Gå til innhold

Hva er din favoritt fjordland?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange her som er ansatt hos Fjorland som later som at de liker maten, ja. Fjordland er ekkelt.

Anonymkode: 1941d...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsket den ned laks, poteter, gulrøtter og hvit saus men den har jeg ikke sett på leeeeenge 🙁 har de sluttet å produsere den, eller er det noen som vet om butikker som fremdeles har den? 

Anonymkode: 01f83...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flesk og duppe 😻 og Raspeballer med salt kjøtt, kålrotstappe og vossakorv. 

Anonymkode: c6c5a...fe4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Elsket den ned laks, poteter, gulrøtter og hvit saus men den har jeg ikke sett på leeeeenge 🙁 har de sluttet å produsere den, eller er det noen som vet om butikker som fremdeles har den? 

Anonymkode: 01f83...018

Laksefilet med urtesaus, gulrøtter og poteter

Denne? Ikke lenge siden jeg så den. Kanskje din butikk har sluttet å ta den inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flesk og duppe 😻 og Raspeballer med salt kjøtt, kålrotstappe og vossakorv. 

Anonymkode: c6c5a...fe4

Lag heller flesk og duppe sjæl. Så enkelt og SÅ mye bedre.   🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Elsket den ned laks, poteter, gulrøtter og hvit saus men den har jeg ikke sett på leeeeenge 🙁 har de sluttet å produsere den, eller er det noen som vet om butikker som fremdeles har den? 

Anonymkode: 01f83...018

Jeg spiste den for ca. 10 dager siden. Kjøpt på en Coop-butikk. :)

Anonymkode: 466f5...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vokst opp med en mor fra vestlandet, der raspeballer var en tradisjon. Vi er derfor flasket opp på dette hjemme.

Fjordlands raspeballer duger, den er god og absolutt spiselig. Med en diger klatt rømme til blir det snaskens! 😍 Så den er min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rømmegrøt. Eneste fjordland jeg kjøper, kun på grunn av perfekt mengde og fordi den er helt OK. 
Har prøvd et par pastaretter og synes alle er smakløse og ekle i konsistensen. Selv etter å ha blitt laget etter instruksene. Det er også overpriset. 

Nei, jeg har ingenting i mot halv eller helfabrikata, men fjordland har ikke god kvalitet og ikke til den prisen. 

Anonymkode: 1b88b...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacalao! Synes den er ganske god og kjøper den innimellom når jeg vet jeg trenger noe veldig kjapt. I tillegg er det noe jeg ikke har prøvd å lage selv, så jeg vet ikke om det er lett eller vanskelig - men tror jo egentlig det er ganske greit.

(Og slow clap 👏 til alle dere som må skrive i tråden bare for å fortelle at dere ikke spiser sånt og lager alt fra grunnen - wow, fantastisk, helt utrolig...)

Anonymkode: ff5ab...b89

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjelden jeg spiser, men om jeg skulle kjøpt synes jeg torsk med purre saus er god og nokså sunn

Ev kjøttboller med brun saus.

Anonymkode: d2182...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hat aldri kjøpt den laks teryaki siden den ser litt kjip ut på fronten, men da må jeg teste den🙂 har nok kjøpt mest av Arne Brimis grove middagskaker med potetmos med eplebiter😊den er god. Er enda ikke lei den.

Anonymkode: 456c7...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser bare hjemmelaget mat laget fra grunnen av. Spiser ikke fjordland!

Anonymkode: 82f61...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...