Gå til innhold

Rosenrøds Eventyrverden

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata

huffda :( dette var trist å lese.... det virket jo som om det gikk så veldig bra fremover jo....

vet hvor kjipt det er å sitte tilbake med kjærlighetssorg, det virker helt umulig å komme seg videre, særlig når du har hatt alle dagdrømmene, og ikke opplevd han på godt og vondt..

Jeg var der for ikke så lenge siden jeg og, og trodde aldri jeg skulle komme meg videre, og det tok et par måneder, men så klarte jeg en dag å tenke at "når han ikke prøver, ikke er villig, så er det hans tap, og hvorfor skal jeg bruke energien min på å sørge over en som antagelig ikke ofrer meg så mye tanker likevel"

det er hardt nå, jeg vet, vet og at ordene mine sikkert ikke er til noe hjelp heller..

men jeg håper du klarer kave deg opp igjen snart ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vet at det er vanskelig, har jo også vært gjennom det før. :tristbla:

Men det som er verre denne gangen er at jeg vet at han liker meg, han har sagt flere ganger at dersom han ikke hadde hatt dame, hadde han ligget langflat etter meg. Og komplementer i haugevis. I tillegg vil han jo ikke være alene med meg fordi han ikke stoler på seg selv da.

Menjeg må jo bare prøve å komme meg videre. Lett blir det ikke, kjørte forbi der han bor i dag og kjente det godt i magen kan du si...

Jeg er vel på en måte litt sint og, selv om det er vanskelig å innrømme det. Han var jo ærlig om forholdet sitt, men allikevel sendte han meg hva jeg vil kalle mixed signals. Men dette gjorde han nok ikke med vilje, tror ikke han var klar over hvor sterke følelsene mine for ham var.

Nå skal jeg ta meg et bad, elsker badekaret mitt. Må prøve å pense tankene over på noe annet enn A, så jeg prøver å lese litt. Skal ut med noen kolleger på fredag, så det bli sikkert gøy!

MEN, tenker altfor mye på ham ennå.

Dusten................ :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, leser forresten boka "Jørgen + Anne er sant" for femteklassen min for tiden. Føler meg nesten som hovedpersonen i boka selv! Rett før jeg begynner å skrive kjærlighetsbrev og klippe av andre jenter hestehalen.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg må begynne å gjøre noe, det bli altfor mye av "slenge seg på sofaen med en bok eller pcen og bli liggende der altfor lenge"-dager for tiden. I morgen skal jeg gå tur sammen med noen venninner, noe jeg nok burde gjøre mer. Er ikke akkurat den som trimmer mest....

Denne uka har vi tv-aksjonuke på skolen hvor jeg jobber. Alle elevene skal prøve å samle inn mest mulig penger. Klassen min arrangerte kakesalg i går. Jeg har 25 elever, og omtrent alle hadde med seg kaker. Det var et styr uten like, med kakesmuler oppetter veggene til slutt...

Men så ble de veldig stolte da, da vi talte opp pengene, og de hadde fått inn nesten 1500 kroner! Flinke klassen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte forresten en melding til A i dag (jeg vet, jeg vet at jeg maaaaaaaaaaser) der jeg spurte om vi kunne sende noen vennskapelige meldinger til hverandre, for jeg savner virkelig å snakke med ham på sms.

Han svarte: "Altfor tidlig vennen, det bare gjør ting verre!"

Blææææææh!

Jeg vil jo heller ha han som venn enn som ingenting....... Og når kan vi snakke sammen igjen da, om 20 år når jeg er blitt gammel og skrukkete? Da vil det kanskje være trygt nok for han liksom...

Dessuten tror jeg neppe ting kan bli så mye verre...........

Men, gleder meg til å gå ut på fredag, da skal vi rocke byen!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, i dag har det vært drittvær her i byen.... og jeg skulle selvfølgelig gå tur.........

Begge venninnene mine bakket ut, så det ble bare meg og hunden til tanten min, Tammy. Vi gikk en halvannentimes tur i øsepøseregn.

Men det var litt herlig og. Måtte smile litt da jeg så for meg oss to, jeg med sminken nede på knærne, fullt regntøy og knallrøde støvler som sikkert matchet ansiktsfargen min. (Gikk ganske fort nemlig!)

Og et stykk vilter hund som hoppet og spratt rundt meg som en galning.....

Håper været blir bedre i morgen når jeg skal uuuuuuuuuuuuut på byen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vakre dame :kyss:

Skauta har alltid en ledig plass i hjertet sitt for en vakker kjærlighetssulten dame!

