Gå til innhold

Hva er din favoritt fjordland?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har kun spist Fjordland en gang jeg var på glattcella, var stroganoff og helt forferdelig.

Forstår ikke at folk spiser det der frivillig.

Anonymkode: 978ab...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke smakt så mange varianter, men jeg liker risengrynsgrøten og svinesteken. 

Anonymkode: 61e00...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det jeg har prøvd har jeg vært fornøyd med grøtene (riesengrynsgrøt og rømmegrøt), grove middagskaker, svenske kjøttboller, raspeballer og fransk biffgryte (dersom jeg later som det er noe annet - for den kan ikke sammenlignes med ekte fransk burgundgryte). I tillegg er det en del annet som funker hvis man er skrubbsulten. Eneste jeg virkelig har mislikt var kalkunmiddagen - smakløst skosåleopplegg.

Har lyst til å prøve fransk kyllinggryte, red curry og lammelår. Noen her som kan gå god for noen av de? 
 

Og ja - jeg bor alene og har en hektisk jobb 😄 Da er Fjordland gull av og til, selv om hjemmelaget er tusen ganger bedre. 

Anonymkode: 0734e...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laks teriyaki var god, enig. Kjøpte en gang til 40 % av, turde ikke å kjøpe flere tilfelle den var vond, men den har sånn umamismak jeg liker, og ikke for skarp heller, type ren soyasaus. 
 

kjøttkakene er gode. Alle liker vel den? 🙈
 

Raspeballer/komle
 

hadde dilla på red curry for 10 år siden, men tror de har forandret oppskrift nå. Da var den veldig god! Nå er den OK. 
 

 

 

 

Anonymkode: 9d06d...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastaen med laks. Komlene er greie, jeg gidder ikke lage fra bunnen så de duger. Tror fiskebollene også funker greit.

Har også vært veldig glad i bali kyllinggryte og kylling teriyaki til Toro tror jeg det er. Ikke fjordland da, men samme gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Fjordland er et godt alternativ når en vet en kommer sent hjem og vil ha noe superraskt.

Raspeballer.

Kjøttkaker med ertestuing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker laksen, kjøttkakene og skinkesteika best.

Fiskeboller, flesk og duppe og fårikål vil jeg ikke se men lage sjøl.

Anonymkode: 9e0bc...f12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...