Gå til innhold

Hva er din favoritt fjordland?

Anbefalte innlegg

Gjest Krokanrullene
Skrevet

Svenske kjøttboller, rømmegrøt og risengrøt. 

Skrevet

Fransk kyllinggryte og kjøttpudding. I tillegg er viltkakene til Arne Brimi gode. 

Skrevet

Vegetar thaigryte er ganske god🤗

Anonymkode: 21ac2...cb9

Skrevet

Har kun spist Fjordland en gang jeg var på glattcella, var stroganoff og helt forferdelig.

Forstår ikke at folk spiser det der frivillig.

Anonymkode: 978ab...b0a

Skrevet

Svenske kjøttboller

Anonymkode: b6003...a29

• Liker 1
Skrevet

Har ikke smakt så mange varianter, men jeg liker risengrynsgrøten og svinesteken. 

Anonymkode: 61e00...0fe

Skrevet

Av det jeg har prøvd har jeg vært fornøyd med grøtene (riesengrynsgrøt og rømmegrøt), grove middagskaker, svenske kjøttboller, raspeballer og fransk biffgryte (dersom jeg later som det er noe annet - for den kan ikke sammenlignes med ekte fransk burgundgryte). I tillegg er det en del annet som funker hvis man er skrubbsulten. Eneste jeg virkelig har mislikt var kalkunmiddagen - smakløst skosåleopplegg.

Har lyst til å prøve fransk kyllinggryte, red curry og lammelår. Noen her som kan gå god for noen av de? 

Og ja - jeg bor alene og har en hektisk jobb 😄 Da er Fjordland gull av og til, selv om hjemmelaget er tusen ganger bedre. 

Anonymkode: 0734e...644

Skrevet

Laks teriyaki var god, enig. Kjøpte en gang til 40 % av, turde ikke å kjøpe flere tilfelle den var vond, men den har sånn umamismak jeg liker, og ikke for skarp heller, type ren soyasaus. 

kjøttkakene er gode. Alle liker vel den? 🙈

Raspeballer/komle

hadde dilla på red curry for 10 år siden, men tror de har forandret oppskrift nå. Da var den veldig god! Nå er den OK. 

Anonymkode: 9d06d...d8a

Skrevet

Pastaen med laks. Komlene er greie, jeg gidder ikke lage fra bunnen så de duger. Tror fiskebollene også funker greit.

Har også vært veldig glad i bali kyllinggryte og kylling teriyaki til Toro tror jeg det er. Ikke fjordland da, men samme gata.

Gjest Blondie65
Skrevet

Fjordland er et godt alternativ når en vet en kommer sent hjem og vil ha noe superraskt.

Raspeballer.

Kjøttkaker med ertestuing.

Skrevet

Fjordland smaker død og grønne jævler! Pføy! 

Anonymkode: fa273...4ac

Skrevet

Svenske kjøttboller, pasta med ost- og skinkesaus, risgrøt.

Skrevet

Liker laksen, kjøttkakene og skinkesteika best.

Fiskeboller, flesk og duppe og fårikål vil jeg ikke se men lage sjøl.

Anonymkode: 9e0bc...f12

• Liker 1
Skrevet

BOX – Ginger & Carrot Soup

Anonymkode: 8510c...a09

Skrevet

Synes de er ganske uappetittlige alle sammen, men Frank biffgryte var ålreit på smak.

Skrevet

7033330087444.jpg

Anonymkode: 80e25...e5a

• Liker 1
Skrevet

Medisterkaker

Anonymkode: 8f0e3...6a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...