Ta en rose :dagens-rose: og fokuser din energi på en kjekk italiensk herremann med bart, glatt bakoverstrøket fyldig hår og en herlig duftende pizza klar i ovnen :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakre dame :kyss:

Skauta har alltid en ledig plass i hjertet sitt for en vakker kjærlighetssulten dame!

Ta en rose :dagens-rose: og fokuser din energi på en kjekk italiensk herremann med bart, glatt bakoverstrøket fyldig hår og en herlig duftende pizza klar i ovnen :kyss:

Hihi, ja det er jo godt å ha deg i bakhånd....! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna! Nå hadde jeg akkurat skrevet et kjempelangt innlegg, og så klarte jeg å slette hele greia! Neineinei!

Hadde en kjempefin kveld ute i går, sammen med fem kolleger!

Men:

Det er offisielt:

Jeg er en idiotmagnet når det gjelder menn.

Hadde bare såvidt fått satt beina innfor døra på kveldens utvalgte utested, da jeg blir grabbet hardt i armen av en eller annen ukjent sjarmør som med sin beste sjekkestemme forteller meg at det er tolv tømmermenn som bare har ventet på MEG hele kvelden. Og de er helt klare!! :overrasket:

Kommer meg kjapt vekk fra de kjærlighetssyke tømmermennene, og setter meg ned ved et bord sammen med en av de mannlige kollegene jeg er ute med. Han klarer å bedyre at han egentlig ikke burde sitte alene sammen med meg, for folk kunne se oss og tro feil ting! Hva i alle dager er det med meg og menn som ikke tør å være alene med meg for tiden??? Folk er jo helt galne!

Vi blir (heldigvis for kollegaen min) ikke sittende alene lenge. Resten av de vi er ute med kommer, og vi koser oss og prater sammen. Men plutselig, jeg blir overfalt, igjen. Denne gangen av en som mener vi har gått på samme videregående skole, og som mener at jeg er såååååååååå peeeeeeeeeeeeeen! :roll: Han snakker og snakker, og jeg må bruke mine beste avvisningsevner for å bli kvitt ham.

Noen av oss setter kursen for dansegulvet hvor vi koooooooooser oss og danser helt villt! Det var bare så morsomt, og folk trakk seg faktisk vekk fra oss på det heller fullstappede gulvet. Lurer på hvorfor....

Da stedet stenger, og jeg står i kø for å få jakken min, blir jeg sjekket opp med blant annet den originale replikken "Er du her ofte eller?" Oh my God....

Så, og dette er litt morsomt, gir jeg den lille garderobelappen til han som jobber i garderoben. Han finner jakken min som henger på en kleshenger. Han tar jakken fint av hengeren, kaster JAKKEN på gulvet og rekker meg hengeren..... "Eeeh, jeg tror heller jeg vil ha jakken min", sier jeg. Flausen går opp for ham, og liiiiitt rød i fjeset rekker han meg jakken. :ler:

Så tar vi turen til burger king. I køen bak meg er det to bergensere som gjerne vil ha litt oppmerksomhet. "Vet du at du ligner noe utrolig på Pia Haraldsen??" sier han ene innsmigrende til meg. Jeg forteller ham kjapt at DET er noe jeg IKKE tar som et komplement, hvoretter han bedyrer at jeg nok er den som ligner MINST på Pia Haraldsen i hele verden..... :ler:

Jaja, kvelden er ikke over ennå. Jeg kommer hjem, kaster et blikk på den vorspielrotete stua, og setter kursen for soverommet.

Telefonen ringer.

Jeg tror det er en kollega som glemte noe her på vorspielet, så jeg tar den og sier kjekt "Hallo jah!"

Helt stille i telefonen. Jeg prøver meg på et par halloen til, men ingen respons. Jeg legger på og sjekker nummeret. Det var eksen som ringte.

Typisk han. Jeg går til sengs.

Får så en melding fra ham, der det står noe svada om at jeg hørtes så glad ut og at han håpet jeg hadde det bra. Sender en melding tilbake der jeg spør om hvorfor han ringer meg midt på natta for så å legge på. " Fordi du hadde folk på besøk og jeg ikke ville ødelegge det", var svaret. Bullshit!

Han hadde garantert håpet at jeg var trist og lei meg i senga mi. Og at jeg skulle bli kjempeglad for at han gadd å ringe meg. Og at jeg skulle fortelle ham hvor mye jeg savnet ham og blablabla... HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Oppsummering:

1. Jeg er blitt utsatt for en haug av dårlige sjekketriks.

2. Jeg har en kollega som helst ikke vil bli sett alene med meg.

3. Jeg ligner på Pia Haraldsen ( Neineinei!!!!!!!!!!)

4. Jeg har en eks som ringer meg uten å si et ord.

5. Og ikke minst, A vil ikke være venn med meg en gang, for det blir for vanskelig!!!

Herlig liv jeg har, dere???!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, nå har jeg nettopp takket ja til et vorspiel i kveld også, ei jeg jobber med som bare måtte ha meg med ut....

