9 minutter siden): Takk for svar. Tror jeg får begynne å stålsette meg da ja. Er helt sikker, for det er ivf og innsett av blastocyst. Da er det null håp. Anonymkode: 94ece...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 22. oktober 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva slags test har du testet med? Anonymkode: 9b8a7...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #8 Del Skrevet 22. oktober 2021 Det er en tidligtest, så ville nok forberedt meg på at det ikke gikk 😕 Når det setts inn blastocyst skal det vel "bare" feste seg, og altså ikke gå gjennom alt av celledelingen som skjer på vei ned gjennom egglederne osv.? Trodde man gjerne fikk positiv test tidligere ved befruktning på denne måten? Men det vet nok du mye bedre enn meg Anonymkode: 9b8a7...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå