AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #21 Del Skrevet 11. april 2022 Nå har jeg bladd meg igjennom alle barnebøker på. nb.no fra 1980-1998 uten hell 🙁 heller ikke funnet noe på de andre linkene dere har vert så snill å dele med meg.. Men jeg gir ikke opp jakten! Ts. Anonymkode: 94afc...bce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 11. april 2022 #22 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå har jeg bladd meg igjennom alle barnebøker på. nb.no fra 1980-1998 uten hell 🙁 heller ikke funnet noe på de andre linkene dere har vert så snill å dele med meg.. Men jeg gir ikke opp jakten! Ts. Anonymkode: 94afc...bce Husker du hvilken type klær dem hadde? Jeg tenker at boken er nok mye eldre enn det du forestiller deg at den er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 11. april 2022 #23 Del Skrevet 11. april 2022 (endret) Det er ikke Bernhard og Bianca du tenker på? The rescuers. Endret 11. april 2022 av Forundret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #24 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 13.01): Okay, greia er den at da jeg var barn (på 90tallet) hadde jeg en bok som handlet om ei jente som hadde to små mus (mulig fler) som hun kledde i dukkeklær. Misti mus? Mystimus? Noe i den duren. Husker desverre ikke mer av handlingen, men jeg elsket den boken! jeg klarer ikke for mitt bare liv å finne ut hva den het. Og nå når jeg har blitt tante så skulle jeg så gjerne ønske å gi den boken i gave. Så noen der ute som har den ringeste anelse om hvilken bok det kan dreie seg om? Anonymkode: 94afc...bce Har du flere hint? Noe annet du husker? Anonymkode: f9908...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #25 Del Skrevet 11. april 2022 Forundret.. skrev (1 time siden): Det er ikke Bernhard og Bianca du tenker på? The rescuers. Nei er ikke dem gitt! Anonymkode: 94afc...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #26 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Har du flere hint? Noe annet du husker? Anonymkode: f9908...86f Jeg tror muligens det kan ha vert at den jenta i boken hadde en kanin også som musene kunne snakke med. Innbiller meg også at hun hadde kort lyst hår? Ts. Anonymkode: 94afc...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPeanuts Skrevet 25. juli 2022 #27 Del Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 20.10.2021 den 13.01): Okay, greia er den at da jeg var barn (på 90tallet) hadde jeg en bok som handlet om ei jente som hadde to små mus (mulig fler) som hun kledde i dukkeklær. Misti mus? Mystimus? Noe i den duren. Husker desverre ikke mer av handlingen, men jeg elsket den boken! jeg klarer ikke for mitt bare liv å finne ut hva den het. Og nå når jeg har blitt tante så skulle jeg så gjerne ønske å gi den boken i gave. Så noen der ute som har den ringeste anelse om hvilken bok det kan dreie seg om? Anonymkode: 94afc...bce Kanskje en long shot, men det er ikke denne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #28 Del Skrevet 26. juli 2022 PollyPeanuts skrev (17 timer siden): Kanskje en long shot, men det er ikke denne? Er nok ikke den heller desverre - begynner å lure på om jeg har innbilt meg hele boka🙈 Anonymkode: 94afc...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #29 Del Skrevet 26. juli 2022 Kan denne artikkelen hjelpe til med å sparke hukommelsen i gang? Var det en oversatt bok, eller var forfatteren norsk? https://www.bustle.com/p/mice-were-wildly-popular-in-childrens-books-in-the-90s-but-why-9600605 Anonymkode: e122d...371 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #30 Del Skrevet 26. juli 2022 Jeg husker vagt en sånn bok TS, tror også de ble kalt noe ala Mystimus! Ikke at jeg kan hjelpe noe mer, men du har ikke innbilt deg den ihvertfall. ❤️ Anonymkode: 479f3...f1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #31 Del Skrevet 26. juli 2022 På barneskolen satte elevene opp et skuespill som omhandlet Lillemus Mei, husker jeg. Jeg ser Askepott og Lillemus Mei finnes som lydbok, kan det være flere versjoner av denne? Jeg vet dessverre ingenting om handlingen. Anonymkode: e122d...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. juli 2022 #32 Del Skrevet 26. juli 2022 Liv og røre med familien silkeøre ? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #33 Del Skrevet 1. august 2022 Maskinfører skrev (På 26.7.2022 den 20.02): Liv og røre med familien silkeøre ? 🙂 Er ikke den heller desverre. Anonymkode: 94afc...bce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #34 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 17.18): Kan denne artikkelen hjelpe til med å sparke hukommelsen i gang? Var det en oversatt bok, eller var forfatteren norsk? https://www.bustle.com/p/mice-were-wildly-popular-in-childrens-books-in-the-90s-but-why-9600605 Anonymkode: e122d...371 Kan ikke si at den klarte å få i gang hukommelsen noe mer desverre. Men takk for tips. Anonymkode: 94afc...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. august 2022 #35 Del Skrevet 12. august 2022 AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 11.40): Er ikke den heller desverre. Anonymkode: 94afc...bce ¨Ånei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #36 Del Skrevet 8. juli Endelig har jeg funnet boken! Tro det eller ei Matti og Mimmi Mystimus får klær heter den😊 Ts. Anonymkode: 94afc...bce 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli #37 Del Skrevet 8. juli 6 minutter siden, AnonymBruker said: Endelig har jeg funnet boken! Tro det eller ei Matti og Mimmi Mystimus får klær heter den😊 Ts. Anonymkode: 94afc...bce Gratulerer hvordan fant du den? Anonymkode: 8d2b8...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #38 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gratulerer hvordan fant du den? Anonymkode: 8d2b8...a1f Rett og slett flaks! Det var noen som la den ut på den lokale kjøpe-selge-byttegruppa på facebook. Anonymkode: 94afc...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #39 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 17.33): Jeg husker vagt en sånn bok TS, tror også de ble kalt noe ala Mystimus! Ikke at jeg kan hjelpe noe mer, men du har ikke innbilt deg den ihvertfall. ❤️ Anonymkode: 479f3...f1d AnonymBruker skrev (21 timer siden): Endelig har jeg funnet boken! Tro det eller ei Matti og Mimmi Mystimus får klær heter den😊 Ts. Anonymkode: 94afc...bce Ei over her foreslo den til deg😅 Anonymkode: f9908...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli #40 Del Skrevet 9. juli AnonymBruker skrev (På 9.7.2024 den 0.05): Endelig har jeg funnet boken! Tro det eller ei Matti og Mimmi Mystimus får klær heter den😊 Ts. Anonymkode: 94afc...bce Flott at du til slutt fant boken, men da gjenstår et annet mysterium, og det er hvorfor man ikke finner en bok utgitt på Litor forlag verken i Nasjonalbibliotekets nettarkiv - som jeg foreslo tidligere i tråden - eller i Biblioteksøk; det er heller ingen spor etter den der. Boken finnes, ja, men med tanke på den manglende informasjonen skulle man nesten tro at dette var et topphemmelig, okkult verk som måtte gjemmes så godt at intet menneskelig øye måtte få øye på dette, ikke en barnebok om to små mus. Uansett - gratulerer med fullført søk, og fortsatt riktig god sommer. - Brian Anonymkode: c82b9...b94 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå