Paprikamannen Skrevet 20. oktober 2021 #1 Del Skrevet 20. oktober 2021 Kjæresten min og hennes søster har et skikkelig hatsforhold. Jeg har ligget med søsteren til kjæresten (jeg svarer ikke på når dette hendte). Søsteren tuller og hinter om det i famileselskap, men kjæresten min har ingen mistanke. Vi skal flytte sammen og jeg er redd det kan ødelegge forholdet å fortelle det. Burde jeg fortelle det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #2 Del Skrevet 20. oktober 2021 Så du tenker det er irrelevant for oss å vite om du har vært utro med søsteren eller om det skjedde i 2000.. Hint: det er ikke det. Anonymkode: e7052...464 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Del Skrevet 20. oktober 2021 Kan noen kaste ut denne brukeren snart..? Anonymkode: 3c837...fbb 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Del Skrevet 20. oktober 2021 Mulig hovedinnlegget er tull, men er det relevant for ny partner å vite om man har hatt sex med bror/søster av partner? Har nemlig vært på en nydelig date med noen og fantastisk kjemi, men så finner jeg ut at jeg har hatt seksuell relasjon med søskenet til daten. Trakk meg derfor unna, men tenker på daten stadig vekk. Litt kinkig da h*n jeg hadde sex med er i et forhold (gift med barn.) Anonymkode: f9c99...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Del Skrevet 20. oktober 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Mulig hovedinnlegget er tull, men er det relevant for ny partner å vite om man har hatt sex med bror/søster av partner? Har nemlig vært på en nydelig date med noen og fantastisk kjemi, men så finner jeg ut at jeg har hatt seksuell relasjon med søskenet til daten. Trakk meg derfor unna, men tenker på daten stadig vekk. Litt kinkig da h*n jeg hadde sex med er i et forhold (gift med barn.) Anonymkode: f9c99...816 Selvfølgelig er det relevant. Jeg ville ikke tatt i noen som hadde pult broren min med ildtang. Anonymkode: f7009...0f8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paprikamannen Skrevet 20. oktober 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Selvfølgelig er det relevant. Jeg ville ikke tatt i noen som hadde pult broren min med ildtang. Anonymkode: f7009...0f8 Takk for tips. Da holder jeg det for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #7 Del Skrevet 20. oktober 2021 43 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig er det relevant. Jeg ville ikke tatt i noen som hadde pult broren min med ildtang. Anonymkode: f7009...0f8 Jeg ville heller ikke tatt i noen som puler noen med en ildtang... Det må jo kalles tortur 😂 Anonymkode: 5aa9a...fe0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #8 Del Skrevet 20. oktober 2021 Paprikamannen alias Djengiskahn osv har ny fakeprofil igjen. Anonymkode: 3d355...506 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #9 Del Skrevet 20. oktober 2021 Og så får hun vite det seinere, og da er du en død mann... Anonymkode: 90e05...89e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #10 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig er det relevant. Jeg ville ikke tatt i noen som hadde pult broren min med ildtang. Anonymkode: f7009...0f8 Au auuu … Anonymkode: 3d355...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #11 Del Skrevet 20. oktober 2021 Ville aldri vert sammen med en som hadde hatt et seksuelt forhold til verken mine søsken eller venninner. Jeg foreslår at du forteller henne det og at hun får bestemme om dere skal fortsette forholdet. Jeg regner med det er 100% slutt med deg og søsteren og at det aldri vil gjenta seg. Anonymkode: 621b4...ffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 20. oktober 2021 #12 Del Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ville heller ikke tatt i noen som puler noen med en ildtang... Det må jo kalles tortur 😂 Anonymkode: 5aa9a...fe0 Jeg lo skikkelig av denne! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden Paprikamannen skrev (På 20.10.2021 den 14.20): Kjæresten min og hennes søster har et skikkelig hatsforhold. Jeg har ligget med søsteren til kjæresten (jeg svarer ikke på når dette hendte). Søsteren tuller og hinter om det i famileselskap, men kjæresten min har ingen mistanke. Vi skal flytte sammen og jeg er redd det kan ødelegge forholdet å fortelle det. Burde jeg fortelle det? Sa ikke søsteren noe? Anonymkode: 636d2...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå