Gå til innhold

Glemte filmer/serier - Tråd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Silke! Selvsagt med Rita og Chris, ikke de håpløse som kom etterpå. De skulderputene! Og Rob Estes må være den eneste mannen i verden som klarer å pull off rosa og ferskenfargede dresser. 

Anonymkode: 79e60...500

Introen er spesiell, men har holdt seg godt. Heftige scener, stram klipping og «stygg-vakker» musikk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Alle episodene ligger på YouTube 

Anonymkode: 43807...337

Oj, da skal det sjekkes ut! Tusen takk🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lord Friendzone skrev (1 time siden):

Introen er spesiell, men har holdt seg godt. Heftige scener, stram klipping og «stygg-vakker» musikk!

Alltid like flaut å se den sammen med foreldrene mine, husker jeg! 🤣 

Ser A so-called life ble nevnt tidligere - føler at den serien nærmest definerte ungdomsskoletiden min. ❤️ 

Beverly Hills 90210 var også herlig! 😜 Om enn veldig, veldig annerledes enn A so-called life. 🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Sundet Beach var fantastisk! 🤣 Husker fremdeles Dereks onde tvillingbror, og hun som stjal det nyfødte barnet til sin mor og sa det var hennes eget barn, etter å ha faket svangerskap i mange måneder. 🤣

Ja, og det gøye var jo at det uansett endte opp med å bli samme far til barnet, fordi han hadde hatt seg med moren og gjort henne gravid før han visste at det var moren til henne han faktisk var sammen med 😅 Såpe på sitt beste det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker Venner eller fiender? Husker den gikk på TVNorge og var en av Norges første såpeserier (den kom vel rett før Hotel Cæsar tror jeg). Husker enda vignettlåten :Knegg:

Venner og fiender (TV Series 1998–1999) - IMDb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...