Gå til innhold

Synes du IS-kvinnene skal hentes tilbake til Norge?

Synes du at IS-kvinnene skal hentes tilbake til Norge?  

219 stemmer

1. 1. Synes du IS-kvinnene skal hentes tilbake til Norge?

• Ja
      31
    • Nei
      115
    • Barna kan komme, men bare om mødrene blir igjen
      73

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på disse kvinnene som ofre. De bør få komme til Norge. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Muskath skrev (3 minutter siden):

Du mener de skal slippe straff? Disse kvinnene har medvirket i terror og PST sitter på bevis. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Babushka said:

Du mener de skal slippe straff? Disse kvinnene har medvirket i terror og PST sitter på bevis. 

Evt straff kan utmåles/bestemmes av rettsvesenet i Norge. Men de bør få komme hit, de er ofre. 

• Liker 1
Skrevet
Muskath skrev (Akkurat nå):

Evt straff kan utmåles/bestemmes av rettsvesenet i Norge. Men de bør få komme hit, de er ofre. 

Mener du alle terrorister er ofre?

• Liker 5
Skrevet
Just now, Babushka said:

Mener du alle terrorister er ofre?

Nei, selvsagt ikke. Men de er kvinner og ofre for en kvinnefiendtlig og forhistorisk religion.

Skrevet

Disse kvinnene er ikke ofre, de er forbrytere. Det er ikke noe synd i dem.

• Liker 8
Skrevet
Muskath skrev (1 minutt siden):

Nei, selvsagt ikke. Men de er kvinner og ofre for en kvinnefiendtlig og forhistorisk religion.

Ok så det er bare kvinnelige terrorister som er ofre da? Regner med du tenker på den kvinnefiendtlige og forhistoriske religionen som disse kvinnene praktiserer, og er tilhengere av? Mener du at disse kvinnene ikke er radikale islamister?

• Liker 7
Skrevet
clyde skrev (2 minutter siden):

Disse kvinnene er ikke ofre, de er forbrytere. Det er ikke noe synd i dem.

Det eneste de er lei seg for er at de tapte, for å bruke noe en gang sagt til/om en lignende gruppe forbrytere.

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Babushka said:

Ok så det er bare kvinnelige terrorister som er ofre da? Regner med du tenker på den kvinnefiendtlige og forhistoriske religionen som disse kvinnene praktiserer, og er tilhengere av? Mener du at disse kvinnene ikke er radikale islamister?

Du kan kalle dem hva du vil, det gjør ingen forskjell. De er hjernevaskede ofre. 

Skrevet
Muskath skrev (2 minutter siden):

Du kan kalle dem hva du vil, det gjør ingen forskjell. De er hjernevaskede ofre. 

Er alle terrorister hjernevaskede ofre? Er alle tilhengere av radikal islam hjernevaskede?  De er ikke ofre, ofrene er de som har blitt utsatt for disse kvinnenes handlinger. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Babushka said:

Er alle terrorister hjernevaskede ofre? Er alle tilhengere av radikal islam hjernevaskede?  De er ikke ofre, ofrene er de som har blitt utsatt for disse kvinnenes handlinger. 

Det er kvinner jeg snakker om, ikke alle terrorister. Nei, igjen, ikke alle tilhengere av radikal islam.

Skrevet
Muskath skrev (Akkurat nå):

Det er kvinner jeg snakker om, ikke alle terrorister. Nei, igjen, ikke alle tilhengere av radikal islam.

Så det er bare kvinner som kan hjernevaskes?

• Liker 5
Skrevet
Just now, Babushka said:

Så det er bare kvinner som kan hjernevaskes?

Nei, det er det nok ikke. Men disse kvinnene er hjernevasket og manipulert, det er disse kvinnene det er spørsmål om å hente til Norge. 

Skrevet
Muskath skrev (3 minutter siden):

Nei, det er det nok ikke. Men disse kvinnene er hjernevasket og manipulert, det er disse kvinnene det er spørsmål om å hente til Norge. 

Kjenner du disse kvinnene siden du kan være så skråsikker på det? Terror kan ikke unnskyldes med at man ble hjernevasket. Disse kvinnene har selv valgt å tilslutte seg IS og de har deltatt i terrorhandlinger, da er man ikke et offer. 

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, Babushka said:

Kjenner du disse kvinnene siden du kan være så skråsikker på det? Terror kan ikke unnskyldes med at man ble hjernevasket. Disse kvinnene har selv valgt å tilslutte seg IS og de har deltatt i terrorhandlinger, da er man ikke et offer. 

Jeg mener at de er blitt hjernevasket og manipulert til det valget de har tatt. 

Skrevet (endret)
47 minutter siden, Muskath said:

IS praktiserer ikke islam riktig og nei, islam er på ingen måte noe av det du sier.

Du kan lese mer om hvordan muslimer skal praktisere Islam riktig her:

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Islams_fem_søyler#:~:text=Islams fem søyler er de,%2C fasten%2C pilegrimsreisen og veldedigheten.

IS har mer nok med og drepe muslimer, fremfor og praktisere de 5 søylene. så jeg velger og kalle de terrorister og ikke muslimer. 

Hilsen muslimsk kvinne.

Endret av amourerah
  • Liker 3
Skrevet

Det hjelper ikke mye å lese om hvordan islam SKAL praktiseres. Dessverre. 

• Liker 1
Skrevet
Muskath skrev (5 timer siden):

:skratte:

De er forskrudde forbrytere som valgte IS av fri vilje. 

• Liker 5
Skrevet
Muskath skrev (21 timer siden):

Uff så naivt.  Menn som er medlemmer i IS er terrorister men kvinnelige medlemmer er ofre?

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, Stina234 said:

Uff så naivt.  Menn som er medlemmer i IS er terrorister men kvinnelige medlemmer er ofre?

Nei, jeg er ikke naiv. Der tar du feil. Akkurat her i denne tråden handler det km kvinnene, gjør det ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...