Jeg hadde egentlig sett for meg en rolig hjemmekveld, men who careeeeeeeeees???????!!!!!!!!!!!!!!

Party, party! :sjarmor::ler:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjempekveld ute på lørdag også, dette kan bli faaaarlig! Var først på vorspiel hos ei venninne av kollegaen min, hvor jeg traff flere som jeg har gått med på ungdomskolen. Så det ble litt koselig mimring der.

På byen holdt vi oss på et intimt og koselig sted, hvor vi rocket dansegulvet, hehe! Traff flere kjente der også, så det var kjempegøy!

Klarte å komme meg hjem i to- tiden, var jo helt gåen etter to dager på byen på rad. (Ikke helt likt meg....) Klarte å bli vekket av en bekjent som også var i byen, etter at jeg hadde sovnet. Fikk først en melding klokken halv fire hvor han spurte om det var nachspiel hos meg... yeah, right!!! Svarte ikke på meldingen, for jeg var jo helt i ørska. Så da ringer tosken til meg på mobilen. Jeg tar den ikke. Så presterer han å ringe meg på hustelefonen, ikke en, men TO ganger... Herlig!

Dagen etter ligger jeg og slapper av da kollegaen som jeg var ute med ringer for å fortelle at hun har fått tekstmeldinger fra både en av bartenderene pluss en av gjestene på utestedet vi var dagen før. Begge ville ha nummeret mitt. Det var jo ikke aktuelt, men hihi, jeg er populæææææææær............!!

I går kveld leide jeg og ei venninne filmen Closer med favoritten Jude Law på dvd. Koooste oss med snop og chips i sofaen, herlig søndagskveld, selv om filmen var en smule rar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå gjorde jeg det IGJEN, klarte å slette innlegget akkurat når jeg skulle poste det!!!!!

Ble en liiiiten bytur på meg denne lørdagen og, det var ikke helt meningen, men hun jeg jobber med i ekstrajobben min luuuurte meg med, hehe....

Vi var på vorspiel hos en venninne av henne, bare oss tre jenter. Havnet i byen i tolv-tiden. Gikk først på et mindre utested og deretter på nattklubb. På det første stedet vi var, traff vi en som hadde vært stamgjest på utestedet der jeg jobbet før. Jeg husket ikke han igjen, men han spanderte drink på meg osv. osv.

Vi jenter stakk videre til nattklubb, hvor vi danset og danset. Dessverre var det endel duster på dansegulvet som ikke visste hvor de skulle holde fingrene sine, så i to-tiden var vi leie og gikk for å finne taxi hjem.

I taxikøen ble jeg selvfølgelig overfalt av en tilfeldig (dritings!) forbipasserende, som presterer å klype meg i rompa! Og ikke nok med det, fyren stopper opp for å fortelle meg hvor nchyyyydelig jeg er! Hva går det egentlig av folk, begynner å lure på om jeg har "desperat etter alle typer oppmerksomhet, samme hva slags" tatovert i pannen.....

I dag har jeg vært på søndagsmiddag hos mor og far og ellers bare slappet av. Prøver å se Skrik 2 nå, men vet ikke helt om jeg tør... Er ganske pysete sånn dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten ennå ikke gitt opp å bli venner med A. Synes vel egentlig det er liiiiitt tåpelig av han å nekte på at vi kan bli det..... Vi hadde jo en god tone før jeg måtte ødelegge alt med å erklære min forelskelse i ham, så så lenge jeg vet at det ikke er noe mer mellom oss, burde vi jo kunne være venner. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt ringte min kjære eks... :sjenert:

Han hadde hatt en dårlig dag og trengte nok noen som kunne trøste ham litt. Håpet at jeg hadde det fint, blabla og bla...

Merker jo at jeg savner ham litt, men det er herlig å vite at jeg ikke er fullstendig i hans makt lenger, for det kjenner jeg at jeg ikke er. Jippi!!

Han snakket om at han hadde litt lyst til å flytte tilbake til Norge osv. osv. Og at han ringte meg for noen uker siden (da han la på) bare for å høre stemmen min. Det er bare det at jeg har hørt ALT SAMMEN så fantastisk mange ganger før!

Jeg la ut om hvor mye jeg har vært på byen. (Onde meg, vet at han blir vanvittig sjalu, selv om vi ikke er sammen, hehehe....) Fortalte og om alle som har sjekket meg opp..... :sjarmor: Så kan han bare sitte der i dustelandet og ha det så godt!!

Off, var jeg slem nå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...