Gå til innhold

Synes du IS-kvinnene skal hentes tilbake til Norge?

Synes du at IS-kvinnene skal hentes tilbake til Norge?  

219 stemmer

1. 1. Synes du IS-kvinnene skal hentes tilbake til Norge?

• Ja
      31
    • Nei
      115
    • Barna kan komme, men bare om mødrene blir igjen
      73

Anbefalte innlegg

Gjest In absentia
Skrevet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes barn av IS-kvinner skal hentes hjem. Dermed må mødrene bli med på kjøpet. I Norge skal de stilles for retten for medvirkning til terror.

• Liker 18
Skrevet

Ja, slik at barna kan komme hjem til familien sin. Mødrene må selvsagt stilles for retten. Barn kan ikke vokse opp i de leirene, det er for jævlig.

• Liker 15
Skrevet

Nei, men jeg synes vi skal hente barna før de blir mer radikalisert. Barnevernet griper jo inn  og tar ut barn fra familier som nok har bedre foreldre enn en IS terrorist. 

• Liker 19
Skrevet
Perleugla skrev (2 minutter siden):

Jeg synes barn av IS-kvinner skal hentes hjem. Dermed må mødrene bli med på kjøpet. I Norge skal de stilles for retten for medvirkning til terror.

Hvorfor må mødrene bli med på kjøpet?

• Liker 15
Skrevet
Perleugla skrev (1 minutt siden):

Jeg var nok litt for kjapp med å svare nei. Helt enig med deg ang å få barna hit:)

• Liker 7
Skrevet
Babushka skrev (1 minutt siden):

Hvorfor må mødrene bli med på kjøpet?

Fordi dette er barn som bare kjenner mor som omsorgsperson og det er umenneskelig å ta fra dem dette. 

• Liker 10
Skrevet
Perleugla skrev (Akkurat nå):

Fordi dette er barn som bare kjenner mor som omsorgsperson og det er umenneskelig å ta fra dem dette. 

Samt at det er grusomt for barna og lure på om mor er i live i en eller annen leir. Det er snakk om få damer dette.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Ja, det synes jeg. 

Er det fordi jeg er så glad i IS-kvinner? Nei, det er ikke det.

Grunnen er at kurderne nå sitter med våre problemer. De sitter med et gjeng med europeiske terrorister som VI har fostret i VÅRT land, og som har VÅRT statsborgerskap. IS-terrorister som har drept og herjet nede i Syria. De utenlandske var de verste.

I årevis har det vært et fokus på at vi ikke skulle kreve noe, at man ikke skulle slå ned på ekstreme holdninger av de etablerte partiene. Og når vi da fikk en gjeng med terrorister som dro ned til et annet land og drepte for fote, så er det ikke vårt problem?? Våre myndigheter har sendt denne IS- kvinnen som nå trygler om å komme tilbake til Norge, rundt til skolene på våre skattepenger for å snakke med våre barn om hvor fantastisk det er å dekke seg til for kvinner. Ja, før hun dro ned og ble med i en terroriststat som utførte de mest avskyelige handlinger.  Det er jo faan ikke til å tro!  Snakker om å møte seg selv i døra. 

Det handler om ansvar. Da vi tok deres foreldre inn i landet og ga dem norsk statsborgerskap, så ble det ditt ansvar. Disse kvinnene og disse barna er vårt ansvar.  Alle norske borgere bør være klar over det i all fremtid.. Det er en nyttig lekse for alle nordmenn og våre myndigheter. Det er ikke kurderne som har fostret dette gjenget som de nå passer på- det er oss.

Så derfor mener jeg at IS- kvinner skal komme hjem. 

Endret av Mooza
  • Liker 31
Skrevet
Perleugla skrev (12 minutter siden):

Hun blir jo fratatt barna når kommer til Norge uansett. Det venter jo en forhåpentligvis lang fengselsstraff. Barnevernet fratar mødre barn på mindre grunnlag enn å være IS terrorist. 

• Liker 13
Skrevet

Hell no. De har tatt sitt valg.

• Liker 23
Skrevet

Instinktivt mener jeg nei, de viste hva de gjorde og må ta følgene av det. Men så finnes det et snev av menneskelighet i meg og, barn skal ikke måtte vokse opp i slike omgivelser. Så enten må barna hentes til Norge, at de omtalte kvinnene fratas foreldreretten, ellers så må de få komme hit.

Men hvorfor er det bare snakk om IS-kvinner, gjelder det samme for menn som sluttet seg til terror organisasjonen? Skal fedrene til disse barna og hentes til Norge? 

• Liker 5
Skrevet
In absentia skrev (37 minutter siden):

Ja.

Det er heilt urimeleg at kurderane skal oppbevare framadkrigarar i all framtid.

• Liker 13
Skrevet

Nei.

De må ta ansvar for sine handlinger.

• Liker 14
Skrevet
Stina234 skrev (Akkurat nå):

Nei.

De må ta ansvar for sine handlinger.

Du mener at kurderne må ta ansvar for våre terrorister? 

Vi hadde ingenting med dette å gjøre? Statsløse kurdere har ansvaret?

• Liker 11
Skrevet

Jeg er ikke enig i at de burde taes tilbake. Barna dere har tross alt fått gener fra kvinner som frivilig og entusiatisk reiser ned og blir med i IS og menn som var noen av verdens verste religiøse terrorister i nyere tid. Ser rett og slett ikke så mye sjanse for at det kan bli noen vellykket blanding. 

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...