Gå til innhold

Datet en fyr som hasjer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gi han en sjanse og se hvordan det fungerer. Han må ha mange andre gode kvaliteter siden du vurderer han. Er han velfungerende i arbeidslivet, går han deg glad..? du kan vel ha han som en flørt, om ikke annet. 

Anonymkode: 25c2d...223

Han er veldig fin på mange områder. Han er snill og vil meg alt godt. Vi har hatt sex og han er fortsatt intr. Han sier han liker meg og blir skuffet om jeg blir stille. 

Så, jeg tror faktisk han liker meg og ikke bare vil ha meg for sex'ens skyld?:) 

Anonymkode: 11f63...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror folk trenger å bli opplyst på dette tema, søk på nrk- Folkeopplysningen, cannabis. 
Alkohols dreper hjerneceller, hasj bedøver. Dere kan se på bilkjøring- sammenlign rusen, om dere vil. Alkohol er langt farligere for samfunnet.

TS, jeg forstår deg godt, jeg må si at jeg syns det var rimelig spesielt og frekt om han har tatt med seg shitten sin til deg , visste du om dette på forhånd? I og med at du har barn i hus er ikke dette bra. Nå gidder ikke politiet å bry seg veldig om slike saker om det ikke er mindreårige i bildet. 
Når det er sagt, så skal du gi opp kjærligheten fordi han røyker litt?!! 
Sett noen regler, men herregud, hva vet du om at dette ikke kan bli helt supert om en stund fram? Kjærligheten kreves jobb! Men hvis ikke du gidder så er det jo greit! Men lagt han på hylla har du ikke, iom at du skriver her. Bli kjent med han; du har sikkert litt bagasje, du også! ☺️
Håper du klarer å se bortifra en joint i ny og ned, framfor alkohol rus. Fysj. Tro meg; bedre å ha en slapp kosegutt i sofaen enn en som flyr ute til langt på natt. 
vi har alle noe. 😊

Anonymkode: 99a11...ae2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for denne regelen:

* Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. Dette inkluderer også voldshandlinger, voldsbruk, voldtekt og lignende. Man kan diskutere eksisterende lovverk, men debatt rundt for eksempel rusmidler som er ulovlige i Norge vil bli slettet.

Samt brukerdebatt og avsporing. 

Moonshine, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet jeg stiller meg er hvorfor røyka han når han var hos deg? 

Hadde du godtatt en mann som hadde med seg spritflaska og drakk den hos deg? 

En ting er å ta seg en joint i ny og ne.. drikke spritflaska på en fest. Men når bruken skjer i det daglige og ofte, da ville jeg vært skeptisk. Både hasj og sprit er rus, gir dog ulik rus.. men hasj er ulovlig! 

Er forskjell på bruk og misbruk! Er lov å ha det gøy, men dagliglivet klarer en fint UTEN rus! 

Anonymkode: 35e61...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Folk som har røykt hasj over tid blir tullete, så de er ikke noe å samle på.

Anonymkode: 6ec09...9e2

Å? Hvordan tullete? At de tuller og tøyser og er morsomme? 

Kjenner en del folk som har røykt over ganske mange år, f.eks 10-20-30-40 år. Det er mye forskjellig folk da, og noen er sikkert mer tullete enn andre, men sånn generelt sett, vil jeg ikke klassifisere folk som har røyket hasj over tid som tullete. Så fremt de ikke også ruser seg på andre ting, som f.eks piller. De fleste jeg kjenner som røyker, er helt normale oppegående folk, med normalt arbeidsliv og familieliv ellers. 

Anonymkode: e30e0...863

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte han før han røyka hjemme hos deg, eller bare gjorde han det? Og gjorde han det innendørs eller på verandaen? Var barna dine hjemme?

Røyker han vanlige sigaretter også?

Jobber han?

Anonymkode: 1e1c4...235

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spurte han før han røyka hjemme hos deg, eller bare gjorde han det? Og gjorde han det innendørs eller på verandaen? Var barna dine hjemme?

Røyker han vanlige sigaretter også?

Jobber han?

Anonymkode: 1e1c4...235

Gå inn i et forhold med et dophue bare fordi man synes vedkommende er deilig? Det er jo det som skinner igjennom hele tråden her fra starter. Dette er narkomani uansett hva alle de som sier noe annet her inne og gråter for sin syke mor forsøker å bortforklare det. Hun får neppe endret på en så gammel mann, og det vil følge bare sorg med i kjølvannet. Og det kan fort ende med at andre rundt hun og hun selv synker ned i den gjørma der. Skygg så langt unna så fort som mulig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 0.14):

Da stoppet jeg umiddelbart å like han. Han er 41 og jeg er 31. Jeg selv har aldri prøvd dette og i ung alder sa jeg alltid nei. Det triste er at han er utrolig kjekk, flott utseende - mørk, penerekk og øyne, mørke lange vipper. Han blir litt sløv dessverre. Han er veldig på meg... Jeg har barn og er livredd og involvere meg med han. Hvordan hjelpe han videre? Han vil egentlig stoppe, men ser ikke ut til at han klarer det. Jeg utelukker fullstendig kjærlighet med han. 

Anonymkode: 11f63...8db

Har vært i samme situasjon selv, ikke tro at du kan hjelpe han....involverer du deg der,så skaper du problemer ,ikke minst når du også har barn. Du risikerer barnevernssak om han f.eks mistenker for narkotikabruk.

Anonymkode: e5e07...caf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et forhold med en som røyker hasj daglig. Han klarte å fungere i jobb, men så fort han kom hjem var det hasjen som telte. Han hadde alltid dårlig råd, giddaløs, ville ikke være med på noe og slet også med potensen. Var forferdelig å være rundt hvis han ikke fikk røyka.

Skal aldri involvere meg med en hasjrøyker igjen.

Anonymkode: d85ba...de3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke en ideell egenskap..

Men nå skal det sies at det er ganske stor endring i samfunnet når det kommer til rusmidler.

I USA er jo canabis lovelig, og det er på tur til å bli lovelig i langt flere land.

Veldig individuelt hvordan folk reagerer på canabis. Har typer som Joe Rogan som er high acheivers, og andre som bare vil ligge på sofaen og røyke.

Anonymkode: 2e4ca...83e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil aldri aldri være sammen med en som røyker hasj. Hjelper ikke om det bare er en gang i ny og ne. Hjelper heller ikke om det blir lovlig. Jeg synes det er er totalt søppel og turn off. 

Anonymkode: c5b22...f5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal holde deg unna. Han høres rett og slett ikke ut som en som vil tilføre deg annet enn problemer. 
selv om intensjonen hans kanskje er god så er det ikke det samme som at det blir godt. 
tenk hvis barnefar oppdager dette. Da kan du risikere å miste foreldremyndighet. Og selv om du ikke har røyket så ser retten at du har hatt en «narkoman» i barnas hjem. 

Anonymkode: 0f291...948

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 0.59):

Takk som sier det. Han røykte sist han var her. Han var forsiktig med at naboer ikke så dette. Men jeg kjente lukta var intens, han ble sløv og lite tiltrekkende. Han spurte om jeg skulle ha og sa såklart nei. 

Vil jeg få noen straff med å være hans venn? Jeg rører jo ikke dette. Bare redd om folk tror jeg gjør det. Jeg er mamma til to og setter de foran alt. Vil ikke ha en mann som røyke hasj. 

Anonymkode: 11f63...8db

Selvfølgelig vil du ikke få problemer å kjenne eller være kjæreste med noen som røyker,  men ikke la han gjøre dette med barn i hus! 

Anonymkode: 99a11...ae2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Selvfølgelig vil du ikke få problemer å kjenne eller være kjæreste med noen som røyker,  men ikke la han gjøre dette med barn i hus! 

Anonymkode: 99a11...ae2

Jeg hadde såklart ikke barna hjemme! Ts

Anonymkode: 11f63...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Synes du skal holde deg unna. Han høres rett og slett ikke ut som en som vil tilføre deg annet enn problemer. 
selv om intensjonen hans kanskje er god så er det ikke det samme som at det blir godt. 
tenk hvis barnefar oppdager dette. Da kan du risikere å miste foreldremyndighet. Og selv om du ikke har røyket så ser retten at du har hatt en «narkoman» i barnas hjem. 

Anonymkode: 0f291...948

Vet! Jeg tar ingen sjans. Barna mine foran alt. 

Anonymkode: 11f63...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vil aldri aldri være sammen med en som røyker hasj. Hjelper ikke om det bare er en gang i ny og ne. Hjelper heller ikke om det blir lovlig. Jeg synes det er er totalt søppel og turn off. 

Anonymkode: c5b22...f5f

Jeg er jo helt enig! Sa til han at det ødela alt med dem hasjen. Jeg orker ikke.. Ts

Anonymkode: 11f63...8db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 21.10.2021 den 0.14):

Da stoppet jeg umiddelbart å like han. Han er 41 og jeg er 31. Jeg selv har aldri prøvd dette og i ung alder sa jeg alltid nei. Det triste er at han er utrolig kjekk, flott utseende - mørk, penerekk og øyne, mørke lange vipper. Han blir litt sløv dessverre. Han er veldig på meg... Jeg har barn og er livredd og involvere meg med han. Hvordan hjelpe han videre? Han vil egentlig stoppe, men ser ikke ut til at han klarer det. Jeg utelukker fullstendig kjærlighet med han. 

Anonymkode: 11f63...8db

Jeg har aldri brukt narkotika av prinsipp, men jeg har hatt venner som har vært pot-heads da jeg var yngre. Jeg ser ingen problem, så lenge de holder det for seg selv?

Hvis du liker ham, hva er problemet? Hasj er ikke heroin?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michaelhe skrev (3 timer siden):

Jeg har aldri brukt narkotika av prinsipp, men jeg har hatt venner som har vært pot-heads da jeg var yngre. Jeg ser ingen problem, så lenge de holder det for seg selv?

Hvis du liker ham, hva er problemet? Hasj er ikke heroin?

Det er narkotika og det er avhengiskapende. Mange som bruker det mister kontrollen og kan gå over til tyngre stoffer. Holder det for seg selv? Det er så lett at folk som kjøper dette og bruker det selv, tilbyr det til andre. Slik han gjorde det til TS! Der er forutsetningen din allerede brutt. Hva om han tilbyr det til TS sine barn eller slektninger og trekker de inn i sitt sorte hull? TS ikke hør på dette, bruk ditt intellekt og tenk over hva konsekvensene av dette kan medføre for ditt liv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri blandet barna mine inn i dette! Og det gjør jeg ikke. Har en kamerat som hasjer, som det tydeligvis heter nå, og han er helt super på (nesten) alle måter, men han får ikke ha besøk av barna mine, eller komme på besøk når de er hjemme. Han røyker hver dag og er alltid påvirket. Jeg vil ikke at barna mine skal tro det er normalt eller ok å være slik. Jeg godtar at han velger som han gjør,og han godtar mitt valg. TS jeg ville avsluttet og sagt nøyaktig hvorfor du gjør det

Anonymkode: 3357f...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...