Prøvermammaen Skrevet 21. oktober 2021 #1 Del Skrevet 21. oktober 2021 Jeg og samboer har egentlig ikke prøvd aktivt de siste to mnd. I dag er jeg 8 DPO. Og i går begynte jeg å føle meg uggen i magen, småkvalm og veldig trøtt. Det samme i dag, ikke skikkelig uthvilt føles det som også slo det meg plutselig, kan det være? Jeg vet det muligens er for tidlig å si altså. Var ikke sånn her de forrige gangene, men det kan variere fra gang til gang? hvor tidlig er det egentlig mulig å få symptomer? Noen erfaringer? Etter noen kjemiske, så har jeg ikke lyst til å teste før mensen er uteblitt / dagen mensen skal komme, men det er jo koselig ting å drømme litt å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Del Skrevet 21. oktober 2021 Hvis det er graviditetssymptomer vil du også få positiv test. Anonymkode: a4b43...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Del Skrevet 21. oktober 2021 Tror 6 dpo er tidligste festing, så kanskje 1-2 dager etter det 🙂 så det er mulig 🙂 hvor lenge har dere prøvd? Anonymkode: decc4...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet 22. oktober 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tror 6 dpo er tidligste festing, så kanskje 1-2 dager etter det 🙂 så det er mulig 🙂 hvor lenge har dere prøvd? Anonymkode: decc4...a73 Skjønner! Siden Mai ❤️ har en på 10 som jeg fikk da jeg var 18. også prøvde jeg og eksen også, men endte i SA og kjemisk der og. Så neste mann har vært ønsket i en del år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #5 Del Skrevet 22. oktober 2021 Prøvermammaen skrev (4 timer siden): Skjønner! Siden Mai ❤️ har en på 10 som jeg fikk da jeg var 18. også prøvde jeg og eksen også, men endte i SA og kjemisk der og. Så neste mann har vært ønsket i en del år. Ok, jeg skjønner. Du er fortsatt ung, da. Men prøde du lenge med eksen, så ville jeg lagt den tiden på denne prøveperioden, og spurt om utredning når det til sammen har gått ett år. Prøvde du og eksen i 9 måneder f.eks., og du nå har prøvd i et halvt år, ville jeg gått for en utredning, enten offentlig eller privat. Men det er meg, da. Flott om du klarer å være roligere på det Vi har prøvd i et halvt år, og vi har basisutredning privat om noen uker, om det ikke klaffer denne syklusen. Men jeg er 31, da Har et barn på 8 med samme mann, som det gikk litt vel kjapt med 😂 Anonymkode: decc4...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #6 Del Skrevet 22. oktober 2021 Jeg er forresten også 8/9 dpo, og vil heller ikke teste før litt etter IKM pga stress/kjemisk/dårlige erfaringer. Så er også i venteland en del dager til😊😑 Anonymkode: decc4...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #7 Del Skrevet 22. oktober 2021 Jeg våknet litt uggen 9 dpo og fikk svak positiv test den morgenen Anonymkode: 54663...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #8 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg våknet litt uggen 9 dpo og fikk svak positiv test den morgenen Anonymkode: 54663...056 Gratulerer! 😄 så gøy, når dere ikke en gang prøvde! Lykke til Anonymkode: decc4...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #9 Del Skrevet 22. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gratulerer! 😄 så gøy, når dere ikke en gang prøvde! Lykke til Anonymkode: decc4...a73 Oi, ooops. trodde av en eller annen grunn at det var ts som svarte. Det er mulig å få positiv test fra 7 dpo, selv om det er sjelden. Og om man har såpass mye HcG i bodet at man får positiv, kan jo noen også kjenne symptomer. Anonymkode: decc4...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2021 #10 Del Skrevet 22. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Gratulerer! 😄 så gøy, når dere ikke en gang prøvde! Lykke til Anonymkode: decc4...a73 1 hour ago, AnonymBruker said: Oi, ooops. trodde av en eller annen grunn at det var ts som svarte. Det er mulig å få positiv test fra 7 dpo, selv om det er sjelden. Og om man har såpass mye HcG i bodet at man får positiv, kan jo noen også kjenne symptomer. Anonymkode: decc4...a73 Takk! Det var første prøveperiode etter MA, så det var meget velkomment Anonymkode: 54663...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 22.10.2021 den 15.21): Ok, jeg skjønner. Du er fortsatt ung, da. Men prøde du lenge med eksen, så ville jeg lagt den tiden på denne prøveperioden, og spurt om utredning når det til sammen har gått ett år. Prøvde du og eksen i 9 måneder f.eks., og du nå har prøvd i et halvt år, ville jeg gått for en utredning, enten offentlig eller privat. Men det er meg, da. Flott om du klarer å være roligere på det Vi har prøvd i et halvt år, og vi har basisutredning privat om noen uker, om det ikke klaffer denne syklusen. Men jeg er 31, da Har et barn på 8 med samme mann, som det gikk litt vel kjapt med 😂 Anonymkode: decc4...a73 Du har et godt poeng der altså, jeg skal ta det opp med fastlegen om to uker på neste besøk jeg er ganske avslappet enn så lenge, men det var selvfølgelig fortsatt vondt selvom :/. et halvt år er jo en stund, men selvom du er 31 skal det vel ikke ha noe å si før manner 35? haha, da er vi litt like. Min var ikke planlagt da, men Satt på første skudd gitt🤭 da gikk jeg på prevensjon til og med. masse lykke til på utredning ❤️ Håper alt er bra, og at det bare tar litt tid. Vi kjøpte sånn sperm kvalitet tester på apoteket, vet ikke hvor sikker den er da, men går Ann å teste😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 22.10.2021 den 15.27): Jeg er forresten også 8/9 dpo, og vil heller ikke teste før litt etter IKM pga stress/kjemisk/dårlige erfaringer. Så er også i venteland en del dager til😊😑 Anonymkode: decc4...a73 Uff. Kjenner til det ja. Masse lykke til til oss begge to❤️ Jeg tror faktisk jeg skal ta en test nå etterpå, må bare på apoteket først, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøvermammaen Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 22.10.2021 den 15.30): Jeg våknet litt uggen 9 dpo og fikk svak positiv test den morgenen Anonymkode: 54663...056 Så gøy! Gratulerer så mye❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå