AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #1 Del Skrevet 22. oktober 2021 Ventet eggløsning fra lør-man som var men idag fredag er jeg usikler på om den har vært på grunn av temp ikke har steget som før. Nå kjenner jeg litt stikninger i ene siden og svake mensensmerter innimellom. Så hva skjer egentlig nå, om eggløsning ikke var. Jobber kroppen for eggløsning eller kommer det en blødning? Anonymkode: bfa0c...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 22. oktober 2021 #2 Del Skrevet 22. oktober 2021 Noen ganger jobber kroppen til den klarer slippe et egg. Jeg har fått eggløsning Sent i sykluser før. Mens noen ganger «gir kroppen opp» og du får mensen. Som regel kommer da mensen enten alt for tidlig i forhold til hva som er normalt eller veldig sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Del Skrevet 22. oktober 2021 disse stikningene kan jo være eggløsning. noen sykluser kommer eggløsning litt andre tidspunkter. selv varierer mine mellom 14 og 16 dager etter første dag i mens. Anonymkode: fbd15...2b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #4 Del Skrevet 22. oktober 2021 Laura80 skrev (1 time siden): Noen ganger jobber kroppen til den klarer slippe et egg. Jeg har fått eggløsning Sent i sykluser før. Mens noen ganger «gir kroppen opp» og du får mensen. Som regel kommer da mensen enten alt for tidlig i forhold til hva som er normalt eller veldig sent. Kjenner mensensmerter nå, og det er ca ei uke etter når eggløsning skulle vært. Ikke opplevd dette før. Om eggløsning ikke skjedde kan det vel være mens som er på vei ja. Men vet kroppen prøve på eggløsning, hadde masse el slim sist lørdag Anonymkode: bfa0c...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå