AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #1 Del Skrevet 21. oktober 2021 Sikkert ikke det beste stedet å spørre om traktor dette her, men er jo nesten eneste aktive forum her i landet ser det ut som. Har en MF som jeg bruker til å brøyte gårdsveien på 1 km ca. Denne greier fint å gjøre jobben, men det er gjort mye hjemmesnekring på den og derfor klarer jeg aldri å få manifold etc tett. Ergo blir det noe diesel eksos i hytta og det er neppe helsekost. Samtidig liker jeg ikke å brøyte med denne de første 50 m da den er stor og veien veldig trang. Bak huset kommer jeg ikke til med MF fordi det er nogså trangt. Har derfor lyst å kjøpe en liten traktor for å brøyte selve gårdsplassen. Pluss resten også når det bare er litt snø. Noen som vet om det finnes små traktor til denne prisen som faktisk klarer å måke litt snø? Ser det finnes på nett, men vanskelig å velge og klarer ikke se for meg at disse 25hk klarer å utføre noe som helst? Anonymkode: ee78a...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #2 Del Skrevet 22. oktober 2021 Jeg tror du ville fått flere og bedre svar om du hadde lagt dette inn på bilforumet. Ellers lurer jeg på hvordan terrenget er. Er det flatt eller kupert? Anonymkode: 2b0a9...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #3 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tror du ville fått flere og bedre svar om du hadde lagt dette inn på bilforumet. Ellers lurer jeg på hvordan terrenget er. Er det flatt eller kupert? Anonymkode: 2b0a9...daa Ja får vel gjøre det ja . Det er noe hellinger ja. Ikke helt flatt noen steder hverken på gårdsplass eller vei, men samtidig ikke store hellingene. Anonymkode: ee78a...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå